Descriere lot procedura

ANUNT DE INTENTIE La procedura reluata de atribuire a Contractului de furnizare aplicatii CAD, servicii de instruire a utilizatorilor de aplicatii CAD si servicii de implementare a aplicatiilor CAD cod CPV 48321100-5; 80511000-9; 72263000-6 PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL „Creşterea Competitivităţii Economice” AXA PRIORITARĂ 3 Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public DOMENIU MAJOR DE INTERVENȚIE 3 Susţinerea E-Economiei OPERAŢIUNEA 1 Sprijin pentru sisteme TIC integrate şi alte aplicaţii electronice pentru afaceri Data publicarii: 21.11.2013 Achizitorul: SC ALLIED ENGINEERS GRUP SRL, cu sediul in Bucuresti, Strada Simon Bolivar nr. 5, Sector 1, cod postal 011905, CUI 19122998, J40/16755/2006, telefon/fax 021 2241288, email Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , reprezentata de Mihai Dragomir in calitate de Administrator, organizeaza reluarea procedurii de achizitie publica – selectie de oferte, pentru atribuirea contractului de furnizare aplicatii CAD, servicii de instruire a utilizatorilor de aplicatii CAD si servicii de implementare a aplicatiilor CAD. Denumire proiect: “Creșterea calității și siguranței produselor realizate în cadrul SC ALLIED ENGINEERS GRUP SRL“, ID proiect POSCCE - SMIS-CSNR – 47582, contract de finantare nr. 931/331/30.09.2013 INFORMATII DESPRE PROCEDURA Obiectul contractului: Contract de furnizare aplicatii CAD cu servicii de instruire a utilizatorilor de aplicatii CAD si servicii de implementare a aplicatiilor CAD. Cod CPV 48321100-5; 80511000-9; 72263000-6 Locul de implementare a contractului: SC ALLIED ENGINEERS GRUP SRL, Bucuresti, str.Teheran nr. 2 et. 4, Sector 1 Durata contract: minim 12 luni de la data încheierii contractului de achiziție Termen de livrare: Maxim 7 luni de la data încheierii contractului de achiziție Valoarea totala estimata: 325.030,00 Ron, fara TVA Valoarea defalcata fara TVA: Lot 1 - 82.825,00 Ron - CPV 48321100-5: aplicatii CAD pentru desen, 15 buc. - 76.500,00 Ron - CPV 80511000-9: servicii instruire utilizatori aplicatii CAD pentru desen, 5 persoane/3 zile - 6.325,00 Ron Lot 2 - 13.540,00 Ron - CPV 48321100-5: aplicatii CAD de tip FEA 1, 1 buc. - 11.390,00 Ron - CPV 80511000-9: servicii instruire utilizatori aplicatii CAD de tip FEA 1, 1 persoana/3 zile - 2.150,00 Ron Lot 3 - 96.100,00 Ron - CPV 48321100-5: aplicatii CAD de tip BIM 1, 1 buc. - 94.600,00 Ron - CPV 80511000-9: servicii instruire utilizatori aplicatii CAD de tip BIM 1, 1 persoana/3 zile - 1.500,00 Ron Lot 4 - 91.710,00 Ron - CPV 48321100-5: aplicatii CAD de tip BIM 2, 5 buc. - 85.385,00 Ron - CPV 80511000-9: servicii instruire utilizatori aplicatii CAD de tip BIM 2, 5 persoane/3 zile - 6.325,00 Ron Lot 5 - 16.855,00 Ron - CPV 48321100-5: aplicatii CAD de tip FEA 2, 1 buc. - 14.705,00 Ron - CPV 80511000-9: servicii instruire utilizatori aplicatii CAD de tip FEA 2, 1 persoane/3 zile - 2.150,00 Ron Lot 6 - 24.000,00 Ron - CPV 72263000-6: servicii de implementare aplicatii CAD, 1 buc. - 24.000,00 Ron Loturi: DA. Se pot depune oferte pentru unul sau mai multe loturi NOTA: Raportat la principiile legale care guverneaza achizitiile publice, la dificultatile obiective ce pot fi intampinate de un operator economic interesat in ofertarea intregii game de produse si servicii cerute in cadrul prezentei achizitii, achizitorul a apreciat ca nedivizarea achizitiei pe loturi ar restrange semnificativ accesul la procedura competionala si a stabilit ca se impune impartirea pe loturi a achizitiei, cu posibilitatea ca operatorii economici sa poata depune oferte pentru unul sau mai multe loturi, pentru fiecare lot aplicandu-se procedura selectie de oferte. Ajustarea pretului contractului: Nu se admite ajustarea pretului contractului. Garantie si mentenanta : Ofertantul trebuie să ofere în mod obligatoriu garanție și mentenanță pentru toate bunurile ofertate in cadrul prezentei proceduri de atribuire. Garanția și mentenanța vor face obiectul unui contract separat care se va aincheia între ofertantul câștigător și achizitor, cu o perioadă minimă de valabilitate de 45 de luni. Criterii de atribuire: Lotul 1, Lotul 2, Lotul 3, Lotul 4, Lotul 5 si Lotul 6: Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic. Data si ora limita de depunere a ofertei: 28.11.2013, ora 12:00 Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 28.11.2013, ora 13:00 SC ALLIED ENGINEERS GRUP SRL, Bucuresti, Strada Teheran nr. 2 et. 4, Sector 1 Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se transmit prin poştă/curier rapid sau se depun personal la SC ALLIED ENGINEERS GRUP SRL, Bucuresti, Strada Teheran nr. 2 et. 4, Sector 1, cod postal 011931 Locul si modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila in format electronic, prin solicitare la SC ALLIED ENGINEERS GRUP SRL, Bucuresti, Strada Teheran nr. 2 et. 4, Sector 1, adresa de email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Informatii si clarificari: se pot solicita in scris despre elementele cuprinse în aceasta până la data 25.11.2013, ora 12:00. Cererea de clarificări poate fi depusă la adresa SC ALLIED ENGINEERS GRUP SRL, Bucuresti, Strada Teheran nr. 2 et. 4, Sector 1 sau sau transmisă pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Limba de redactare a ofertei: română, Pentru ofertele depuse într-o altă limbă este necesara traducere în limba română semnată şi ştampilată de un traducător autorizat. Ofertele alternative: Nu se accepta oferte alternative Cursul de referinta leu/euro aplicabil (daca este cazul): 4.4449 lei/euro – curs BNR din data de 20.11.2013 Pentru informatii suplimentare va puteti adresa la: SC ALLIED ENGINEERS GRUP SRL, Bucuresti, Strada Teheran nr. 2 et. 4, Sector 1, telefon / fax 021 2241288, email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . MIHAI DRAGOMIR – Administrator, Manager de proiect