Descriere lot procedura

SC DENTICARE IMPLANTOLOGY CENTER SRL Adresa: București Calea 13 Septembrie nr. 235, bl. V3, sc. 2, AP 39, sector 5, CP 050723 Tel: +40749025050 Fax +40 318 16 60 47 sau +40 (21) 410 62 15 Email : Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Persoane şi coordonate de contact: Responsabilul de achiziţii : Ştefan Gheoda Obiectul contractului: procedura de atribuire a contractului de furnizare şi anume: 1. Mașină de imprimare manuală prin serigrafie a pastei pentru lipit în tehnologia cu montare pe suprafață CPV-42652000-1 2. Echipamentul de colectare și plantare automată a componentelor electronice în tehnologia cu montare pe suprafață CPV-31720000-9 3. Echipamentul de contactare prin retopire în tehnologia cu montare pe suprafață CPV- 42661100-8 Valoarea estimata a achiziției TOTALA: 528.257,00 RON fără TVA. Nu se accepta oferte de preț superioare valorii estimate, sub sancțiunea încadrării ofertei drept inacceptabila si a respingerii acesteia. Toate produsele ofertate care fac obiectul achiziției vor avea cel putin caracteristicile minime descrise in caietul de sarcini - parte integranta din prezenta documentației de atribuire. Procedura aplicata : Procedura simplificata aplicata de beneficiarii privați in cadrul proiectelor finanțate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenta” precum si in cadrul proiectelor finanțate prin mecanismele financiare SEE si Norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare bunuri, servicii sau lucrări aprobata prin Ordinul ministrului fondurilor europene nr. 1120/2013. Durata contractului de achiziție : maxim 2 luni. Conditii specifice contractului: - Sa se asigure service post garantie min 2 ani - Sa se prezinte garantia produsului de min 12 luni - Timp de interventie max 48 ore - Scolarizare cu personal specializat la sediul beneficiarului ( 2 persoane ) CRITERII DE CALIFICARE ŞI/SAU SELECŢIE Cerințe obligatorii : 1. Situaţia personală a candidatului /ofertantului - Certificat de atestare fiscală valabil, emis de Administrația Financiară, în original, în copie legalizată sau copie conform cu originalul. - Declaraţie privind eligibilitatea - Prezentare formular 12A. - Documente privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din Ordonanţa: Se solicită completarea unei declaraţii pe proprie răspundere, conform formularului 12B - Declarație de respectare a OUG 66/2011 privind conflictul de interese in cadrul procedurilor de achiziție - Certificat de participare la licitație cu oferta independenta - Declarație privind calitatea de participant la procedura - Declaratie privind conformitatea produselor cu reglementările tehnice emise de organismele de standardizare specifice 2. Capacitatea de exercitare a activităţii profesionale Persoane juridice/fizice române: - Certificat constatator emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului valabil, în original sau copie legalizată sau copie conform cu originalul Persoane juridice /fizice străine: - Documente care dovedesc o formă de înregistrare / atestare ori apartenenţă din punct de vedere profesional valabile la data deschiderii ofertelor şi dreptul de exercitare a profesiei (se solicită în traducere autorizată) în original sau copie legalizată sau copie conform cu originalul. 3. Capacitatea tehnică şi/sau profesională Informaţii privind capacitatea tehnică - să fi avut activitate comercială cu aparatura similara (de exemplu, copie după un contract încheiat si copia procesului verbal de receptie) - recomandari de la beneficiari 4. Situaţia economico-financiară Informaţii privind situaţia economico-financiară - ultimul bilanţ contabil /declaratie de venit în original sau copie legalizată sau copie conform cu originalul. - balanţa de verificare pe luna anterioară prezentării ofertei. PREZENTAREA OFERTEI Limba de redactare a ofertei- limba română Modul de prezentare a propunerii : - Propunerea tehnică se va prezenta detaliat, urmând modelul de prezentare al cerinţelor tehnice solicitate în caietul de sarcini, care să permită identificarea cu uşurinţă a corespondenţei cu specificaţiile tehnice minime solicitate în Caietul de Sarcini (prezentarea ofertei în oglindă). Propunerea tehnica va fi elaborata astfel incât sa rezulte ca produsele ofertate indeplinesc in totalitate cerintele tehnice din caietul de sarcini-parte integranta din documentatia de atribuire. Cerintele tehnice din caietul de sarcini vor fi considerate ca având mentiunea de «sau echivalent», iar ofertantul are obligatia de a demonstra echivalenta produselor ofertate cu cele solicitate. Cerinţele tehnice solicitate reprezintă un minim de cerinţe tehnice ce trebuie respectate de produsele ofertate. Orice ofertă care se abate de la prevederile cerintelor tehnice minime impuse, va fi luată în considerare doar în măsura în care propunerea tehnică presupune asigurarea unui nivel calitativ superior cerinţelor minimale. Ofertarea de produse cu caracteristici tehnice inferioare atrage neconformitatea ofertei şi descalificarea ofertantului. - Propunerea financiara va fi intocmita prin depunerea: Formularului de oferta completat; Propunerea financiară trebuie să se încadreze în limita fondurilor care pot fi disponibilizate pentru îndeplinirea contractului de achiziţie publică, sub sanctiunea respingerii acesteia drept inadmisibila. Adjudecarea se va face pentru intreaga solutie ofertata. Nu se accepta oferte partiale. Preţul total va include toate cheltuielile necesare pentru execuţia contractului de furnizare, transport, instalare si instruire personal in vederea utilizarii echipamentelor. Ofertantul are obligatia de a exprima pretul in ron. Valoarea mentionata in formularul de oferta va fi exprimata in cifre si litere si va include toate informatiile cu privire la preturi, tarife, precum si alte conditii financiare comerciale legate de obiectul contractului de achizitie publica. Preţul contractului este ferm in RON şi nu se ajustează. Modul de prezentare a ofertei - Oferta va fi depusă la sediul beneficiarului. Data limită pentru transmiterea oferte: 27.04.2015 ora 12:00 Oferta va fi structurată pe: - propunere tehnică - propunere financiară - documente însoţitoare Orice ofertant are dreptul de a-şi modifica sau de a-şi retrage oferta numai înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertei. Ofertantul nu are dreptul de a-şi retrage sau de a-şi modifica oferta după expirarea datei limită pentru depunerea ofertelor, sub sancţiunea excluderii acestuia de la procedură pentru atribuirea contractului de achiziţie publică. Oferta tehnică şi financiară şi documentele care însoţesc oferta se vor prezenta într-un plic închis, pe care se va scrie denumirea şi adresa operatorului economic, precum şi menţiunea "OFERTA TEHNICĂ ŞI FINACIARĂ ŞI DOCUMENTE ÎNSOŢITOARE". Plicul trebuie sa fie marcat cu adresa achizitorului şi cu inscripţia : Achizitie “ Echipamente si utilaje pentru linia automata de asamblare” precum si cu “A nu se deschide înainte de data 27.04.2015 ora 12:00 Denumire: SC DENTICARE IMPLANTOLOGY CENTER SRL Localitate si adresa: București Calea 13 Septembrie nr. 235, bl. V3, sc. 2, AP 39, sector 5, CP 050723 DACĂ PLICUL NU ESTE MARCAT CONFORM PREVEDERILOR DE MAI SUS , ACHIZITORUL NU ÎŞI ASUMĂ NICI O RESPONSABILITATE PENTRU RĂTĂCIREA OFERTEI. Perioada de valabilitate a ofertei - 30 zile . Deschiderea ofertelor 27.04.2015 ora 15:00 la sediul societăţii din București, Calea 13 Septembrie nr. 235, bl. V3, sc. 2, AP 39, sector 5. Nu va avea loc o ședință publica de deschidere a ofertelor. CRITERII DE ATRIBUIRE - Preţul cel mai scăzut . Documentaţia de atribuire se poate obţine de la sediul beneficiarului sau pe e-mail pe baza de cerere scrisă transmisă pe mail sau fax. Director Proiect, Bogdan Vlădilă