Descriere lot procedura

Beneficiar : S.C. ELECTRO MAX S.R.L. Sediul: Petrosani, str. Lunca, nr. 36, jud. Hunedoara Titlul proiectului: „Creșterea competitivității SC Electro Max SRL prin achiziționarea de utilaje inovatoare pentru producția de sisteme de iluminat cu LED”, cod SMIS 57161, Locatia implementarii: Petrosani, str. Lunca, nr. 36, jud. Hunedoara Lot de achizitie echipamente, dupa cum urmeaza: - Freza universala. Obiectul proiectului: Achizitie echipamente tehnologice in cadrul proiectului „Creșterea competitivității SC Electro Max SRL prin achiziționarea de utilaje inovatoare pentru producția de sisteme de iluminat cu LED” co-finantat prin: PROGRAMUL OPERAȚIONAL SECTORIAL „CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE”; AXA PRIORITARĂ 1- Un sistem inovativ si ecoficient de productie; DOMENIU MAJOR DE INTERVENȚIE 1.1 – Investitii productive si pregatirea pentru competitia pe piata a intreprinderilor, in special a IMM; Operațiunea a) – „Sprijin pentru consolidarea sectorului productiv prin investiții realizate de întreprinderile mici și mijlocii” Societatea ELECTRO MAX S.R.L. anunta lansarea procedurii de achizitie pentru atribuirea contractului de achizitie echipamente, in conformitate cu prevederile Ordinului MFE 1120/2013 si cu instructiunile si specificatiile din documentatia atasata. Documentatia cuprinde 4 sectiuni: 1. Sectiunea I – INFORMATII GENERALE 2. Sectiunea II – CAIETUL DE SARCINI 3. Sectiunea III – FISA DE DATE A ACHIZITIEI 4. Sectiunea IV – FORMULARE SI MODELE Detalierea caracteristicilor tehnice ale echipamentelor se afla in documentatia de atribuire. Valoarea supusa licitatiei: 70.808,40 lei plus TVA. Criteriu de atribuire: oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere tehnico-economic. Termen de livrare a echipamentelor: maximum 4 luni de la data semnarii contractului. Livrarea echipamentelor: Petrosani, str. Lunca, nr. 36, jud. Hunedoara. Termen de depunere a ofertei si a documentatiei ce insoteste oferta: 02.04.2015, ora 12:00, la adresa: Loc. Petrosani, str. Lunca, nr. 36, jud. Hunedoara. Deschiderea ofertelor si intocmirea procesului verbal de atribuire va avea loc in termen de 3 zile lucratoare de la finalizarea procedurii de depunere a ofertelor, ora 14:00. Contractul de furnizare se va semna in termen de maximum 10 de zile de la transmiterea Notificarii privind selectarea castigatorului. Beneficiarul va compara ofertele primite. Se va justifica oferta selectata prin prezentarea avantajelor tehnice si financiare care vor motiva alegerea facuta in raport cu celelalte oferte primite. Folderul atasat contine documentatia de atribuire si documentele tipizate ce vor fi anexate ofertei. Potentialii furnizori trebuie sa declare ca echipamentele livrate utilizeaza tehnologii mai noi de 3 ani. Toate echipamentele trebuie sa fie noi. Pentru informatii suplimentare va puteti adresa persoanei de contact: ADRIAN APOSTU, Administrator e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Tel: 0254 546 114, Fax: 0254 515 465