Descriere lot procedura

1. Scurtă descriere a obiectului contractului În vederea derularii activităţilor proiectului “ADAPT; Dreptul la EgAlitate şi Acces pe Piaţa muncii” - POSDRU/165 /6.2/S/141595 , RU Europe S.R.L. doreşte achiziţionarea serviciilor de închiriere sală (teorie) pentru cursul de calificare în ocupația „lucrător în comerț” în comuna Mărginenii de Jos, județul Prahova” in cadrul proiectului mai sus – mentionat. Scopul acestei achiziții este de a asigura sala necesară pentru buna desfășurare a modulelor de pregătire teoretică pentru participanții la cursul de calificare de nivel 1 în ocupația „lucrător în comerț”, curs care se va organiza în cadrul proiectului mai sus – menționat în comuna Mărginenii de Jos, județul Prahova. 2. Durata contractului - 120 de ore 3. Valoarea estimata a contractului = 5.322,60 lei fara TVA - aceasta suma reprezentand produsul dintre pretul unitar de maxim 44,355 Lei/ ora fara TVA si un numar de aproximativ 120 de ore de formare, conform graficului de activitati actual al proiectului.Propunerea financiară trebuie prezentata în LEI, cu doua zecimale, cu evidentierea separata a TVA-ului (daca este cazul). Ofertantul va avea in vedere, la momentul intocmirii propunerii financiare de prevederile art.141, alin.2, litera e din Codul Fiscal privind scutirea de TVA a activitatii de inchiriere. Se poate opta pentru taxarea cu TVA a serviciilor de inchiriere care fac obiectul procedurii prin prezentarea, in cadrul propunerii financiare, a notificarii transmise de ofertant catre Directia Finantelor Publice din care sa rezulte posibilitatea operatorului economic participant la procedura de a presta serviciile de inchiriere pentru spatiul ofertat cu TVA inclus. 4. Clauze contractuale obligatorii, inclusiv condiţiile de actualizare/ modificare a preţului contractului de achiziţie a) Pretul unitar/pe oră ofertat rămâne neschimbat pe toată perioada de derulare a contractului. b) Numărul de ore de închiriere a sălii ofertate poate varia pe perioada derulării contractului, în funcție de modificările pe care le poate suferi graficul de activități planificate ale proiectului din care prezenta achiziție face parte. Această posibilă variatie NU presupune penalizări și nu poate conduce la neîndeplinirea contractului de către Achizitor. c) Prin depunerea ofertei cât și prin semnarea contractului de catre Ofertantul declarat câștigător, acesta recunoaște și își asumă posibilitatea modificării numărului de ore de formare estimat la data prezentării ofertei (datorită modificării graficului de activități al proiectului) și implicit modificarea perioadei de derulare a contractului și a valorii totale a acestuia. d) Data de demarare (orarul) efectiv al cursului va fi anunțat de către Achizitor cu aproximativ 5 zile lucrătoare înainte de începerea cursului de formare profesională, în vederea avizării asupra ocupabilității sălii. e) Emiterea facturii de către Prestator se va face în primele 15 zile ale lunii imediat următoare prestării serviciilor de închiriere sală (teorie) pentru cursul de calificare în ocupația „lucrător în comerț” in comuna Mărginenii de Jos, județul Prahova” doar pentru orele efectiv desfășurate de Achizitor în sala închiriată. Excepție de la această prevedere poate face doar ultima factură emisă de Prestator, aceasta trebuind să fie emisă și înregistrată la sediul Achizitorului până la finalul perioadei de implementare a proiectului, respectiv 28.10.2015. f) Odata cu depunerea facturii la sediul secundar al Achizitorului, Prestatorul va transmite acestuia și o situatie lunară, defalcată pe zile, privind numărul de ore efectiv prestate pentru serviciile de închiriere sală (teorie) pentru cursul de calificare în ocupatia „lucrător în comerț” în comuna Mărginenii de Jos, județul Prahova ” pentru care solicită plata; g) Plata facturii se va face în maximum 60 de zile de la înregistrarea facturii la sediul secundar al Achizitorului, prin virament bancar din conturile de proiect ale Achizitorului în contul indicat de Prestator sau prin dispoziție de plată, conform legislației în vigoare. 5. Sursa de finanţare a contractului de servicii de inchiriere spatii: Fondul Social European si fondurile de la Bugetul de stat prin POSDRU 2007-2013. 6. Criteriul de atribuire utilizat in cadrul procedurii: Pretul cel mai scazut 7. Documentaţia de atribuire se poate obţine de pe site-urile: http://www.fonduri-ue.ro sau printr-o adresă oficială trimisă Achizitorului. 8. Termenul limita de trimitere a solicitarilor de clarificari: 18.03.2015 – ora 16.00 9. Adresa unde prestatorii pot transmite ofertele, data şi ora limită RU Europe S.R.L Adresa sediu secundar (punct de lucru) : Strada Grivita Nr.384, Etaj 1, Birou2, cod poştal 810054, Mun. Braila, jud. Brăila; Tel:004 0239610045; fax: 0339814601; e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. 10. Data limită de depunere a ofertelor: 26.03. 2015 Ora limită: ora 16:00 11. Informaţii suplimentare: Solicitarile de clarificari pot fi transmise prin posta/curierat la sediul secundar al Achizitorului din strada Grivita Nr.384, Etaj 1, Birou 2, cod poştal 810054, Mun. Braila, jud. Brăila sau prin fax la nr. 0339814601, utilizand Formularul nr.9 din Sectiunea Formulare. Persoana de contact: Marian Giugiuc – Responsabil achizitii