Descriere lot procedura

S.C. MENTOR S.M. S.R.L. CUI: 14546755 Adresa: Localitatea Târgu-Jiu, Str. Barajelor, Nr. 160, Jud. Gorj. Telefon: 0755.30.4000 Fax: 0253.221.212 E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. ; Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. ANUNŢ DE PARTICIPARE La procedura de atribuire a contractului de furnizare utilaje şi echipamente: Lot 1- Pompă de beton – 1 bucată Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice 2007-2013 Axa prioritară 1- Un sistem inovativ şi ecoeficient de producţie Domeniul Major de Intervenţie 1.1 – Investiţii productive si pregătirea pentru competiţia pe piaţă a întreprinderilor, in special a IMM Operaţiunea a) „Sprijin pentru consolidarea şi modernizarea sectorului productiv prin investiţii tangibile şi intangibile” Proiect: „Diversificarea activităţii S.C. MENTOR S.M. S.R.L. prin investiţii în utilaje şi echipamente performante pentru construcţii” Obiectul contractului de furnizare îl constituie livrarea si punerea in funcţiune a următoarelor utilaje şi echipamente: Lot 1-Pompă de beton – 1 bucată. Locul principal de livrare: Localitatea Târgu-Jiu, Str. Barajelor, Nr. 160, Jud. Gorj. Tipul şi durata contractului: • contract de furnizare • durata contractului de furnizare este de 6 luni • termenul de livrare si punere in functiune a utilajului este de maximum 30 zile de la comanda ferma a beneficiarului • plata se face la livrarea si punerea in funcţiune a utilajului pe baza de factura. Valoarea estimată a contractului de furnizare utilaje şi echipamente Lot 1: Pompă de beton – 1 bucată este de 379.737,50 lei fără TVA. Procedura de achiziţie: Procedura simplificată aplicată de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări – Anexa la Ordinul nr.1120/15.10.2013 Condiţii de participare 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului în raza căruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte faptul ca ofertantul este furnizor de produse cu activitate in domeniu, care oferă in mod licit pe piaţa produse similare obiectului contractului (obiectul contractului trebuie sa aibă corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). Informaţiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator se prezintă in original/copie legalizata/copie lizibila cu menţiunea “conform cu originalul”. Ofertanţii nerezidenţi vor prezenta documente edificatoare care să dovedească forma de înregistrare ca persoana fizica sau juridica si, după caz, de atestare ori apartenenţă din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile din tara în care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu menţiunea “conform cu originalul”, însoţite de traducerea autorizată in limba romana. In cazul in care operatorul economic, ales in urma comparării ofertelor primite, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, beneficiarul privat are dreptul de a solicita acestuia, înainte de semnarea contractului depunerea documentului in original sau copie legalizata. 2. Declaraţie pe proprie răspundere din care să rezulte că operatorul economic participant nu se află în situaţiile descrise la art.14 şi art. 15 din O.U.G. nr.66/2011, în original - Formularul nr.1. Structura acţionariatului beneficiarului este următoarea: Taşcău Dorin – Dan - asociat Pârcălabu I. Ion - asociat Cârstea Grigore - asociat Comisia de evaluare a ofertelor la prezenta procedura: 1. Cârstea Grigore – Preşedinte cu drept de vot 2. Ursăţanu Gabriel– membru 3. Daju Nicoleta- membru Membru de rezervă: 1. Mocioi Oana Anca Membrii echipei de implementare a proiectului 1. Manager proiect: Cârstea Grigore 2. Asistent manager: Mocioi Oana Anca 3. Responsabil financiar: Daju Nicoleta 4. Responsabil tehnic - Ursăţanu Gabriel Responsabilul de întocmirea documentaţiei de atribuire: 1. Manager proiect: Cârstea Grigore 2. Responsabil tehnic - Ursăţanu Gabriel 3. Oferta Oferta va conţine următoarele informaţii: - Preţul, care va fi defalcat, astfel: preţul utilajului şi preţul de transport, asigurare şi livrare a mărfii - Caracteristicile tehnice ofertate, inclusiv garanţia oferită - Perioada de valabilitate a ofertei Operatorul economic va elabora oferta astfel încât aceasta sa respecte in totalitate cerinţele prevăzute in Anexa cu specificaţii tehnice. Ofertarea de produse cu caracteristici inferioare celor prevăzute în Anexa cu specificaţii tehnice sau care nu satisfac cerinţele prezentului anunţ de participare va fi declarată ofertă inadmisibilă şi va fi respinsă. Oferta va fi depusa într-un exemplar original şi o copie. Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut. 4. Contract de furnizare însuşit Se va prezenta Formularul de contract însuşit (semnat şi ştampilat pe fiecare pagină). FORMULARE SI ANEXE - FORMULARE – declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile descrise la art.14 şi art. 15 din O.U.G. nr.66/2011 şi model contract de furnizare - ANEXA CU SPECIFICAŢII TEHNICE Data si ora limită de depunere a ofertei: Termenul limită de depunere este 28.02.2014 ora 12,00, la sediul secundar al societăţii: Localitatea Târgu-Jiu, Str. Barajelor, Nr. 160, Jud. Gorj. Data de deschidere a ofertelor este de 28.02.2014, ora 12,30 la sediul secundar al societăţii: Localitatea Târgu-Jiu, Str. Barajelor, Nr. 160, Jud. Gorj. Ofertanţii pot solicita informaţii şi clarificări până la termenul limită de: 26.02.2014. Termenul limita de transmitere a răspunsului la solicitările de clarificari catre ofertanti: 27.02.2014 Eventualele contestaţii se pot depune: - la beneficiarul privat - şi apoi la instanţa competentă Termenul de depunere a unei contestaţii este de 3 zile începând cu ziua următoare luării la cunoştinţă, de către contestator despre un act al beneficiarului privat pe care acesta îl consideră nelegal. Limba de redactare a ofertei: română. Orice alte documente emise in tara de origine vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. Cursul BNR din ziua publicării anunţului de participare: 4,52 Valabilitatea ofertei: 120 de zile Ofertele alternative: interzise Oferta financiara va fi exprimata in lei si euro. Nume firmă: SC MENTOR S.M. SRL