Descriere lot procedura

1. Denumirea şi adresa autorităţii contractante: Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR), cu sediul principal în Piaţa W. Mărăcineanu nr. 1-3, Intrarea 1, Sector 1, Bucuresti, 010155. 2. Procedura de atribuire aplicată: procedură simplificată, conform prevederilor Ordinului nr. 1.120/2013 al ministrului fondurilor europene privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul "Convergenţă", precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări 3. Obiect: achiziţia servicii de catering și cantină – Cod CPV 55500000-5 în cadrul proiectului “COMPERUR-Dezvoltarea capitalului uman din mediul rural”, ID: 128912, contract nr. POSDRU/135/5.2/S/128912, Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 – Investeşte în oameni! AXA PRIORITARĂ 5 – “Promovarea măsurilor active de ocupare”, DOMENIUL MAJOR DE INTERVENŢIE 5.2 – “Promovarea sustenabilității pe termen lung a zonelor rurale în ceea ce privește dezvoltarea resurselor umane și ocuparea forței de muncă”. 4. Caracteristicile și dotările minime ale achizitiei de servicii de catering: Livrare: zilnică, în funcție de nevoile beneficiarului, conform unui grafic de livrare comunicat la începutul fiecărei săptămâni, în localitatea Chiajna, județul Ilfov. Livrarea și distribuirea către cursanți va fi realizată de reprezentantul Ofertantului, și vor fi incluse ca şi cost în oferta finală. Condiții de lucru: Ofertantul devenit contractor trebuie să asigure preparate din produse de calitate, în termen de valabilitate, însoțite obligatoriu de toate certificatele de calitate și sanitar-veterinare. Produsele livrate vor fi însoțite de documentele legale prevăzute de legislația în vigoare (facturi fiscale, aviz de însoțire a mărfii, declarații de conformitate, certificate de calitate etc). Transportul se va realiza în condiții igienico-sanitare corespunzătoare, prestatorul având deplina răspundere în acest sens. Livrarea se va face pe baza graficului de livrare şi Proces verbal de recepţie calitativă şi cantitativă. Oferta tehnica va conține minimum 5 variante de meniu cu carne și 5 variante de meniu de post, cu prețuri fixe și identice. Se vor asigura următoarele: GUSTARE: va fi compusa (pentru 1 persoană) din: o 1 fel de bază cu carne, minim 150 gr de produs finit / pers. / 1 fel de baza meniu post o garnitură, minim 200 gr / persoană o salata o minim 1 chiflă / persoană; o desert o apă plată / minerală (minimum 500 ml) 5. Locul de prestare a serviciilor: Loc. Chiajna, județul Ilfov, regiunea București-Ilfov 6. Contractul de servicii: servicii 7. Durata contract: 4 luni 8. Ofertele alternative: nu se admit 9. Data publicării anunţului: 19.02.2015, prin publicarea anuntului de participare şi a documentatiei de atribuire nr. 1152DP/18.02.2015 pe site-ul www.fonduri-ue.ro 10. Criteriul de atribuire a contractului de achiziţie publică: Preţul cel mai scăzut 11. Valoarea estimativă: Servicii de formare profesională: 17 lei inclusiv TVA/persoană (15.300 de lei cu TVA/ valoare totală) 12. Data limită pentru depunerea ofertelor: 05.03.2015, orele 12,00, la Registratura sediului secundar al CNIPMMR, din Str. Dr. Lister, nr. 51, sector 5, București, cod postal 050542. 13. Limba în care se va redacta oferta: română sau orice limbă oficială a Uniunii Europene (tradusă şi legalizată în limba română). 14. Data, ora şi locul deschiderii ofertelor: 05.03.2015, orele 14,00. 15. Garanţiile solicitate: nu se solicită garanţie de participare/bună execuţie. 16. Modalităţi principale de finanţare şi de plată: în cadrul proiectului proiectului “COMPERUR-Dezvoltarea capitalului uman din mediul rural”, ID: 128912, contract nr. POSDRU/135/5.2/S/128912, Proiect cofinanţat din Fondul Social European, lunar, în termen de 30 de zile de la data recepţiei cantitative şi calitative. 17. Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 de zile calendaristice faţă de data deschiderii ofertelor, inclusiv; 18. Toate informatiile privind procedura de achizitie sunt prezentate in Documentatia de atribuire nr. 1152DP/18.02.2015 publicata pe site-ul www.fonduri-ue.ro, sectiunea achizitii privati, anunturi. 19. Informaţii suplimentare se pot obţine de la: sediul secundar al CNIPMMR, persoana de contact: Gabriela Colobanea, Telefon: Tel: 031/860 04 97 int. 107, Fax 021/410 87 34, E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. .