Descriere lot procedura

INVITATIE DE PARTICIPARE in vederea atribuirii contractului pentru achizitionarea de servicii de transport persoane in cadrul proiectului „Sanse la un viitor mai bun” Prin prezenta va invitam sa participati la procedura de atribuire având ca obiect al contractului achizitionarea de servicii de transport persoane cu urmatoarele coordonate: 1. Denumirea achizitiorului: SC T.M.D. LASTING SERVICE SRL; Sediu social: Strada Aleea Pacala, nr. 33-35, sector 3, Bucuresti; Punct de lucru: Str. Esarfei nr. 60, etaj 2, sector 3, Bucuresti; 2. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de prestari servicii: procedura simplificata conform Ordin 1120/2013; 3. Coduri CPV: 60170000-0 – Servicii de transport persoane; 4. Obiectul contractului: achizitionarea de servicii de transport persoane; Valoarea estimata a achizitiei: maximum 10,88 lei fara TVA/cursant/zi. Valoare maximala contract pentru Lot 1 judetul Tulcea este: 36.556,8 lei fara TVA, echivalentul a 8.121,02 euro (cursul inforeuro de 4,5015 lei/euro valabil in luna martie 2014 - luna semnarii contractului de finantare) Valoare maximala contract pentru Lot 2 judetul Prahova este: 36.556,8 lei fara TVA, echivalentul a 8.121,02 euro (cursul inforeuro de 4,5015 lei/euro valabil in luna martie 2014 - luna semnarii contractului de finantare); 5. Sursa de finantare: Programul Operational Sectorial „Dezvoltarea Resurselor Umane”, Axa prioritara 5 „Masuri active de ocupare”, Domeniu major de interventie 5.1 „Dezvoltarea si implementarea masurilor active de ocupare”, contract de finantare POSDRU/125/5.1/S/126209 si cofinantare proprie; 6. Perioada de valabilitate a ofertei: minimum 30 de zile; 7. Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare: pretul cel mai scazut; 8. Durata contractului: de la data semnarii, pana la 30.09.2015. 9. Nu se admit oferte alternative. 10. Data limita pentru depunerea ofertei este 23.02.2015, ora 12.00. Depunerea ofertei se va face la adresa: Str. Esarfei nr. 60, etaj 2, sector 3, Bucuresti. Oferta va fi redactata in limba romana. 11. Deschiderea si evaluarea ofertei va avea loc la 23.02.2015, incepand cu ora 14.00, la adresa indicata pentru depunerea ofertei. 12. Operatorii economici pot contacta achizitorul pentru obtinerea de informatii suplimentare legate de contractul de achizitie. Persoana de contact: Victor GIUCA – Responsabil Achizitii, telefon: 0786.233.260, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . 13. Documentatia de achizitie si formularele vor fi puse la dispozitia ofertantilor in format electronic, la adresa http://www.fonduri-ue.ro SC T.M.D. LASTING SERVICE SRL Gabriel Cornel DOBJANSCHI, Administrator