Descriere lot procedura

1. Scurtă descriere a obiectului contractului În vederea respectării calendarului activităţilor proiectului “ADAPT; Dreptul la EgAlitate şi Acces pe Piaţa muncii”, POSDRU/165/6.2/S/141595, RU Europe S.R.L. doreşte achiziţionarea serviciilor de inchiriere sala (practica) pentru cursul de operator introducere, validare si prelucrare date în municipiul Pitesti”. Scopul acestei achizitii este de a asigura spatiul necesar pentru buna desfasurare a modulelor de pregatire practica pentru cele 4 grupe de participanti (cate 2 pentru fiecare curs) la programul de calificare de nivel 2 in ocupatia „operator introducere, validare si prelucrare date” program de formare care se va organiza in cadrul proiectului mai sus – mentionat in municipiul Pitesti. 2. Durata contractului - 1.920 de ore Cele 1.920 de ore sunt defalcate astfel: - Servicii de inchiriere sala (practica) pentru cursul de calificare in ocupatia “operator introducere, validare si prelucrare date” – cursul 1/grupa 1 = 480 ore - Servicii de inchiriere sala (practica) pentru cursul de calificare in ocupatia “operator introducere, validare si prelucrare date” – cursul 1/grupa 2 = 480 ore - Servicii de inchiriere sala (practica) pentru cursul de calificare in ocupatia “operator introducere, validare si prelucrare date” – cursul 2/grupa 1 = 480 ore - Servicii de inchiriere sala (practica) pentru cursul de calificare in ocupatia “operator introducere, validare si prelucrare date” – cursul 2/grupa 2 = 480 ore 3. Valoarea estimata a contractului = 46.444,80 lei fara TVA - aceasta suma reprezinta produsul dintre pretul unitar de maxim 24,19 Lei/ ora fara TVA si un numar de aproximativ 1.920 de ore de formare, Propunerea financiară trebuie prezentata în LEI, cu doua zecimale, cu evidentierea separata a TVA-ului. Ofertantul va avea in vedere, la momentul intocmirii propunerii financiare de prevederile art.141, alin.2, litera e din Codul Fiscal privind scutirea de TVA a activitatii de inchiriere. Se poate opta pentru taxarea cu TVA a serviciilor de inchiriere care fac obiectul procedurii prin prezentarea, in cadrul propunerii financiare, a notificarii transmise de ofertant catre Directia Finantelor Publice din care sa rezulte posibilitatea operatorului economic participant la procedura de a presta serviciile de inchiriere pentru spatiul ofertat cu TVA inclus. 4. Clauze contractuale obligatorii, inclusiv condiţiile de actualizare/ modificare a preţului contractului de achiziţie a) Pretul unitar/pe ora ofertat ramane neschimbat pe toata perioada de derulare a contractului. b) Numarul de ore de inchiriere a spatiului ofertat poate varia pe perioada derularii contractului, in functie de modificarile pe care le poate suferi graficul de activitati planificate ale proiectului din care prezenta achizitie face parte. Aceasta posibila variatie NU presupune penalizari si nu poate conduce la neindeplinirea contractului de catre Achizitor. c) Prin depunerea ofertei cat si prin semnarea contractului de catre Ofertantul declarat castigator, acesta recunoaste si isi asuma posibilitatea modificarii numarului de ore de formare estimat la data prezentarii ofertei (datorita modificarii graficului de activitati al proiectului) si implicit modificarea perioadei de derulare a contractului si a valorii totale a acestuia. d) Data de demarare (orarele) efective ale cursului vor fi anuntate de catre Achizitor cu aproximativ 3 zile lucratoare inainte de inceperea fiecarei grupe din cadrul cursului de formare profesionala in ocupatia “operator introducere, validare si prelucrare date”, in vederea avizarii asupra ocupabilitatii salii/salilor. e) Emiterea facturii de catre Prestator se va face in primele 12 zile ale lunii imediat urmatoare prestarii serviciilor de inchiriere sala (practica) pentru cursul de operator introducere, validare si prelucrare date în municipiul Pitesti, doar pentru orele efectiv desfasurate de Beneficiar insala inchiriata; f) Odata cu depunerea facturii la sediul Beneficiarului, Prestatorul va transmite acestuia si o situatie lunara, defalcata pe zile, privind numarul de ore efectiv prestate pentru serviciile de inchiriere ateliere/sali practica pentru cursul de calificare in ocupatia „operator introducere, validare si prelucrare date” pentru care solicita plata; g) Plata facturii se va face in maximum 60 de zile de la inregistrarea facturii la Beneficiar, prin virament bancar din contul de proiect al Beneficiarului în contul indicat de prestator sau prin dispozitie de plata, conform legislatiei in vigoare. 4. Sursa de finanţare a contractului de servicii de inchiriere spatii: Fondul Social European si fondurile de la Bugetul de stat prin POSDRU 2007-2013. 5. Criteriul de atribuire utilizat in cadrul procedurii: Pretul cel mai scazut 6. Documentaţia de atribuire se poate obţine de pe site-urile: http://www.fonduri-ue.ro sau printr-o adresă oficială trimisă Achizitorului. 7. Termenul limita de trimitere a solicitarilor de clarificari: 17.02.2015 – ora 16.00 8. Adresa unde prestatorii pot transmite ofertele, data şi ora limită RU Europe S.R.L Adresa sediu secundar (punct de lucru) : Strada Grivita Nr.384, Etaj 1, Birou2, cod poştal 810054, Mun. Braila, jud. Brăila; Tel:004 0239610045; fax: 0339814601; e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. 10. Data limită de depunere a ofertelor: 23.02.2015 Ora limită: ora 16:00 11. Informaţii suplimentare: Solicitarile de clarificari pot fi transmise prin posta/curierat la sediul secundar al Achizitorului din strada Grivita Nr.384, Etaj 1, Birou 2, cod poştal 810054, Mun. Braila, jud. Brăila sau prin fax la nr. 0339814601, utilizand Formularul nr.9 din Sectiunea Formulare. Persoana de contact: Ion Carmen – Consilier juridic