Descriere lot procedura

1. S.C. GrafiNet Design S.R.L. cu număr de înregistrare la Registrul Comerţului J40/ 6904/ 1996, Cod Unic de Înregistrare 8725578, având sediul în Bucuresti, str. Sanmedru nr. 6, sector 2, cod poştal 023806, reprezentata de Petcu Catalin in calitate de administrator, tel: 0722-222.795, fax: 021-242.2197, email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. organizează procedura de achizitie simplificată pentru atribuirea urmatoarelor contracte de achiziţie Utilaje: - Transpalet hidraulic, Clasificare CVP: 34911100-7 Diverse echipamente de transport 2. Tipul contractului: de furnizare. 3. Locul livrării: Utilajele vor fi livrate la adresa: comuna Dobrotești, jud. Teleorman. 4. Durata contractului de furnizare: contractul va intra in vigoare la data semnării şi încetează în momentul în care ambele parţi şi-au îndeplinit toate obligaţiile contractuale. 5. Documentatia de atribuire se poate obţine de la sediul beneficiarului: S.C. GrafiNet Design S.R.L. în Bucuresti, str. Sânmedru nr.6, sector 2, cod poştal 023806, poate fi descarcată din aplicatie sau poate fi solicitată la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . 6. Ofertele se vor trimite prin poştă sau se vor depune la sediul beneficiarului: S.C. GrafiNet Design S.R.L. în Bucuresti, str. Sânmedru nr.6, sector 2, cod poştal 023806. Oferta tehnică şi oferta financiară vor fi depuse în plicuri sigilate şi separate (cu ştampilă şi semnatură). 7. Moneda folosita la intocmirea ofertei financiare va fi RON sau EURO. 8. Termenul limită de depunere al ofertelor 18 februarie 2015, ora 12:00. 9. Limba de redactare a ofertei: Limba Română sau Engleza. 10. Deschiderea ofertelor se va face la sediul S.C. GrafiNet Design S.R.L. din Bucuresti, str. Sânmedru nr.6, sector 2, cod poştal 023806, în prezenţa reprezentanţilor împuterniciţi ai beneficiarului, la data de 18 februarie 2015, ora 16:00. 11. Perioada de timp pentru care ofertantul trebuie să îşi menţină oferta valabilă: 90 de zile. 12. Criteriul de atribuire al contractului: preţul cel mai scăzut. 13. Nu se acceptă oferte alternative. 14. Solutionarea contestaţiilor se efectuează pe cale amiabilă între părţi sau în justiţie, în condiţiile legii contenciosului-administrativ. Contestațiile se transmit beneficiarului de către ofertanţii nemulţumiţi de procesul de adjudecare în termen de max. 5 zile de la notificare. În caz contrar, contestaţiile nu se vor lua în considerare. Reprezentant legal S.C. GrafiNet Design S.R.L. Petcu Cătălin Dănuț