Descriere lot procedura

Atlas Data SRL este titulara unei cereri de brevet depusa: • în noiembrie 2007 la Oficiul de Stat pentru invenții și mărci, nr. a 2007 00805, denumită “Sistem și metodă pentru afișare de conținut publicitar prin conexiune la internet fără fir securizată sau nesecurizată” • în noiembrie 2008, la Oficiul European de Brevete înregistrată cu numarul EP 2086254, denumită “System and method for attaching advertising content through a secure or unsecure wireless connection” • sistemul este compus din ansamblul de dispozitive hardware necesar pentru atingerea scopului: afișarea de conținut publicitar prin intermediul unei conexiuni wifi nesecurizată sau securizată • metoda este suma de procedee specifice care vizează același scop menționat anterior. Tema proiectului: Îmbunătățirea și optimizarea sistemului și metodei aparținând soluției hot-spot.ro® a) Îmbunătățirea și optimizarea sistemului – respectiv actualizarea ansamblului de dispozitive hardware. În perspectiva noilor standarde wi-fi, hot-spot-urile își pot extinde raza de acoperire acționând precum celulele GSM (3G), dar la viteze mult mai mari. Actualizarea sistemului la noile tehnologii induce avantaje exponențiale întrucât poate crește considerabil numărul de utilizatori. b) Îmbunătățirea și optimizarea metodei - dezvoltarea unei platforme mai complexe de inserare de conținut în paginile vizitate de utilizatori – oferirea nu doar a reclamelor, ci a mai multor tipuri de conținut (știri, anunțuri, sondaje, etc) în funcție de o serie de parametrii (geolocație, tipul hardware folosit de utilizator, tipul de soft folosit de utilizator, etc). Crearea unei platforme viabile de comunicare cu toți cei care utilizează astfel de hot-spot-uri. Rezultatele activității de dezvoltare experimentală presupun A) 1 soluție hot-spot adaptată și finalizată cu suport pentru conținut adăugat în paginile vizitate, în conformitate cu noile tehnologi apărute la nivel hardware și software care deservește principalele sisteme de operare și dispozitive de navigare pe internet, în special cele open sources; B) 100 de hot-spot-uri publice instalate în zone de acces la internet care acoperă diferitele tipuri de: geolocatii, dispozitive, sisteme de operare, utilizatori intermediari și utilizatori finali Rezultatele introducerii în producție a rezultatelor cercetării presupun A) 1 rețea fără fir de acces gratuit la internet în zone publice realizată; B) 1 rețea fără fir de acces la internet de mare viteză contra cost (prepay sau/și abonament); C) 1 rețea de spații virtuale pentru dispunere continut adaugat realizată ( reclame, știri, etc) – ceea ce implică 1 sistem de gestiune a bannerelor afisate în funcție de parametrii prestabiliti, 1 sistem de gestiune a tooltip-urilor afisate în funcție de conținutul paginii vizitate și 1 sistem de licitare dispunere continut adăugat (agenții economici care doresc reclama prin hot-spot-uri publice dispun de o interfată în care pot alege zonele geografice în care doresc ca reclama lor să apară în funcție de prețul pe care sunt dispusi să-l platească pentru afișare) *********** Atlas Data SRL is the holder of a patent application submitted: • in November 2007 at the State Office for Inventions and Trademarks, no. a 2007 00805, called "System and method for displaying advertising content via wireless secure or insecure Internet connection" • in November 2008, at the Patents European Office registered under number EP 2086254, called “System and method for attaching advertising content through a secure or insecure wireless connection” • The system consists of hardware devices assembly required to achieve the goal: display of advertising content via an insecure or secured wi-fi connection • the method is the amount of specific procedures aimed at the same goal mentioned above Project theme: Improving and optimizing the system and method belonging to hot-spot.ro solution® a) Improving and optimizing the system - i.e. updating the hardware devices assembly. In the light of the new wi-fi standards, hot-spots can extend the reach acting as GSM cells (3G) but at much higher speeds. Updating the system to new technologies involves exponential benefits because it can substantially increase the number of users. b) Improving and optimizing the method - development of more complex insertion platforms of content on pages visited by users - offering not only advertisements, but many types of content (news, announcements, surveys, etc.) depending on a number of parameters (geolocation, type of hardware used by the user, type of software used by the user, etc.). Creating a viable platform to communicate with anyone who uses such hot-spots. The results of the experimental development activities involve A) 1 hot-spot solution adapted and completed with support for content added to the pages visited, according to new emerging technologies at the hardware and software level, that serves the major operating systems and devices for browsing, especially the open sources ones; B) 100 public hot-spots installed in areas of Internet access covering different types of: geolocation, devices, operating systems, intermediary and final users Introduction results in production of research results involving A) 1 free internet wireless network in public areas; B) 1 wireless high-speed Internet access network for a fee (prepaid/or subscription); C) 1 virtual spaces network for displaying the added content (advertisements, news, etc.) - which involves 1 system for managing the banners displayed based on default parameters, 1 management system of tooltips displayed based on the visited page content and 1 tendering system for displaying the added content (economic agents wishing public hot-spots advertising have an interface where they can choose geographic areas where they want their advertisements to appear, depending on the price they are willing to pay for).