Descriere lot procedura

Dată publicare anunţ: 16.01.2015. ANUNȚ „Servicii de consultanţã juridicã” în cadrul proiectului „ SPRIJIN PENTRU PERSOANELE DEPENDENTE” 1. Sursa de finanţare a proiectului: Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 –2013, Axa prioritară 6 “Promovarea incluziunii sociale”, Domeniul major de intervenţie 6.2 „Imbunatatirea accesului si a participarii grupurilor vulnerabile pe piata muncii”la FPC Contract de finantare: POSDRU/165/6.2/S/143248. 2. Achizitor: Asociaţia pentru Dezvoltare şi Promovare Socio-Economică CATALACTICA Filiala Teleorman iniţiază, în calitate de beneficiar achiziţia de Servicii de consultanţã juridicã pentru proiectul mai sus menţionat. CPV: 79111000-5 - Servicii de consultanţă juridică 3. Valoarea totala estimate estimată: 258.065,00 lei fără T.V.A. 4. Criteriul de atribuire: oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic, conform Documentației anexate. 5. Procedura de atribuire: procedură simplificată conform Ordinului nr. 1120/15.10.2013 al ministrului fondurilor europene. 6. Tip și durată contract: contract servicii, termen de finalizare: 8 luni de la data semnării contractului. 7. Data şi ora limită de depunere a ofertelor: 27.01.2015 ora 12:00 8. Modalitatea de obţinere a documentaţiei de atribuire: prin descarcare de pe site-ul www.fonduri-ue.ro. 9. Adresa la care se transmit ofertele: Str. Independentei, nr.48, Alexandria, jud. Teleorman, România. 10. Pentru informaţii suplimentare vă rugăm să ne contactati la: Telefon: 0247/421.260 Fax: 0247/311.726 E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.