Descriere lot procedura

Denumire achizitie: Achizitie ECHIPAMENTE ȘI UTILAJE PENTRU INSTALAREA FIBREI OPTICE pe loturi, LOTUL 2: ECHIPAMENTE PENTRU INSTALAREA/SUFLAREA FIBREI OPTICE IN TUBURI (Dispozitiv de străpungere a conductelor cu tijă metalică flexibilă (tip Șarpe) – 1 buc, Aparat măsurat fibră optică – 1 buc, Aparat tăiat fibră optică – 1 buc, Aparat suflat fibră optică pe tuburi – 1 buc., Aparat de sudat fibră optică – 1 buc) in cadrul proiectului „INSTALAREA DE REŢELE DE ACCES DE NOUĂ GENERAŢIE” Informatiile se refera la LOTUL 2: ECHIPAMENTE PENTRU INSTALAREA/SUFLAREA FIBREI OPTICE IN TUBURI: Dispozitiv de străpungere a conductelor cu tijă metalică flexibilă (tip Șarpe) – 1 buc, Aparat măsurat fibră optică – 1 buc, Aparat tăiat fibră optică – 1 buc, Aparat suflat fibră optică pe tuburi – 1 buc., Aparat de sudat fibră optică – 1 buc Informatiile pentru LOTUL 1 sunt publicate distinct A fost intocmita o documentatie de achizitie comuna pentru ambele loturi. Ofertantul va selecta informatiile despre lotul pentru care intentioneaza sa depuna oferta. Proiectul este finantat in cadrul Programul Operaţional Regional 2007-2013 Axa prioritară 4 Sprijinirea dezvoltarii mediului de afaceri regional si local Domeniul major de intervenţie 4.3 Sprijinirea dezvoltarii microintreprinderilor cod SMIS: 33347 Valoarea estimata totala este de 692.640 lei fără TVA (156.000 Euro, fără TVA) din care: LOT2: 439.560 lei (99.000 Euro), fără TVA, din care Dispozitiv de străpungere a conductelor cu tijă metalică flexibilă (tip Șarpe), 84.360 lei (19.000 euro) fără TVA Ansamblu de echipamente pentru prelucrarea fibrei optice, constând din: Aparat măsurat fibră optică: 144.300 lei (32.500 euro), fără TVA Aparat tăiat fibră optică: 6.660 lei (1.500 euro), fără TVA Aparat suflat fibră optică pe tuburi: 111.000 lei (25.000 euro), fără TVA Aparat de sudat fibră optică: 93.240 lei (21.000 euro), fără TVA Durata contractului: termen maxim de livrare echipamente si punerea in functiune: 1 lună de la semnarea contractului durata contractului: pana la expirarea garantiei utilajelor. Documente de calificare: Declaraţiei privind calitatea de participant la procedură Formularul 01 Certificatului de participare cu oferta independenta Formularul 02 Declaratie de eligibilitate – Formularul 1; Declaratie de conformitate – Formularul 2; Declaratia privind evitarea conflictului de interese – Formularul 3; Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului teritorial (in original sau copie conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertei) Certificat de înregistrare Certificate de atestare fiscala eliberate de autoritatile fiscale competente, in original sau copie conforma cu originalul; Declaratia de acceptare a conditiilor contractuale Formular 6 Cerinte privind capacitatea economica si financiara: Cifra de afaceri Cerinta minima de calificare: media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani minim 692.640 lei fără TVA pentru lotul 2. Modalitate de indeplinire: se va completa Formularul 4. Informatii generale, Se vor prezenta bilanturile contabile la 31.12.2011, 31.12.2012 si 31.12.2013, vizate si înregistrate de catre organele competente, sau orice alte documente emise de autoritati legale competente de care dispune operatorul economic pentru a demonstra indeplinirea cerintei (original/copie legalizata/copie certificata “conform cu originalul). Ofertantii care pana la data depunerii ofertelor au incheiat si inregistrat la organele competente bilantul pentru anul 2014, pot prezenta bilanturile sau documente relevante pentru anii 2014, 2013 si 2012. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele/documentele edificatoare in original /copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul" insotite de traducere autorizata/legalizata. Cerinte privind capacitatea tehnica si/sau profesionala: Experienta similara Cerinta minima: Ofertanții trebuie să facă dovada că în ultimii 3 ani au derulat cel puțin 1 contract similar, a cărui valoare să fie egală sau mai mare decât valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit. Modalitate de indeplinire: Se va completa Formularul 5 Experiența similară Se solicită o recomandare din partea beneficiarului contractului prezentat ca și experiență similară. În cazul în care documentele sunt în altă limbă decât limba română, vor fi însoţite de o traducere autorizată în limba română. Documentele vor fi prezentate de catre ofertant în copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele/documentele edificatoare in copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul" insotite de traducere autorizata/legalizata. pentru transformarea in LEI se va folosi cursul de referință leu/euro din invitația de participare /anunțul de participare, respectiv 1 Euro = 4.4400 lei. Se solicita dovada implementarii si certificarii sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor. Documentul se va prezenta in copie certificata conform cu originalul. Nu se admit operatori economici in curs de certificare. Criterii de atribuire: Prețul cel mai scăzut Termenul de depunere al ofertelor este: 23.01.2015, ora. 10.00, ora Romaniei Ofertele vor fi deschise in data de 23.01.2015, ora. 15.00, ora Romaniei la sediul punctului de lucru al SC ECATERINA CONSULTING SRL din Focșani, str. Brăilei nr. 1 ap.5, judetul Vrancea