Descriere lot procedura

ANUNȚ DE PARTICIPARE I: ACHIZITORUL I.1) Denumire, adrese și punct(e) de contact Denumire: QUANTA RESURSE UMANE SRL Adresa: Bd. Dimitrie Cantemir nr. 1, bl. B2, sc. 3, et. 1, sector 4, București Localitate: București Cod Poștal: 040231 Țara: România Puncte de contact: Bd. Dimitrie Cantemir nr. 1, bl. B2, sc. 3, et. 1, sector 4, București Persoana de contact: Monica Dragomir Telefon: +4021.336.39.61 E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Fax: +4021.336.39.63 ALTE INFORMAȚII ȘI/SAU CLARIFICĂRI POT FI OBȚINUTE DE LA: Punctul (punctele) de contact menționat(e) anterior în intervalul orar 10.00 – 16.00. DATA PUBLICĂRII ANUNȚULUI: 09.01.2015, pe pagina web www.fonduri-ue.ro DATA ȘI ORA LIMITĂ DE PRIMIRE A SOLICITĂRILOR DE CLARIFICĂRI: Data limită: 21.01.2015 Ora limită: 16:00 DATA LIMITĂ DE TRANSMITERE A RĂSPUNSULUI LA CLARIFICĂRI: în termen de maxim 2 zile lucrătoare de la primirea solicitărilor de clarificări, dar în orice caz până la data de 22.01.2015, pentru ultimul set de solicitări de clarificări. CAIETUL DE SARCINI ȘI DOCUMENTELE SUPLIMENTARE POT FI OBȚINUTE LA: Punctul (punctele) de contact menționat(e) anterior OFERTELE TREBUIE TRANSMISE LA: Punctul (punctele) de contact menționat(e) anterior I.2) Principala activitate sau activități ale achizitorului Societate comercială cu răspundere limitată Activitate: Cod CAEN – 7810 Activități ale agențiilor de plasare a forței de muncă Achizitorul achiziționează în numele altor autorități contractante NU I.3) Sursa de finanțare CONTRACT DE FINANȚARE POSDRU/164/2.3/S/139944 semnat cu Organismul Intermediar Regional pentru Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane Regiunea Nord-Est - 95% - fonduri comunitare și bugetul național; - 5% - surse proprii. După caz, proiect/program finanțat din fonduri comunitare Da Fondul Social European, Bugetul de stat, Contribuția proprie a beneficiarului Programul Operațional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 Axa prioritară nr. 2 - Corelarea învățării pe tot parcursul vieții cu piața muncii Domeniul major de intervenție 2.3 - Acces și participare la formare profesională continuă Proiectul “AEROCALIFICARE – COMPETITIVITATE ȘI SUSTENABILITATE ÎN SECTORUL AERONAUTIC PRIN CALIFICARE PROFESIONALĂ INOVATIVĂ” I.4) Forma juridică Forma juridică pe care o va lua grupul de operatori economici căruia i s-ar putea atribui contractul: Asociere în participație conform art. 1949 si urm. din Codul Civil II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1) Descriere II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de formare profesională pentru calificarea technician electronist (Bacau) II.1.2) Tipul contractului și locul de executare a lucrărilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor Contract de servicii Locul de prestare a serviciilor – Bacau, Jud. Bacau II.1.3) Procedura se finalizează prin Contract de servicii II.1.4) Durata contractului de achiziție De la data semnării contractului până la data de 20.10.2015 II. 1.5) Descrierea succintă a contractului Servicii de formare profesională pentru calificarea tehnician electronist ce se vor desfășura la Bacau (având caracteristicile indicate în Caietul de sarcini) II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizițiile) 80530000-8 II.1.7) Valoarea totală estimată a contractului fără TVA: Contract de servicii de formare profesională pentru calificarea tehnician electronist (Bacau) – 1 grupă (nivel III) – valoarea estimată este de minim 19.600 Lei (pentru un număr de minim 14 participanți/grupă) – maxim 39.200 Lei (pentru un număr de maxim 28 participanți/grupă) II.1.8) Divizare pe loturi Nu. II.1.9) Oferte alternative sunt acceptate Nu II.2) Cantitatea sau scopul contractului II.2.1) Total cantități/prestații servicii/lucrări (se vor include după caz, suplimentări de cantități și opțiuni, dacă există) Conform caietului de sarcini. II.2.2) Opțiuni Nu II.2.3) Ajustarea prețului contractului Nu II.3) Condiții specifice contractului II.3.1) Contract rezervat Nu II.3.2) Altele Nu III: PROCEDURA III.1) Procedura selectată Procedura simplificată: Procedura simplificată conform Ordinului 1120/15.10.2013 privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privați în cadrul proiectelor finanțate din instrumente structurale, obiectivul „Convergența”, precum și în cadrul proiectelor finanțate prin mecanismele financiare SEE și norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări. III.2) Legislația aplicabilă a) Ordin 1120/15.10.2013 privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privați în cadrul proiectelor finanțate din instrumente structurale, obiectivul „Convergența”, precum și în cadrul proiectelor finanțate prin mecanismele financiare SEE și norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări; b) art. 60 din Regulamentul (CE) nr. 1.083/2006 al Consiliului din 11 iulie 2006 de stabilire a anumitor dispoziții generale privind Fondul European de Dezvoltare Regională, Fondul Social European și Fondul de Coeziune și de abrogare a Regulamentului (CE) nr. 1.260/1999, cu modificările și completările ulterioare; c) alte acte normative aplicabile. IV. CRITERII DE CALIFICARE SI/SAU SELECȚIE IV.1) Situația personală a ofertantului IV.1.a) Documente privind eligibilitatea ofertantului și calitatea de participant la procedură Se vor prezenta: - Formular 2 – Declarație privind eligibilitatea, în original; - Formular 3 – Declarație privind neîncadrarea în situații care să afecteze calitatea de participant, în original; - Formular 4 – Declarație privind evitarea conflictului de interese, în original; - Formular 5 – Declarație privind calitatea de participant, în original; În cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat să îndeplinească individual cerințele și să prezinte aceste formulare. IV.1.b) Certificate de atestare fiscală Persoane juridice/fizice Se vor prezenta: - Certificat de atestare fiscală emis de Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) pentru îndeplinirea obligațiilor de plată a impozitelor, taxelor și contribuțiilor de asigurări sociale către bugetele componente ale bugetului general consolidat, în conformitate cu prevederile legale în vigoare în România, valabil la data deschiderii ofertelor, din care să rezulte că ofertantul nu are obligații de plată scadente. - Certificat de atestare fiscală emis de structura de impozite și taxe locale, pentru îndeplinirea obligațiilor de plată către bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor, din care să rezulte că ofertantul nu are obligații de plată scadente. În cazul în care aceste documente nu sunt disponibile se va prezenta o declarație pe propria răspundere din care să rezulte că ofertantul nu are datorii față de bugetul de stat; achizitorul își rezervă dreptul de a solicita certificatul atestând cele invocate prin declarație. Cerinţele referitoare la obligaţiile de plată a impozitelor, taxelor şi contribuţiilor de asigurări sociale către bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind îndeplinite în măsura în care operatorii economici prezintă înlesniri la plată de genul eşalonărilor sau compensărilor, aprobate de către organele competente în domeniu. IV.2) Capacitatea de exercitare a activității profesionale (înregistrare) Autorizații specifice Se vor prezenta: - Autorizația emisă de către Autoritatea Națională pentru Calificări, în condițiile Ordonanței nr. 129/2000 privind formarea profesională a adulților, pentru cursurile de calificare de tehnician electronist, sau documente similare (în copie ”conform cu originalul”); autorizația trebuie să aibă o valabilitate de minim 12 luni de la data stabilită pentru deschiderea ofertelor; în cazul în care autorizația expiră anterior intervalului de 12 luni anterior menționat, ofertantul va prezenta o declarație, sub semnătură privată, prin care se angajează să reînnoiască autorizația la scadență (în original). Persoane juridice/fizice Se vor prezenta: - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comerțului; Informațiile cuprinse în certificatul constatator trebuie să fie reale/actuale la data limită de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie să aibă corespondent în codul CAEN indicat în certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comerțului, sau - Orice alte documente edificatoare considerate necesare pentru dovedirea apartenenței la categoria profesională impusă de îndeplinirea contractului. IV.3) Situația economico-financiară Informații privind situația economico-financiară Cerința 1 – Cifra de afaceri globală înregistrată în ultimii 2 ani Ofertantul trebuie să aibă o cifră de afaceri globală anuală din ultimii 2 ani (2012, 2013) de 19.600 Lei. Modalitatea de îndeplinire: Ofertantul va completa Formularul 6. Cerința 2 – Bilanțul contabil înregistrat la organele fiscale competente Modalitatea de îndeplinire: Se va prezenta bilanțul contabil aferent anilor 2012 și 2013; Se va prezenta bilanțul complet conform Normelor Metodologice ale Ministerului Finanțelor (copie lizibilă cu mențiunea conform cu originalul). Dacă un grup de operatori economici depune o ofertă comună, atunci situația economică și financiară se demonstrează prin luarea în considerare (cumularea) a resurselor tuturor membrilor asocierii. În acest caz, fiecare asociat este obligat să prezinte aceste documente, iar cerința minimă se va considera îndeplinită în mod cumulativ de operatorii economici participanți la procedură în asociere. Întreprinderile mici și mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a cerinței privind cuantumul cifrei de afaceri în conformitate cu art. 16 din Legea nr. 346/2004. În cazul în care ofertantul este o asociere, încadrarea în categoria întreprinderilor mici și mijlocii se va analiza cu privire la fiecare membru al asocierii. Astfel, dacă toți asociații se încadrează, în mod individual, în categoria IMM, aceștia pot beneficia de reducerea cu 50% a cerinței privind cuantumul cifrei de afaceri și a garanției de participare. Ofertantul care solicită reducerea cerinței privind cuantumul cifrei de afaceri la 50% va prezenta o declarație pe propria răspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, din care să rezulte că se încadrează în categoria IMM. Achizitorul își rezervă dreptul de a solicita ofertanților prezentarea și a altor documente în cazul în care cele nominalizate mai sus nu sunt relevante. IV.4) Capacitatea tehnică și/sau profesională Informații privind capacitatea tehnică și/sau profesională Cerința 1: Dovada că ofertantul a mai realizat cel puțin un contract similar de servicii sau maxim 3 (trei) astfel de contracte. Ofertantul va face dovada prestării în ultimii 3 ani de contracte de servicii similare cu cel/e ofertat/e; prin intermediul a cel puțin unul până la maxim trei dintre aceste contracte, ofertantul trebuie să dovedească că în ultimii trei ani a format un număr total de persoane (prin programele de calificare derulate) cel puțin egal cu numărul minim de participanți la curs indicați în prezenta procedură (14 participanți). Modalitatea de îndeplinire: - Lista contractelor prestate în ultimii 3 ani – Formularul 7, în original; - Documente (contracte, rapoarte de activitate semnate de către beneficiar etc.) din care să rezulte activitatea de servicii, în cadrul unui singur contract sau maxim trei contracte, din care să rezulte că în ultimii trei ani a format un număr total de persoane (prin programele de calificare derulate) cel puțin egal cu numărul minim de participanți la curs indicați în prezenta procedură (14 participanți). Cerinta 2: Personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru îndeplinirea contractului Ofertantul va transmite informații privind efectivul mediu anual al personalului angajat sau colaboratori, pentru ultimii 3 ani (2012, 2013 și 2014). În acest context, ofertantul va face dovada asigurării unui număr corespunzător de formatori pentru pregătire teoretică și practică în domeniile menționate (în funcție de numărul de participanți la curs), în vederea desfășurării cursului/cursurilor care fac obiectul prezentei proceduri. Modalitatea de îndeplinire: - Declarația privind efectivul mediu anual al personalului angajat sau colaboratori, pentru ultimii 3 ani – Formularul 8, în original; - Pentru formatori: (i) Curriculum vitae (în original), (ii) diploma de studii superioare (în copie cu mențiunea conformă cu originalul), (iii) certificatul/autorizația de formator (în copie cu mențiunea conformă cu originalul) și (iv) copie a cărții de identitate și a certificatului de căsătorie, dacă este cazul (în copie cu mențiunea conformă cu originalul). Aspecte comune Dacă un grup de operatori economici depune o ofertă comună, atunci situația economică și financiară se demonstrează prin luarea în considerare (cumularea) a resurselor tuturor membrilor asocierii. În acest caz, fiecare asociat este obligat să prezinte aceste documente, iar cerința minimă se va considera îndeplinită în mod cumulativ de operatorii economici participanți la procedură în asociere. Informații privind subcontractanții Nu este permisă subcontractarea. V. PREZENTAREA OFERTEI V.1) Limba de redactare a ofertei Limba română. V.2) Perioada de valabilitate a ofertei Valabilitatea ofertelor: 30 de zile de la data deschiderii acestora. Ofertantul are obligația de a menține oferta valabilă pe toată perioada de valabilitate prevăzută în Fișa de date a achiziției. V.3) Garanție de participare Nu V.4) Garanția de bună execuție a contractului Nu V.5) Modul de prezentare a propunerii tehnice 1. Ofertantul are obligația de a întocmi propunerea tehnică, astfel încât în procesul de evaluare, informațiile din cadrul acesteia să permită identificarea facilă a corespondenței cu specificațiile tehnice minime; 2. Ofertantul trebuie să prezinte un exemplar al ofertei și al documentelor care o însoțesc; 3. Se va avea în vedere faptul că înainte de desemnarea ofertantului câștigător autoritatea contractantă poate solicita ofertanților verificarea practică a specificațiilor tehnice menționate în oferta tehnică; 4. Se vor respecta prevederile Legii securității și sănătății în muncă nr. 319/2006, HG nr. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare ale Legii nr. 319/2006. Operatorii economici vor indica în cadrul ofertei faptul că la elaborarea acesteia au ținut cont de obligațiile referitoare la condițiile de muncă și protecția muncii. V.6) Modul de prezentare a propunerii financiare Se va completa și depune Formularul 9; Valoarea totală estimată a Contractului de servicii de formare profesională pentru calificarea tehnician electronist (Bacau) – o grupă (nivel III) – valoarea estimată este de 19.600 Lei (număr de minim de 14 participanți/grupă) - 39.200 Lei (număr de maxim de 28 de participanți/grupă). Fiecare ofertant își va formula oferta în funcție de limitele anterior menționate, indicând atât o valoare minimă, cât și o valoare maximă aferentă propunerii economice. Ofertantul are obligația de a exprima prețul în Lei, fără TVA. V.7) Modul de prezentare a ofertei Oferta se va depune la sediul achizitorului, din Bd. Dimitrie Cantemir nr. 1, bl. B2, sc. 3, et. 1, sector 4, București, în următoarele condiții obligatorii: a) Oferta se va depune într-un exemplar original și o copie pe CD; b) Oferta va conține câte 3 plicuri care vor fi etichetate astfel: (i) Documente de calificare, (ii) Propunerea tehnică, (iii) Propunerea financiară, indicându-se totodată denumirea ofertantului și adresa acestuia. Acestea vor fi închise într-un plic separat netransparent. Pe acest plic se va marca: (i) obiectul procedurii de achiziție, (ii) achizitorul și adresa completă a acestuia, (iii) Mențiunea: ”A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE DATA DE DESCHIDERE A OFERTELOR: 26.01.2015 ora 15.00” c) Documentele care însoțesc oferta sunt: scrisoarea de înaintare (Formularul 1), împuternicire (Formularul 10) și copie carte de Identitate a împuternicitului, declarație privind încadrarea în categoria IMM (dacă este cazul). d) Întreaga ofertă va fi semnată și ștampilată pe fiecare pagină și numerotată crescător de la prima până la ultima pagină, pe aceasta din urmă fiind trecută mențiunea „ULTIMA PAGINĂ”. e) În cazul unor neconcordanțe între varianta pe suport hârtie și cea în format electronic, va prevala cea pe suport hârtie (original). f) Originalul trebuie tipărit cu cerneală neradiabilă și va fi semnat pe fiecare pagină de reprezentantul/reprezentanții autorizați corespunzător să angajeze ofertantul în contract. g) În cazul documentelor emise de instituții/organisme oficiale abilitate în acest sens, documentele respective trebuie să fie semnate și parafate conform prevederilor legale. h) Oferta va conține în mod obligatoriu un OPIS al documentelor care se depun. i) Orice ștersătură, adăugare, interliniere sau scris peste cel dinainte sunt valide doar dacă sunt vizate de către persoana/persoanele autorizată/autorizate să semneze oferta. j) Achizitorul nu își asumă nicio responsabilitate în cazul în care documentele de participare nu sunt intacte, sigilate sau plicul exterior nu este marcat conform prevederilor de mai sus. Cheltuielile poștale cad în sarcina operatorului economic. Plicul/coletul conținând oferta se primește de către achizitor numai dacă este intact, sigilat și netransparent. Ofertele primite se păstrează nedeschise de achizitor, până la data și ora începerii ședinței de deschidere. V.8) Data limită de depunere a ofertelor 26.01.2015 ora 10.00 Quanta Resurse Umane SRL, Bd. Dimitrie Cantemir nr. 1, bl. B2, sc. 3, et. 1, sector 4, București Persoana de contact: Dra. Monica Dragomir V.9) Posibilitatea retragerii sau modificării ofertei Oferta poate fi modificată/retrasă anterior datei și orei limită stabilite pentru depunerea acesteia. Modificarea sau retragerea (de) candidaturii/ofertei se realizează prin solicitare scrisă în acest sens, depusă până la data limită stabilită pentru depunere. Pentru a fi considerate parte a candidaturii/ofertei, modificările trebuie prezentate cu amendamentul că pe plicul exterior se va marca, în mod obligatoriu, și inscripția "MODIFICĂRI”. Oferta este declarată întârziată, dacă aceasta a fost depusă la o altă adresă decât cea stabilită în anunțul de participare sau a fost depusă după data și ora limită de depunere a ofertelor. V.10) Deschiderea ofertelor 26.01.2015 ora 15.00 Quanta Resurse Umane SRL, Bd. Dimitrie Cantemir nr. 1, bl. B2, sc. 3, et. 1, sector 4, București La ședința de deschidere vor participa: (i) membrii comisiei de evaluare; (ii) reprezentanții ofertanților cu condiția prezentării împuternicirii (Formularul 10) și copiei după cartea de identitate; (iii) alte persoane autorizate de achizitor. VI. CRITERII DE ATRIBUIRE VI.1) Criterii de atribuire Prețul cel mai scăzut VII. INFORMAȚII SUPLIMENTARE VII.1) Contractul este periodic Nu VII.2) Contractul se înscrie într-un proiect/program finanțat din fonduri comunitare Da Tip de finanțare: Fondul Social European, Bugetul de stat, Contribuția proprie a beneficiarului Programul Operațional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 Proiectul “AEROCALIFICARE – COMPETITIVITATE ȘI SUSTENABILITATE ÎN SECTORUL AERONAUTIC PRIN CALIFICARE PROFESIONALĂ INOVATIVĂ”. VII.3) Căi de atac Denumire: Quanta Resurse Umane SRL Adresa: Bd. Dimitrie Cantemir nr. 1, bl. B2, sc. 3, et. 1, sector 4, București Localitate: București Cod poștal: 040231 Țara: România E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Telefon: +4021.336.39.61 Adresa internet: http://ro.quanta.com/ Fax: +4021.336.39.63 Eventualele contestații se vor depune în termen de 2 zile lucrătoare de la primirea comunicării scrise privind rezultatul procedurii, în intervalul orar 10-16. Termenul de depunere a contestației curge începând cu ziua următoare primirii comunicării privind rezultatul procedurii de la achizitor. Quanta Resurse Umane SRL va proceda la soluționarea contestației depuse în termen de 2 zile de la primirea acesteia.