Descriere lot procedura

- spatiul trebuie sa fie situat in Municipiul Targu Jiu, Judet Gorj si trebuie sa fie disponibil pentru o perioada de maxim 3 luni (de luni-vineri) incepand cu sfarsitul lunii ianuarie/inceputul lunii februarie; - spatiul/imobilul in care se afla spatiul trebuie sa detina autorizatiile de functionare (se vor transmite copii dupa autorizatii sau o DECLARATIE pe propria raspundere din care sa reiasa ca spatiul detine toate autorizatiile de functionare pentru desfasurarea activitatilor de formare); - spațiul nu trebuie sa fie situat într-un imobil (bloc) de locuințe; nu se accepta restaurant / lobby / incapere cu lucruri depozitate; - accesul la sala sa se poata realiza facil; - este situat intr-un imobil in stare foarte buna atat la interior, cat si la exterior si care nu prezinta pericol public si nici risc seismic; - este situat intr-o zonă uşor accesibilă pentru toţi participanţii, cu acces facil la mijloacele de transport in comun (maxim 300m fata de o statie de mijloace de transport in comun); - suprafata spatiului trebuie sa fie de minim 60 mp; - sa fie situata cel mai jos la nivelul parterului (nu se accepta subsol si/sau demisol); - sa fie dotata cu aer conditionat functional sau sistem de climatizare (silentios) pentru mentinerea unei temperaturi de 21 – 24 grade Celsius (in tot intervalul desfasurarii cursului); - sa fie dotata cu minim pupitru/masa si scaun /persoana x min. 25 – max. 29 persoane care sa poata fi scoase din birou pentru reconfigurarea salii (reconfigurarea se va face de reprezentantii ofertantului castigator la solicitarea verbala a reprezentantilor achizitorului prezenti la curs); - sa fie dotata cu: 1 tabla / flipchart cu 5 coli/zi; ecran proiectie, materiale consumabile: 3 markere/zi, 3 buc. creta/zi, 3 buc. culori/zi, 6 magneti, 2 prelungitoare la 5 ml, parchet / mocheta / gresie si jaluzele in stare foarte buna, prize, prelungitoare si corpuri de iluminat functionale in toate spatiile biroului; - sa respecte condiții optime pentru o bună desfășurare a cursurilor: lumina naturala, iluminare electrica, căldură, apa, toalete functionale. Instalatiile electrice, de apa, canalizare, gaze naturale, termice, încălzire, climatizare trebuie sa fie în perfectă stare de funcționare; sala de curs trebuie să aibă acces facil la minim un spatiu sanitar; - sala trebuie sa fie disponibila de luni pana vineri, minim 6 ore/zi in intervalul orar 9.00 - 18.00; programul exact urmand a fi pus la dispoziție de Beneficiar dupa semnarea contractului. In fiecare sală de curs, în afara mobilierului menționat, trebuie să poată fi aşezate, în mod corect şi fără a crea disconfort spaţial, următoarele: calculator, videoproiector, smartboard, alte echipamente de birotica necesare desfasurarii cursurilor. La locul de desfăşurare a sesiunilor de formare se va permite postarea de afişe şi bannere/roll-up care conţin date referitoare la proiect, pentru a asigura vizibilitatea proiectului finanţat prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013. Valoarea totala ce va fi facturata de catre Prestator nu trebuie sa depaseasca 2500 lei la care se adauga TVA / luna / spatiu formare (teorie si practica) pentru chirie(si utilitati) x maxim 3 luni (conform zilelor calendaristice ale fiecarei luni). Mentionam ca valoarea totala ce va fi facturata de catre Prestator va include toate costurile suportate de prestator, inclusiv utilitatile pentru spatiul inchiriat si spatiile comune, curățenia, reparațiile și întreținerea clădirii, inclusiv a echipamentelor și instalațiilor din dotare, salubritate, întreținerea căilor de acces, etc..