Descriere lot procedura

1.Informatii despre beneficiar: - Denumire unități contractante: S.C. COMES SA - Cod fiscal: 2662292; - Numar de înregistrare la Registrul Comerțului: J27/27/1991; - Adresa sediu social: sat SAVINESTI, str.GHEORGHE CARANFIL nr.3, 617410, com. SAVINESTI, județul Neamt ; - Telefon: 0233/280601; Fax: 0233/280585 - Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Sursele de finantare: finanțarea investiției se face prin Programul Operational Sectorial ,,Creșterea Competitivității Economice“; Axa prioritară 1 ,,Un sistem inovativ și eco-eficient de producție “; DM1.1 – Investiţii productive şi pregătirea pentru competiţia pe piaţă a întreprinderilor, în special a IMM, Operaţiunea a) Sprijin pentru consolidarea şi modernizarea sectorului productiv prin investiţii tangibile şi intangibile, A1 –Sprijin financiar cu valoare cuprinsa intre 1.065.000-6.375.000 lei acordat pentru investitiib pentru intreprinderi mici si mijlocii”, nr. Contract de finanțare: 3M/500.065/2/28.02.2014 2. Obiectul și locul de implementare a contractului: a. Furnizare instalatii, aparate de verificare si control; echipamente pentru control distructiv si nedistructiv : 1. MASINA UNIVERSALA DE INCERCARI MECANICE – 1 BUC; 2. PENDUL CHARPY DIGITAL – 1 BUC; 3. FERITOMETRU PORTABIL – 1 BUC 4. MASINA DE POLIZAT SI SLEFUIT PROBE METALOGRAFICE – 1 BUC; 5. SPECTROMETRU PORTABIL -1 BUC; 6. INSTALATIE DE RACIT PROBE DE REZILIENTA CHARPY – 1 BUC; 7. MICROSCOP METALOGRAFIC – 1 BUC; 8. MASINA PORTABILA DE MARCAT – 1 BUC; 9. APARATURA DE PROCESARE A FILMELOR RX – 1 BUC; 10. DURIMETRU DIGITAL PORTABIL – 1 BUC 11. APARAT PENTRU DETERMINARE RUGOZITATE – 1 BUC; b. sat SAVINESTI, str.GHEORGHE CARANFIL nr.3, 617410, com. SAVINESTI, județul Neamt ; 3. Tip și durata contract: a. Contract de furnizare; b. Termen de livrare de maxim 5 luni de la semnarea contractului si emiterea ordinului de incepere furnizare. 4. Programul comisiei de evaluare: - termen limita depunere oferte: 19 ianuarie 2015 , ora 12.00 - deschiderea ofertelor: 19 ianuarie 2015 , ora 13.00, la punctul de lucru a societatii contractante din loc.SĂVINEȘTI, str. Gheorghe Caranfil, nr. 3, cod postal 617410, județul Neamț. - desfășurarea procedurii de achiziție și elaborarea procesului verbal de adjudecare a ofertei câștigătoare: - semnarea contractului de furnizare: 5. Elaborarea ofertei: - se prezintă 3 exemplare astfel:  un original înregistrată, datată, semnată și ștampilată și 2 copii, marcate corespunzator; - oferta se prezintă în limba română - oferta trebuie să fie depusă în plic sigilat personal sau prin curierat/poștă care să fie înregistrată la destinatar până la termenul de depunere a ofertelor. a) Plicul va conține: - Adresa Beneficiarului: Localitatea Săvinești, str. Gheorghe Caranfil, nr. 3, cod postal 617410, județul Neamț. - Va purta inscripția: ”A nu se deschide înainte de 19 ianuarie 2015, ora 13.00” b) Prezentarea ofertei: - perioada de valabilitate a acesteia: 90 de zile; - Moneda folosită la întocmirea ofertei este LEI. - Pretul ofertei nu poate fi ajustat; - Documentele ofertei; - Oferta tehnic a cat si oferta financiara, cu respectarea cerintelor tehnice stipulate in Specificatii tehnice ; - Documente de inregistrare ofertant care insoțesc oferta. c)Documente de inregistrare ofertant care însoțesc oferta: c.1) Declaratie privind eligibilitatea - Se va completa Formular 1 c.2) Declaratie pe propria raspundere – Se va completa Formular 2. c.3) Declaratie pe propria răspundere privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art.14 din OUG 66/2011 – cerinta obligatorie - Se va completa Formular 3 c.4) Declaratie privind calitatea de participant la procedură - Se va completa Formular 4 c.5) Certificat constatator emis de O.N.R.C. Din informațiile prezentate in aceasta, trebuie sa rezulte ca ofertantul are în obiectul de activitate principal sau secundar, autorizat unul din următoarele coduri CAEN: - 4660 - Comert cu ridicata al altor masini, echipamente si furnituri - 4669 - Comert cu ridicata al altor masini si echipamente. c.6) Se va completa și prezenta Formular 5 – Informatii generale. c.7) Se va completa și prezenta Formular 6 – Declarație privind lista principalelor livrări de produse similare din ultimii 3 ani. c.8) Se va completa si prezenta Formular 7 – Sănătate și protecția muncii. c.9) Certificat de atestare fiscală privind debitele restante la bugetul de stat si bugetele asigurarilor sociale de stat , in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 6. Criteriul de atribuire Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic. Criteriile sunt : 1. pret oferta – pondere 60 pct 2. termen de livrare si punere in functiune –pondere 40 pct Punctajtotal = Punctaj pret oferta+ Punctaj termen livrare si punere in functiune Grila de evaluare –maxim 100 puncte. 7. Valoarea estimată: 756.875,27 lei fără TVA. Alte informații importante: Pentru informții suplimentare sau clarificări vă puteți adresa la numarul de telefon: 0233/280601 sau la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor : 3.