Descriere lot procedura

Nr. 102DP/07.01.2015 ANUNȚ DE PARTICIPARE ACHIZIȚIE DE SERVICII IMOBILIARE CPV 70000000-1 1. Denumirea şi adresa autorităţii contractante: Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR), cu sediul principal în Piaţa W. Mărăcineanu nr. 1-3, Intrarea 1, Sector 1, Bucuresti, 010155. 2. Procedura de atribuire aplicată: procedură simplificată, conform prevederilor Ordinului nr. 1.120/2013 al ministrului fondurilor europene privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul "Convergenţă", precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări. 3. Obiect: achiziţia publică servicii de închiriere spațiu birou - COD CPV 70000000-1 Servicii imobiliare, în cadrul proiectului “ AVATAR - Actiuni cu Valoare Adaugata pentru Tara prin Antreprenoriat si Recalificare”, ID: 128907, contract nr. POSDRU/135/5.2/S/128907, Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 – Investeşte în oameni! AXA PRIORITARĂ 5 – “Promovarea măsurilor active de ocupare”, DOMENIUL MAJOR DE INTERVENŢIE 5.2 – “Promovarea sustenabilității pe termen lung a zonelor rurale în ceea ce privește dezvoltarea resurselor umane și ocuparea forței de muncă”. 4. Caracteristicile și dotările minime ale spatiului inchiriat: - Suprafața spațiului pentru birouri trebuie să fie de minim 40 mp. - Spațiul să fie într-o bună stare de funcționare, să fie zugrăvit, să fie curat, toate utilitățile necesare să fie disponibile în momentul semnării contractului de închiriere (lumina, apă curentă, caldura, curățenie etc.) și să fie facturate de ofertant sau transferate pe numele achizitorului, după caz, contravaloarea acestora neputând depăși 750 lei/lună inclusiv TVA (indiferent de sezon). - Să se poată desfășura activități de birou fără a fi necesare investiții suplimentare din partea achizitorului. - Spațiul să fie luminat cu lumină naturală. - Spațiul să fie bine delimitat și să ofere posibilitatea securizării lui. - Să permită afișarea la loc vizibil, inclusiv pe ușa de acces a denumirii, însemnelor și elementelor de identitate vizuală ale proiectului. - Să nu existe restricții la intrarea în imobil pentru publicul care merge la sediul centrului (spațiului închiriat) - Să permită un acces ușor către drumul public, precum și accesul publicului în incinta spațiului. - Să aibă acces la baie si toaleta. - Să fie situat într-o zonă ușor accesibilă publicului Chiria va include toate cheltuielile pentru asigurarea folosirii spaţiului ca sediu, inclusiv cheltuielile de folosire a dotărilor spatiului, cu exceptia utilităţilor aferente, care se vor deconta pe baza de documente justificative (facturile furnizorilor de utilitati), contravaloarea acestora neputând depăși 750 lei/lună inclusiv TVA (indiferent de sezon). 5. Locul de prestare a serviciilor: Loc. Constanta, județul Constanta, regiunea Sud Est 6. Perioadă închiriere: 8 luni, 01.02.2015 - 30.09.2015. 7. Contractul de servicii: servicii 8. Durata contract: 8 luni 9. Ofertele alternative: nu se admit 10. Data publicării anunţului: 07.01.2015, prin publicarea anuntului de participare şi a documentatiei de atribuire nr. 101DP/07.01.2015 pe site-ul www.fonduri-ue.ro 11. Criteriul de atribuire a contractului de achiziţie publică: Preţul cel mai scăzut 12. Valoarea estimativă: 12.903,2 lei fără TVA (1.612,90 lei fără TVA/ lună) 16.000 lei cu TVA (2.000 lei/lună). 13. Data limită pentru depunerea ofertelor: 19.01.2015, orele 12,00, la Registratura sediului secundar al CNIPMMR, din Str. Dr. Lister, nr. 51, sector 5, București, cod postal 050542. 14. Limba în care se va redacta oferta: română sau orice limbă oficială a Uniunii Europene (tradusă şi legalizată în limba română). 15. Data, ora şi locul deschiderii ofertelor: 19.01.2015, orele 15.00, sediul CNIPMMR. 16. Garanţiile solicitate: nu se solicită garanţie de participare/bună execuţie. 17. Modalităţi principale de finanţare şi de plată: în cadrul proiectului proiectului “ AVATAR - Actiuni cu Valoare Adaugata pentru Tara prin Antreprenoriat si Recalificare”, ID: 128907, contract nr. POSDRU/135/5.2/S/128907, Proiect cofinanţat din Fondul Social European, lunar, în termen de 30 de zile de la data recepţiei cantitative şi calitative. 18. Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 de zile calendaristice faţă de data deschiderii ofertelor, inclusiv; 19. Toate informatiile privind procedura de achizitie sunt prezentate in Documentatia de atribuire nr. 101DP/07.01.2015 publicata pe site-ul www.fonduri-ue.ro, sectiunea achizitii privati, anunturi. 20. Informaţii suplimentare se pot obţine de la: sediul secundar al CNIPMMR, persoana de contact: Andreea Constandache, Telefon: Tel: 031/860 04 97 int. 109, Fax 021/410 87 34, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. .