Descriere lot procedura

Beneficiar: S.C. TERMA S.R.L. Adresa sediu social: Localitatea Bacău, Str. Oituz, Nr. 78, Județul Bacău Cod Unic de Înregistrare / CIF: RO 9234919 Număr de înregistrare la Registrul Comerţului: J04/219/28.02.1997 Telefon: 0234.511.711, Fax: 0234.580.010, email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Titlul proiectului: „Creşterea eficienței și a calității activității societății TERMA S.R.L.”, finanțat prin Programul Operațional Sectorial ,, Creșterea Competitivității Economice “; Axa prioritară 1 ,, Un sistem inovativ și eco-eficient de producție “; DM1.1 – Investiţii productive şi pregătirea pentru competiţia pe piaţă a întreprinderilor, în special a IMM, Operaţiunea a) Sprijin pentru consolidarea şi modernizarea sectorului productiv prin investiţii tangibile şi intangibile, A2 – Sprijin financiar în valoare de până la 1.065.000 lei acordat pentru investiții pentru întreprinderile mici și mijlocii Obiectul contractului: Achiziția de echipamente și buldoexcavator după cum urmează: Lotul 1 - Clupă de filetat electrică – 3 bucăți - Echipament complet automatizat pentru punerea în funcțiune și întreținerea instalațiilor de climatizare – 1 bucată - Pompă de umplere și testare – 1 bucată - Aparat de sudură în sistem invertor – 3 bucăți - Stivuitor manual cu ridicare hidraulică – 1 bucată - Schelă mobilă – 2 bucăți - Analizator de gaz portabil – 1 bucată - Trusă scule pentru prelucrare manuală – 1 bucată - Presă manuală pentru prelucrare sistem ALP instalații, ventilații și climatizare – 1 bucată - Ciocan rotopercutor DV – 4 bucăți - Ciocan rotopercutor DE – 3 bucăți Lotul 2 - Buldoexcavator – 1 bucată Valoarea estimată a achiziției fără TVA este de 347.272,00 lei fără TVA, respectiv 78.105,35 Euro Curs BNR din data de 18 noiembrie 2013 (1 Euro = 4,4462 lei) Procedura de achizitie conform legii: Cerere de ofertă conform Ordinului Ministerului Fondurilor Europene nr. 1120/2013 privind Procedura simplificata aplicata de beneficiarii privati in cadrul proiectelor finantate din instrumente structurale, obiectivul “Convergenta”, precum si in cadrul proiectelor finantate prin mecanismele financiare SEE si norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări publicată în Monitorul Oficial, nr. 650, din 22 octombrie 2013. Locul de livrare: Localitatea Bacău, Str. Oituz, Nr. 78, Județul Bacău Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Bacău, Str. Oituz, Nr. 78, Județul Bacău Data și ora limită de depunere a ofertelor: 27.11.2013 ora 12:00, iar deschiderea și evaluarea ofertelor se va face in data de 28.11.2013 ora 10:00 la sediul social al societății din Localitatea Bacău, Str. Oituz, Nr. 78, Județul Bacău Valabilitatea ofertei: 60 zile calendaristice Limba de redactare a ofertei: Limba romana. Oferta prezentata de ofertanti din alta tara pot fi prezentate in alta limba, cu conditia ca acestea sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana. Criteriu de selecție: oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic Perioada de valabilitate a contractului de furnizare bunuri este:  Pentru lotul 1 - maximum 3 luni  Pentru lotul 2 - maximum 5 luni Perioada de livrare a utilajelor care fac obiectul contractului de furnizare bunuri este:  Lotul 1 - maximum 3 luni de la semnarea contractului de furnizare  Lotul 2 - maximum 5 luni de la semnarea contractului de furnizare Informații și clarificări: se pot solicita în scris până la data 21.11.2013, ora: 12:00. Clarificările se accepta în formă scrisă personal sau prin poștă/curier rapid la sediul social al societății din Localitatea Bacău, Str. Oituz, Nr. 78, Județul Bacău. Detalii suplimentare puteţi obţine de la: Nume persoană contact : CICEU MIHAI Funcţie: Administrator Telefon: 0234.511.711, fax: 0234.580.010, email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.