Descriere lot procedura

Denumirea beneficiarului: S.C. FLOREA GRUP S.R.L. Cod fiscal: RO 8273278 Titlul Proiectului: „DEZVOLTAREA ACTIVITATII SI CRESTEREA COMPETITIVITATII INTREPRINDERII PRIN ACHIZITIA DE UTILAJE PENTRU EXECUTAREA LUCRARILOR DE CONSTRUCTIE A DRUMURILOR” Contract de finantare nr.: 311904/30.12.2013 Sursele de finanţare: finantarea investitiei se face prin Programul Operational Sectorial „Cresterea Competitivitătii Economice”, Axa Prioritară 1 – „Un sistem inovativ şi ecoeficient de producţie”, Domeniul Major de Interventie 1.1 – „Investiţii productive şi pregătirea pentru competiţia pe piaţă a întreprinderilor, în special a IMM”, Operatiunea a) – „Sprijin pentru consolidarea sectorului productiv prin investiţii tangibile şi intangibile” si surse proprii. Obiectul procedurii: Achizitie utilaje - LOT 2 : - AUTOGREDER 6X6 -1 BUC - EXCAVATOR CU PICON SI FOARFECA-1 BUC - BULDOZER – 1BUC - INCARCATOR – 1BUC - BULDOEXCAVATOR CU PICON – 1BUC Adresa livrare utilaje: Alba Iulia, Str. Pietrar, nr.20, jud. Alba, România Termen limita solicitare clarificari : 20.02.2014 Termen limita depunere oferte : 24.02.2014 ora 12:00 - Birouri FLOREA GRUP comuna Santimbru, sat Santimbru, DN1 KM 387 (perimetru Hotel ASTORIA) Deschiderea ofertelor: 25.02.2014 ora 10:30, Sala Sedinte – Birouri FLOREA GRUP comuna Santimbru, sat Santimbru, DN1 KM 387 (perimetru Hotel ASTORIA) Desfasurarea procedurii de achizitie , elaborarea procesului verbal de adjudecare a ofertei castigatoare si comunicarea rezultatului procedurii: 25.02.2014 – 04.03.2014 Oferta va contine obligatoriu urmatoarele documente:  documente de calificare care insotesc oferta propriu-zisa  oferta tehnica, cu respectarea cerintelor stipulate in Caietul de sarcini atasat prezentei documentatii  oferta financiara Conditii generale: - moneda folosita la intocmirea ofertei este RON sau EURO (echivalarea in vederea compararii se face la cursul 1 Euro = 4,47 Ron) - pretul ofertei nu poate fi ajustat - Propunerea financiară va conține atat ofertele individuale pentru fiecare utilaj in parte cat si centralizat pentru intreg lotul. Acolo unde este cazul se prezinta TVA separat. - Costurile de transport si de montaj vor fi evidențiate pe poziţii separate. Dacă nu există costuri pentru transport si montaj, vor fi evidențiate pe poziţie separată cu valoare 0 lei. - Ofertele vor mentiona distinct termenele de livrare si alte conditii comerciale - In cazul solicitarii unor plati in avans, ofertantul va pune la dispozitia beneficiarului scrisoare de garantie bancara. - Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să îşi menţină oferta valabilă este de 60 zile calendaristice (de la data depunerii ofertelor). OFETELE SE ACCEPTA SPRE ANALIZA DOAR IN CAZUL FURNIZARII UNUI LOT COMPLET CRITERIUL DE ATRIBUIRE În conformitate cu Ordinul MFE nr. 1120 / 2013 pentru contractare se va alege oferta care prezintă avantaje tehnice și financiare motivante în raport cu celelalte oferte primite și în conformitate cu specificațiile tehnice. PRECIZARI PRIVIND OFERTAREA • Garantia acordata utilajelor : 12 luni de la punerea in functiune. • Toate utilajele ofertate trebuie sa fie insotite de accesoriile necesare functionarii lor la parametrii ceruti prin prezentul anunt. • La livrare utilajele trebuie sa fie insotit de certificate de calitate, certificate de garantie si documentatia tehnica in limba romana (original sau traducere autorizata). • Ofertantii care participa la procedura de atribuire inteleg sa ofere numai produse noi, certificate conform standardelor de calitate Internationale specifice, care sa indeplineasca conditiile tehnice minime specificate in Caietul de Sarcini. • Legalitatea si autenticitatea documentelor prezentate de Ofertanti sunt prezumate. Ofertantul este singurul responsabil de legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate, in original sau in copie. Analiza documentelor prezentate de Ofertanti, de catre Comisia de Evaluare, nu angajeaza responsabilitatea sau obligatia Comisiei de a accepta documentele ca autentice si legale si nu exonereaza resposabilitatea singulara a Ofertantului in acest domeniu. • Dacă există incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanți, Beneficiarul îşi rezervă dreptul de a solicita informații direct de la autoritățile competente / de la Ofertant. Pentru informaţii suplimentare vă puteţi adresa la sediul beneficiarului in: Adresa: Alba Iulia, Str. Horea, Nr. 2, Jud. Alba, România Tel/fax: 0258833749 / 0258833749, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.