Descriere lot procedura

SC NOTABIL PEP SRL va invita sa participati la procedura de selectie a ofertantului castigator pentru atribuirea contractului de furnizare (Aplicatie informatica pentru comert electronic, Aplicatie informatica pentru dezvoltarea/optimizarea afacerilor companiei, Echipamente TIC si Formare profesionala a personalului care va utiliza aplicatia informatica). care fac obiectul proiectului „ACHIZITIE SISTEME INFORMATICE DE COMERT ELECTRONIC S.C. NOTABIL PEP SA” - proiect cofinantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala. Obiectul contractului: achizitie bunuri: 1. Aplicatie informatica pentru comert electronic(B2B/B2C). 2. Aplicatie informatica pentru dezvoltarea/optimizarea afacerilor companiei(Middleware). 3. Echipamente TIC: Calculator desktop (5 buc.), Calculator portabil (3 buc.), Server aplicatie (1 buc.), Server baza de date (1 buc.), Dispozitiv mobil de prezentare (2 buc.), Scaner cod de bare mobil (6 buc.) 4. Formare profesionala a personalului care va utiliza aplicatia informatica Valoarea estimata a achizitiei: 552.236,00 lei + TVA, defalcata dupa cum urmeaza: Specificatie echipamente TIC UM Cantitate Valoare estimata Calculator desktop buc 5 15.000,00 Calculator portabil buc 3 11.100,00 Server de aplicatie buc 1 30.000,00 Server stocare buc 1 36.000,00 Scaner cod de bare mobil buc 6 30.000,00 Dispozitiv prezentare mobil buc 2 4.400,00 Specificatie aplicatii informatice UM Cantitate Valoare estimata Aplicatie informatica pentru comert online buc 1 306.609,00 Aplicatie informatica pentru dezvoltarea/optimizarea afacerilor companiei buc 1 104.000,00 Achizitii servicii formare profesionala UM Cantitate Valoare estimata Formarea profesionala a personalului care va utiliza aplicatia zi 7 15.127,00 TOTAL - - 552.236,00 Sursa de finanţare: aport propriu si ajutor nerambursabil: FEDR (82,7%) si Bugetul de stat (17,3%) Procedura aplicata: procedura simplificata conform Ordinul 1120/2013 Criteriul de atribuire: cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere economic (a se vedea in Anexa 2 factorii de punctaj, ponderea si algoritmul de calcul). Oferta depusă trebuie să conţină: - Propunerea financiara (Formular de oferta - conform model Anexa 3) - Propunerea tehnica (Fisa tehnica - conform model Anexa 3) - Grafic de livrare (conform model Anexa 3) - Centralizator preturi (conform model Anexa 3) - Documente de calificare: o Cerificat Constatator (copie legalizata/ original/ copie certificata), nu mai vechi de 30 zile, care sa contina cel putin: obiectul de activitate care sa includa activitatile ce fac obiectul licitatiei, actionarii si administratorii firmei, mentiuni cu privire la neincadrarea in prevederile legii 85/2006 o CUI copie certificata conform cu originalul. o Pentru persoanele juridice straine: Documente edificatoare (copie legalizata/ original/ copie certificata), traduse legalizat, emise de organisme similare care sa dovedeasca o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile din tarile unde ofertantii isi au sediul. o Declaratie privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 14 – 15 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 (conform model Anexa 3) o Declaratie privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 180-181 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 (conform model Anexa 3) o Declaratie privind eligibilitatea (conform model Anexa 3) Modul de prezentare a propunerii tehnice: Propunerea tehnica va respecta obligatoriu prevederile din Caietul de sarcini, din documentatia de atribuire si va evidentia corespondenta dintre produsele solicitate si produsele ofertate. Propunerea tehnica va contine descrierea detaliata a produselor solicitate si va fi intocmita astfel incat, in procesul de evaluare, informatiile din propunerea tehnica sa permita identificarea facila a corespondentei cu specificatiile tehnice din caietul de sarcini. Propunerea tehnica va avea un caracter ferm si obligatoriu din punct de vedere al continutului, pe toata perioada de valabilitate a ofertei, stabilita de Beneficiar. Prezentarea unei propuneri tehnice care nu este in concordanta cu cerintele solicitate in Caietul de sarcini are ca efect considerarea ofertei respective ca neconforma. Modul de prezentare a propunerii financiare: Ofertantul va elabora propunerea financiara astfel incat aceasta sa furnizeze toate informatiile solicitate cu privire la pret/ tarif, precum si la alte conditii financiare si comerciale legate de obiectul contractului de achizitie publica, in conformitate cu cerintele solicitate in Caietul de sarcini. Limba de redactare a ofertei: - pentru persoane juridice romane: limba romana - pentru persoane juridice straine: daca oferta este prezentata in alta limba, aceasta va fi insotita de traducere in limba romana. Perioada de valabilitate a ofertei: minim 3 luni. Compararea ofertelor din punct de vedere financiar se va face in LEI. Cursul valutar la care se va face echivalarea ofertelor este cursul valutar comunicat de Banca Nationala a Romaniei in data de 14.02.2014. Nu se acceptă oferte alternative. Adresa la care se depun ofertele: Mun. Timisoara. Str. Cornelia Salceanu, nr. 22, Judetul Timis Data limită pentru solicitarea clarificarilor: 18.02.2014, ora 16.00. Data limită pentru depunerea ofertelor: 24.02.2014, ora 16.00 Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 24.02.2014, ora 16.30, Mun. Timisoara. Str. Cornelia Salceanu, nr. 22, Judetul Timis Continutul ofertei: Caietul de sarcini (Anexa nr. 1) conţine indicaţii cu privire la regulile de bază care trebuie respectate, astfel încât potenţialii ofertanţi să elaboreze propunerea tehnică corespunzător cu necesităţile Beneficiarului. Cerinţele impuse în Caietul de sarcini sunt condiţiile minimale pe care trebuie să le îndeplinească oferta câştigătoare. Ofertele vor fi prezentate in plicuri inchise pe exteriorul carora se vor preciza urmatoarele: - Denumirea si adresa ofertantului - Destinatar: SC NOTABIL PEP SRL - Adresa: Mun. Timisoara. Str. Cornelia Salceanu, nr. 22, Judetul Timis - Pentru participarea la procedura de SELECTIE DE OFERTA pentru proiectul „ACHIZITIE SISTEME INFORMATICE DE COMERT ELECTRONIC S.C. NOTABIL PEP SA” - A nu se deschide inainte de data de 24.02.2014, ora 16.30. Daca plicul nu este marcat conform prevederilor de mai sus, SC NOTABIL PEP SRL nu isi asuma nici o responsabilitate pentru ratacirea sau deschiderea prematura a ofertei. Oferta trebuie sa contina datele ofertantului, sa fie adresata, datata, semnata, numerotata, stampilata, sa aiba nr. de inregistrare, sa se specifice daca preturile contin sau nu TVA, sa aiba inscrisa valabilitatea, sa mentioneze modalitatile de plata si moneda in care se va face plata, precum si perioada de livrare (conditie de livrare acceptata: doar Ex-Works – Incoterms 2000) Condiţii Comerciale : - Durata contractului : maxim 6 luni - Livrarea produselor: Mun. Timisoara. Str. Cornelia Salceanu, nr. 22, Judetul Timis - Garantia generala: minim 24 luni - Vanzatorul va asigura service in perioada post garantie – se vor asigura serivcii de mentenanta si intretinere completa sistem (se va detalia ce servicii sunt incluse in garantie si ce servicii sunt contra cost) pe o perioada de minim 36 luni de la expirarea garantiei - Bunurile trebuie sa fie noi si nefolosite - La livrarea bunurilor se va intocmi proces verbal de predare-primire, receptie si punere in functiune si acestea vor fi insotite de certificat de calitate/conformitate, certificat de garantie Detalii suplimentare puteti obtine de la: UTA RAZVAN, ADMINISTRATOR Tel. 0727331810, Fax 0256499737, Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Reprezentant legal, UTA RAZVAN