Descriere lot procedura

PERSOANA JURIDICĂ ACHIZITOARE: SC DACIA SERVICE CLUJ FELEAC SA ADRESA: Cluj Napoca, str. Calea Turzii, nr. 253-255, judeţul Cluj TELEFON/FAX: 0744 657 555, 0264 438 443, fax: 0264 438 443 EMAIL: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. SC DACIA SERVICE CLUJ FELEAC SA demareaza procedura de achizitie publica in vederea achizitionarii unei aplicatii software CRM si servicii de instruire personal, precum si achizitionarea de echipamente TIC. Valoarea estimata a contractului de furnizare: 1.429.806 lei plus TVA Titlu proiect: Implementare aplicatie CRM si achizitie echipamente TIC inovative la Dacia Service Cluj Feleac SA, in vederea dezvoltarii si eficientizarii activitatii societatii Program: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice 2007-2013 Autoritate de management: Ministerul Economiei Organism intermediar: Ministerul pentru Societatea Informationala Procedura aplicata : Procedura simplificata aplicata de beneficiarii privati in cadrul proiectelor finantate din instrumente structurale, obiectivul “Convergenta” precum si in cadrul proiectelor finantate prin Mecanismele Financiare SEE si Norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari – Ordinul Ministerului Fondurilor Europene nr. 1.120 din 15 octombrie 2013 Documentatia de atribuire: se poate descarca de pe siteul www.fonduri-ue.ro, sectiunea „Achizitii PRIVATI” sau la solicitarea scrisa a oricarui operator economic de la sediul DACIA SERVICE CLUJ FELEAC SA, prin mail sau fax, posta de la adresa sau numerele de telefon mentionate mai sus. Data si ora limita pentru primirea solicitarilor de clarificari: 19.02.2014 ora 12 Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari: 20.02.2014 ora 16 Data si ora limita pentru primirea ofertelor: 24.02.2014 ora 16 Data de deschidere oferte: 26.02.2014 Adresa la care se trimit ofertele: Cluj Napoca, str. Calea Turzii, nr.253 -255, judetul Cluj Criterii de calificare si selectie: in conformitate cu documentatia de atribuire se solicita indeplinirea unor cerinte minime referitoare la situatia ofertantului Criteriul de atribuire: Cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere tehnico-economic Valabilitatea ofertei: 60 de zile Informatii suplimentare despre acest proiect se pot obtine de la sediul social al societatii din Cluj Napoca, str. Calea Turzii, nr. 253 -255, judetul Cluj, la telefon 0744 657 555, 0264 438 443, Fax: 0264 438 443 sau email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Persoana de contact: Bobis Dan Emilian. „Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei”