Descriere lot procedura

OBIECTUL CONTRACTULUI DE FURNIZARE Obiectul contractului de furnizare îl constituie achizitia unor echipamente hardware, software, precum si instruirea personalului, care vor contribui la cresterea eficientei SC RODOTEX SRL, prin optimizarea ciclului de productie, in cadrul proiectului “Crestera eficientei SC RODOTEX SRL prin implementarea unui sistem informatic necesar optimizarii ciclului de productie”, Codul SMIS: 46237, Programul Operaţional Sectorial „Creşterea Competitivităţii Economice” 2007-2013, Axa III „Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public”, Domeniul Major de Intervenţie 3 - Susţinerea e-economiei, Operaţiunea 1 „Sprijin pentru sisteme TIC integrate şi alte aplicaţii electronice pentru afaceri”: NR. CRT. FURNIZARE 1. Imprimanta de printare proof-uri 2. Soft specializat de grafica si design 3. Soft RIP – Raster Image Processor 4. Soft transmitere date in format TIFF-B 5. Soft care genereaza date in format 4UP 6. Soft care genereaza date in format CIP4/PPF 7. Soft pentru trapping automat 8. Soft pentru raster combinat 9. Soft interfata prepress 10. Soft care genereaza programe de taiere automata 11. Instruire personal Locul de livrare a echipamentelor, a dotarilor si a softurilor (locația implementării proiectului): Municipiul Iasi, B-dul Poitiers, Nr. 30, Judet Iasi. Tipul și durata contractului: • contract de furnizare hardware, software si instruire • perioada de valabilitate a contractului de furnizare trebuie sa acopere perioada cea mai mare de garantie ofertata; • perioada de livrare a livrabilelor care fac obiectul contractului de furnizare bunuri este de maxim 3 luni pentru furnizare hardware si software, si 1 luna pentru instruirea personalului, perioada calculata de la semnarea contractului de furnizare si emiterea comenzii. Valoarea estimată a contractului pentru achiziţia de echipamente hardware, a unor softuri, precum si serviciilor de instruire a personalului, necesara implementării proiectului este de 474.647,71 + TVA, defalcata astfel: NR. CRT. FURNIZARE VALOARE ESTIMATA – lei fara TVA 1. Imprimanta de printare proof-uri 140.000,00 2. Soft specializat de grafica si design 32.395,88 3. Soft RIP – Raster Image Processor 56.545,54 4. Soft transmitere date in format TIFF-B 12.958,35 5. Soft care genereaza date in format 4UP 14.725,40 6. Soft care genereaza date in format CIP4/PPF 29.450,80 7. Soft pentru trapping automat 30.628,83 8. Soft pentru raster combinat 23.560,64 9. Soft interfata prepress 93.774,81 10. Soft care genereaza programe de taiere automata 32.984,90 11. Instruire personal 7.622,56 In urma derularii procedurii, se va putea semna contract de furnizare cu un singur ofertant declarat castigator. Daca ofertele financiare depasesc valoarea estimata, achizitorul nu asigura obligativitatea semnarii contractului, dar poate analiza daca isi poate asuma sau nu plata diferentei. Procedura de atribuire aplicată: Procedura simplificata conform Ordinului 1120/2013 privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi Norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări. Data și ora limită de depunere a ofertei: Termenul limită de depunere este 21.02.2014 ora 16:00, la sediul societatii, iar deschiderea ofertelor primite pana la termenul limita şi valuarea lor se va face in intervalul cuprins între 21.02.2014 – 28.02.2014 in aceeasi locatie. Ofertele primite dupa termenul limita nu se evalueaza. Limba de redactare a ofertei: română sau orice alta limba de circulatie europeana. Pentru echivalente lei-euro se va folosi cursul INFOREURO din luna 1 – 28 februarie 2014: 1 Euro = 4.5110 RON rotunjit la doua zecimale, adica 4.51 lei/euro. Valabilitatea ofertei: 90 de zile. Criteriu de selectie: oferta cea mai avantajoasa respectand principiile enuntate in Ordinul 1120/2013 (principiul transparentei, principiul economicitatii, principiul eficientei, principiul eficacitatii). Fiecare lot este evaluat separat, se va aplica urmatorul algoritm de departajare, in ordinea descrescatoare a punctajului ofertantilor : Punctajul maxim care poate fi obtinut de fiecare oferta este de 100 puncte. 1. Punctaj factor evaluare „pretul ofertei”: punctaj maxim 20 de puncte-se acorda pretului total cel mai scazut, restul ofertelor fiind punctate dupa formula: Punctaj oferta curenta = (Pret total minim /Pret total curent) x 20 puncte 2. Punctaj factor evaluare „termen mediu de livrare”: punctaj maxim 20 puncte-se acorda termenului mediu cel mai scazut, calculat ca medie a tuturor perioadelor de livrare, in zile calendaristice de la data transmiterii comenzii, restul ofertelor fiind punctate dupa formula: Punctaj oferta curenta = (termen de livrare mediu minim in zile / termen de livrare mediu ofertat, in zile) x 20 puncte. 3. Punctaj factor evaluare „Perioada medie de garantie oferita”: punctaj maxim 20 puncte-se acorda perioadei medie maxima de garantie oferita, calculata ca medie a tuturor perioadelor de garantie in zile calendaristice de la data receptiei, restul ofertelor fiind punctate dupa formula: Punctaj oferta curenta = (Perioada medie de garantie oferita in zile / Perioada medie maxima de garantie oferita, in zile) x 20 puncte. 4. Punctaj factor evaluare „Costul mediu al actualizarilor”: punctaj maxim 20 puncte-se acorda costului anual cel mai mic pentru o actualizare anuala a fiecarui soft, restul ofertelor fiind punctate dupa formula: Punctaj oferta curenta = (cost anual total minim / cost anual total curent) x 20 puncte 5. Punctaj factor evaluare „Costul mentenantei”: punctaj maxim 20 puncte-se acorda costului anual cel mai mic al mentenantei, luandu-se in calcul costul anual pentru 100 de ore estimate de mentenanta software la care se adauga costul anual al mentenantei (reviziilor obligatorii) hardware, restul ofertelor fiind punctate dupa formula: Punctaj oferta curenta = (cost anual total minim / cost anual total curent) x 20 puncte Informatii si clarificari : se pot solicita in scris, despre elementele cuprinse în aceasta la fax 0332811560, până la data de 18.02.2014 ora: 12.00. CRITERII DE ELIGIBILITATE A OFERTANTILOR 1. Obiectul de activitate al Ofertantului corespunde cu obiectul Procedurii – detine Cod CAEN relevant autorizat cf art 15/ conf. din L359/2004, mentionat in certificatul constatator de la Registrul Comertului sau echivalent 2. Nu este in stare de insolventa, suspendare, incapacitate de plata - Aspect mentionat in Certificatul Constatator de la Registrul Comertului sau echivalent sau declaratie pe proprie raspundere 3. Detine standard de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent - Copie certificata conform cu originalul dupa documentul invocat. In cazul in care ofertantul nu este producator, se accepta document emis de catre producatorul echipamentului/softului ofertat. 4. Poate dovedi experienta similara relevanta sau poate asigura achizitorul pentru riscul de ne-livrare a echipamentelor/softurilor in conditiile ofertate. - Trebuie sa prezinte un numar de minimim 3 recomandari pozitive de la alti clienti pentru care a furnizat produse si servicii similare sau, in caz contrar, o garantie de livrare la dispozitia SC RODOTEX SRL, in cuantum de 30% din valoarea totala ofertata, prin prezentarea unui act original emis de o institutie financiar bancara sau o societate de asigurari. Recomandarile vor fi verificate in termen de 48 de ore de la depunere de catre achizitor, acestea trebuind sa fie confirmate. 5. Are dreptul de a detine sau dreptul si capacitatea de a fabrica/elabora si livra in termen echipamentul/softul ofertat cu certificat de conformitate CE. 6. Are capacitatea de a asigura interventii rapide, autorizate, de intretinere si reparare, in maxim 72 de ore de la notificare. - Se prezinta dovada prin orice document a detinerii unitatilor proprii de service, a autorizarii de catre producator ca service sau contract de service cu unitate autorizata de producator, in apropierea locului de implementare 7. Nu se afla in situatie de conflict de interese cu achizitorul. Se prezinta declaratie conform modelului anexat privind neincadrarea in situatiile de conflict de interese, conform Ordonantei de urgenta a Guvernului Romaniei nr. 66/2011, art. 14 si 15. Ofertantul are dreptul sa depuna, pentru a-si dovedi conformarea cu anumite cerinte, orice document echivalent sau care sa arate in concluzie conformitatea cu cerintele de eligibilitate. Achizitorul este indreptatit, sa solicite, daca considera necesar, clarificari sau completari la documentele depuse de Ofertant si poate organiza, pe cheltuiala sa, vizite la alti client mentionati sau la sediul declarat al ofertantului, pentru a constata direct corelarea intre oferta si realitate. In cazul in care se descopera in oferte aspecte care nu se confirma, neconforme cu realitatea, achizitorul este indreptatit sa respinga oferta. MODUL DE PREZENTARE: Oferta va fi compusa din:  Propunerea Tehnica în original, introdus în plic, pe care se va menţiona «Propunere tehnică » Acesta va contine: descrierea caracteristilor tehnice ale produselor ofertate, a garantiei oferite si forumularul de auto-evaluare a indeplinirii specificatiilor tehnice minimale, declaratie privind conflictul de interese.  Propunerea financiara în original, introdus în plic, pe care se va menţiona «Propunere financiară» Acesta va contine formularul de oferta, in lei/euro, fara TVA, Cade in sarcina ofertantului orice cheltuiala necesara pentru receptia produselor la locatia de implementare a proiectului.  documentele de calificare şi eligibilitate, vor fi prezentate în original, introdusă în plic, pe care se va menţiona «Documentele de calificare » Acesta va contine: Certificat Constatator emis de Registrul Comertului sau echivalent, dovada detinerii standardului de asigurare a calitatii (se accepta din partea producatorului utilajului si/sau din partea distribuitorului utilajului), minim 3 recomandari cu datele de identificare ale emitentului sau document original de garantare a 30% din valoarea estimata a lotului ofertat si Auto-evaluarea privind indeplinirea cerintelor de eligibilitate, alte documente considerate relevante. Plicurile astfel pregătite se vor introduce într-un plic exterior, închis corespunzător, pe care se vor înscrie următoarele: o denumirea şi adresa ofertantului o denumirea şi adresa societatii contractante; o menţiunile „Ofertă pentru atribuirea contractului de furnizare pentru echipamente hardware, software, precum si instruirea personalului DISPOZITII FINALE Prin depunerea unei oferte, ofertantul accepta in totalitate si fara restrictii conditiile specificate in procedura si care fac parte din obligatiile SC RODOTEX SRL fata de AM POS CCE, iar oferta in intregimea ei devine parte a contractului de furnizare . In cazul in care valoarea ofertata depaseste valoarea estimata, si se accepta de principiu valoarea ofertata, contractul de furnizare se poate semna numai dupa aprobarea autorității de management/organismelor intermediare sau operatorilor de program, aprobare care poate fi emisa dupa notificarea finantatorilor. Avand in vedere ca livrabilele fac parte dintr-un proiect care urmareste utilizarea acestora pentru gestionarea si optimizarea unui ciclu de fabricatie existent, ofertantii au obligatia ca atat pe parcursul elaborarii ofertei cat si pentru asumarea conditiilor contractuale, sa se asigure ca produsele ofertate pot fi integrate in fluxul de productie existent sau costuri suplimentare din partea beneficiarului. Lipsa documentelor solicitate poate duce direct la descalificare! Ofertantul trebuie sa examineze cu atentie documentatia si sa pregateasca oferta conform tuturor instructiunilor si formularelor continute in aceasta documentatie. Depunerea unei oferte care nu contine toate informatiile si formularele cerute, sau nu in termenul prevazut, duce la respingerea ofertei. De asemenea, ofertele pot fi respinse si pe parcursul verificarii informatiilor prezenate de ofertanti, in special privind recomandarile sau dreptul si/sau capacitatea de a comercializa si livra sau fabrica/elabora si livra echipamentele/softurile ofertate. Vanzatorul garanteaza ca bunurile ofertate si care urmeaza sa fie furnizate sunt noi si lipsite de defecte, si trebuie sa fie bine executate si din materiale corespunzatoare si are, la momentul depunerii ofertei, fie dreptul de a le detine, fie dreptul si capacitatea de a le fabrica/elabora si livra in termenul ofertat. In cazul in care, la receptia echipamentelor/softurilor, se constata diferente fata de cele declarate in cursul ofertei, necorectabile, achizitorul este indreptatit sa rezilieze contractul de furnizare, sa semneze contract cu ofertantul care a obtinut urmatorul punctaj si sa se adreseze instantelor de judecata pentru recuperarea de sume reprezentand facturi deja platite, prejudicii, dobanzi si penalitati care pot fi stabilite la 1%/zi. Perioada de garantie mecanica minima a utilajelor livrate este de 24 luni de la data punerii in functiune si a testului de performanta. In vederea asigurarii principiului eficientei si eficacitatii, se accepta abateri in sens pozitiv de la valorile nominale ale oricarei caracteristici tehnice ale utilajelor, dar in caz de egalitate al punctajului obtinut, va castiga oferta cu caracteristici tehnice superioare. REPREZENTANT LEGAL, DOBREA DOINA-CLAUDIA SC RODOTEX SRL