Descriere lot procedura

Obiectul contractului de furnizare bunuri: 1. Pod rulant Locul de livrare a produselor/prestare a serviciilor/lucrărilor de construcţie ( locaţia implementării proiectului ): • FIMARO SA, Cluj-Napoca, Str. Corneliu Coposu, Nr. 167, Jud. Cluj Tipul şi durata contractului: • contract de furnizare bunuri (pod rulant) • durata contractului: 10 luni Termenul de livrare: 8-10 saptamani Valoarea estimată a contractului: 220.958,08 RON+TVA Procedura de atribuire aplicată: Ordinul 1120 din 2013, Procedura simplificată aplicată de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumentele structurale, obiectivul “Convergenţă”, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanisme financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări. Criteriul de evaluare şi selecţie a ofertelor de preţ: Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice şi financiare prezentate de către ofertanţi, cu condiţia respectării criteriilor solicitate de transmitere şi prezentare a ofertelor. Va fi selectată câştigătoare oferta care prezintă un raport optim de calitate-preţ pentru beneficiar. Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 21.02.2014 ora 12:00. Locul şi modalitatea de depunere: Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat şi ştampilat pe fiecare pagină din partea ofertantului. La ofertă trebuie anexate documentele prevăzute la Secţiunea V. Ofertele se depun prin poştă, curierat sau personal la: FIMARO SA, Str. Tudor Vladimirescu, nr. 12-14, Cluj-Napoca, jud Cluj. Data, ora şi locul deschiderii ofertei: FIMARO SA, Str. Tudor Vladimirescu, nr. 12-14, Cluj-Napoca, jud Cluj, 21.02.2014, în intervalul orar: 14:00 - 18:00. Limba de redactare a ofertei: română Moneda folosită: RON, EURO Ofertele alternative: interzise Modalitatea de solicitare a clarificărilor: Clarificările pot fi trimise prin email sau fax la: Jidav Mihai, e-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , tel 0264.502713, fax 0264.502731. Clarificările/modificările aduse la informaţiile iniţiale vor fi publicate la secţiunea IV. Operatorii economici vor putea vizualiza aceste clarificări/modificări pe toată perioada de derulare a procedurii de achiziţie.