Urmare a neindeplinirii conditiilor pentru incheierea contractului de furnizare, prin neprezentarea la contractare a ofertantului ales in urma procedurii, prin prezentul anunt aducem la cunostinta anularea acesteia, initiata in data de 08.01.2014 si intentia de a o relua in cel mai scurt timp.
Datele anuntului de inceput a procedurii anulate sunt urmatoarele:
Program:
Programul Operational Sectorial "Cresterea Competitivitatii Economice" (POS CCE) 2007-2013, Axa Prioritara 1 - Un sistem inovativ si ecoeficient de productie, Domeniul major de interventie DM1.1 - Investitii productive si pregatirea pentru competitia pe piata a intreprinderilor, in special a IMM, Operatiunea a) Sprijin pentru consolidarea si modernizarea sectorului productiv prin investitii tangibile si intangibile,
Denumire contract: Furnizare de echipamente
Tip contract: Furnizare
Valoare totală contract: 347.040,00 lei (fără TVA)
Locul de implementare a contractului: Municipiul Piatra Neamț, Str. General Dăscălescu, Nr. 422B, Județul Neamț, cod postal: 610200.
Locul de depunere a ofertelor:
Municipiul Piatra Neamț, Str. General Dăscălescu, Nr. 422B, Județul Neamț, cod postal: 610200.
personal sau prin poștă;
Data limită de depunere a ofertelor: 23.01.2014, ora 12:00
Se vor oferta următoarele echipamente:
1. Mijloc de transport specializat cu macara
Documentatia aferenta procedurii se gaseste in documentul atasat.