Descriere lot procedura

1) Informatii despre Beneficiar: Denumirea unitatii contractante: S.C. UNIREA PRES S.R.L. Cod fiscal: RO 1756666 Adresa: Alba Iulia, Str.Decebal, nr.27, jud. Alba, cod postal: 510093, România Tel: 0258/811.419 Fax: 0258/812.464 E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Sursele de finanţare: finantarea investitiei se face prin Programul Operaţional Sectorial „Creşterea Competitivităţii Economice” (POS - CCE), Axa prioritară 3 – "Tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor pentru sectoarele public şi privat", DMI 3 – Sustinerea e-economiei, Operaţiunea 1 „Sprijin pentru sisteme TIC integrate şi alte aplicaţii electronice pentru afaceri” 2) Obiectul și locul de implementare a contractului: a. Furnizare de Echipamente si aplicaţii informatice, licenţe, brevete, know-how b. Alba Iulia, Str.Decebal, nr.27, jud. Alba, cod postal: 510093, România 3) Tip și durată contract: a. Contract de furnizare b. Termen de livrare de maxim 6 luni de la semnarea contractului de furnizare 4) Programul comisiei de evaluare: - termen limita depunere oferte: 26.11.2013, ora 12:00; - deschiderea si evaluarea ofertelor: 26.11.2013, ora 12:00, la sediul societatii contractante din Alba Iulia, Str.Decebal, nr.27, jud. Alba, cod postal: 510093, România; - desfasurarea procedurii de achizitie si elaborarea procesului verbal de adjudecare a ofertei castigatoare: 26.11.2013, ora 16:00; - comunicarea rezultatului procedurii: 26.11.2013; - semnarea contractului de furnizare: 28.11.2013 - 05.12.2013. 5) Elaborarea si prezentarea ofertei: 5.1. Elaborarea ofertei: - oferta se prezinta astfel: un original, inregistrata, datata, semnata, stampilata si personalizata; - oferta se prezinta in limba romana - oferta trebuie să fie depuse in plic sigilat. Nu vor fi admise plicuri exterioare deteriorate sau desfăcute la depunerea ofertei. Plicul va fi marcat cu: - adresa Beneficiarului: Alba Iulia, Str.Decebal, nr.27, jud. Alba, cod postal: 510093, România - denumirea contractului pentru care se depune oferta: „IMPLEMENTARE SISTEME TIC SI APLICATII ELECTRONICE PENTRU AFACERI” - va purta inscripţia: „ A nu se deschide înainte de 26.11.2013 ora 12:00”. 5.2. Prezentarea ofertei: - perioada de valabilitate: nu mai puţin de 30 de zile; - moneda folosita la intocmirea ofertei este RON; - pretul ofertei nu poate fi ajustat; - ducumentele oferte: *oferta financiara *oferta tehnica, cu respectarea cerintelor tehnice stipulate in Caietul de sarcini *documente de inregistrare ofertant care insotesc oferta 5.3. Documente de inregistrare ofertant care insotesc oferta: - certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, in original sau copie conforma cu originalul, din care sa rezulte domeniul de activitate principal si cele secundare in acord cu obiectul achizitiei, precum si mentiuni referitoare la asociati, administratori si existenta faptelor afalate sub incidenta art. 21 lit.e-h din Legea nr.26/1990 ; - certificatul de înregistrare sau echivalent, copie conforma cu originalul - declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte că operatorul economic participant nu se află în situaţiile descrise la art. 14 si 15 din O.U.G. nr. 66/2011 (conform model anexat) - ofertantii cu sediul social in strainatate vor prezenta documentele de mai sus (sau echivalente acestora,in functie de jurisdictia specifica fiecarei tari) in original sau copie conforma cu originalul 6) Criteriul de atribuire - conform cerintelor stipulate in O.M.F.E. nr. 1120/2013 7) Valoarea estimată: 469.677,61 lei fara TVA 8) Clauze contractuale generale: • Contractul trebuie să menționeze datele de identificare ale celor două părți semnatare, obiectul, valoarea și durata contractului. Vor fi prevăzute în mod expres condiții referitoare la prestarea serviciilor, execuția lucrărilor, livrare, montaj, punere în funcțiune, recepție, standarde de calitate, service, garanții, posibilitatea de acordare a unui avans etc., după caz, conform prevederilor legale aplicabile. • Oferta aleasă și specificațiile tehnice vor fi parte integrantă din contract, sub formă de anexe. • Nu se pot modifica prin contract specificațiile tehnice și oferta câștigătoare care au stat la baza atribuirii contractului. • Orice contract semnat în condițiile legislației naționale în vigoare începe să producă efecte din momentul semnării acestuia de către ambele părți. Anterior semnării contractului nu pot fi furnizate/prestate/executate bunuri/servicii/lucrări și nu pot fi efectuate plăți. 9) Caietul de sarcini - face parte integrata din documentatia pentru elaborarea si prezentarea ofertei si constituie ansamblul cerintelor, pe baza carora se elaboreaza propunerea tehnica. 1. Calculator desktop - Statie de lucru – 4 bucăți 2. Calculator portabil - Laptop – 2 bucăți 3. Imprimanta digitala - Multifuncțional – 1 bucată 4. Server – 1 bucată 5. Sistem de operare de tip server cu 15 clienți – 1 bucată( Windows Small Bus Svr premium 2011 64Bit English 1pk DSP OEI DVD 1-4CPU 15Clienti sau echivalent) 6. Aplicatie ERP – 1 bucată (server + 15 clienți) 7. Aplicatie CRM – 1 bucată (server + 15 clienți) 8. Licențe software pentru editare de imagini vectoriale și tip raster – 10 bucăți, Tip Corel Draw X6 sau echivalent, cu urmatoarele caracteristici: 9. Licențe software pentru suită de aplicații de editare digitală imagini, creare imagini vectoriale și editare foto-video – 5 bucăți; Tip Adobe CS6 Master Collection, v5.5, Win/Mac, English sau echivalent 10. Licențe software pentru DTP (desktop publishing) – 6 bucăți; Tip QuarkXPress 10, Single Full, Europe East Edition sau echivalent 11. Licențe software pentru generarea și editarea documentelor digitale tip PDF – 9 bucăți; Tip Adobe Acrobat Professional, v11, Windows/Mac,English sau echivalent 12. Licențe software pentru conversia documentelor digitale de tip PDF – 10 bucăți; Tip ABBYY PDF Transformer sau echivalent 13. Licențe software pentru sisteme de operare – 9 bucăți; Tip OEM GGK-Win Pro 8 SP1 32-bit/x64 English Legalization DVD sau echivalent 14. Licențe software pentru aplicații de tip suită Office – 15 bucăți; Tip Office Home and Business 2013 32-bit/x64 English Win/Mac sau echivalent 15. Licențe software pentru arhivare – 15 bucăți Tip WinZip 17 Pro win/Mac sau echivalent 16. Licențe software pentru protecție antivirus – 15 bucăți; Tip Antivirus TotalSpace Security sau echivalent 10) Alte informatii Pentru informaţii suplimentare vă puteţi adresa la sediul beneficiarului in: Alba Iulia, Str.Decebal, nr.27, jud. Alba, cod postal: 510093, România sau la telefonul: Tel.0258.811.419, Fax 0258.812.464 Data: 18.11.2013 S.C. UNIREA PRES S.R.L.