Descriere lot procedura

BENEFICIAR: Denumire: SC ANPAL SRL Adresa: Sat CARPINIS, Comuna TARLUNGENI, str. PRINCIPALA, nr. 872/A, cod postal 507221, jud. Brasov Nr. înmatriculare la Oficiul Registrului Comerţului: J08/275/23.03.2000 CUI : 12824707 Persoana de contact: POPA Alin-Emil Telefon: 0722642999 Fax: 0268254886 E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Mijloace de comunicare: prin poştă/curier rapid sau prin depunere directă la sediul autoritatii contractante: Sat CARPINIS, Comuna TARLUNGENI, str. PRINCIPALA, nr. 872/A, cod postal 507221, jud. Brasov I . SURSA DE FINANTARE: PROGRAMUL OPERAȚIONAL SECTORIAL„Creşterea Competitivităţii Economice” AXA PRIORITARĂ 1 Un sistem inovativ și ecoeficient de producție DOMENIU MAJOR DE INTERVENȚIE 1.1 Investiții productive și pregătirea pentru competiție pe piață a întreprinderilor, în special a IMM OPERAŢIUNEA a)Sprijin pentru consolidarea și modernizarea sectorului productiv pentru investiții tangibile și intangibile A2- Sprijin financiar în valoare de până la 1.065.000 lei acordat pentru investiții pentru întreprinderile mici și mijlocii PROIECT: “ Cresterea competitivitatii economice, prin achizitie de utilaje si modernizarea spatiului de productie si a instalatiilor aferente, la firma S.C. ANPAL S.R.L.”, cod SMIS 44251, contract de finantare nr.4m/400752/6/29.11.2013 co-finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională si Bugetul de Stat, în baza contractului de finanţare încheiat cu Ministerul Economiei, Autoritate de Management a Programului Operațional Sectorial “Creșterea Competitivității Economice“. Valoarea totală a proiectului este de 1.826.594,50 lei, din care asistenţa financiară nerambursabilă este de 977.622,87 lei. Proiectul se implementeaza în Sat CARPINIS, Comuna TARLUNGENI, str. PRINCIPALA, nr. 872/A, cod postal 507221, jud. Brasov II. OBIECTUL CONTRACTULUI: 1. Obiectul procedurii: contractare furnizare utilaje - echipamente tehnologice: - stanta rotativa - utilaj de tiparire - slotter - presa pentru deseuri 2. Valoarea estimată a contractului pentru achiziţionarea utilaje - echipamente tehnologice este de 576849,60 lei fara TVA 3. Livrare: lot unic, cu posibile livrari succesive 4. Durata contractului, termene de livrare Durata maxima a contractului: 31.12.2014 Termen maxim de livrare: 29.11.2014 5. Procedura si criterii de atribuire Procedura de atribuire: Procedura simplificata conform Ordinului 1120/2013 Criteriul de atribuire: Se va selecta oferta care se pliaza cel mai bine pe nevoile societatii si care contribuie cel mai bine la indeplinirea obiectivelor proiectului de finantare-avantajele tehnice si financiare fata de celelalte oferte primite/specificatii tehnice 6. Prezentarea ofertei Oferta va contine datele ofertantului, sa fie adresata, datata, semnata, stampilata, sa aiba numar de inregistrare , sa se specifice daca preturile contin sau nu TVA, sa aiba inscrisa valabilitatea, sa mentioneze modalitatile de plata precum si perioada de livrare. Oferta financiara si cea tehnica, impreuna cu declaratia privind conflictul de interese, se vor prezenta in plic inchis, intrun singur exemplar original. Plicul se va depune la adresa: SC ANPAL SRL, Sat CARPINIS, Comuna TARLUNGENI, str. PRINCIPALA, nr. 872/A, cod postal 507221, jud. Brasov si va fi inscriptionat cu: -Denumirea si adresa ofertantului -Denumirea si adresa destinatarului: SC ANPAL SRL, Sat CARPINIS, Comuna TARLUNGENI, str. PRINCIPALA, nr. 872/A, cod postal 507221, jud. Brasov -Mentiunea: Pentru participarea la procedura de selectie de oferta produse la proiectul “ Cresterea competitivitatii economice, prin achizitie de utilaje si modernizarea spatiului de productie si a instalatiilor aferente, la firma S.C. ANPAL S.R.L.” -A nu se deschide inainte de 21.02.2014, ora 13,00 Oferta si documentele insotitoare vor fi redactate în limba romana. Oferta va cuprinde intreaga gama de produse de achizitionat. Nu se accepta oferte partiale si/sau alternative. Preturile vor fi exprimate in lei, fara TVA si reprezinta valoarea echipamentelor puse in functiune la sediul firmei ANPAL SRL. Preţul ofertei este ferm, nu se accepta actualizarea pretului contractului. Perioada de valabilitate a ofertei este de 60 zile de la data depunerii. Propunerea tehnica va respecta minimal cerintele prevazute in Specificatiile Tehnice. Produsele trebuie sa fie noi si nefolosite. Oferta va mentiona termenele de livrare si perioadele de garantie ale produselor-minim 12 luni. Vanzatorul va asigura service si in perioada post-garantie. 7. Calendarul procedurii Publicarea anuntului de participare: 11/02/2014 Data limita pentru primirea ofertelor: 21/02/2014 ora 12.00 Deschiderea ofertelor: 21/02/2014 ora 13.00 Evaluarea ofertelor: 21/02/2014 ora 13.30 Semnarea contractului: maxim 28/02/2014 8. Notificarea atribuirii contractului În termen de 5 zile calendaristice de la semnarea contractului de achizitie, S.C.ANPAL SRL, va publica pe pagina web www.fonduri-ue.ro informatii despre castigatorul contractului.