BENEFICIAR:
Denumire: SC ANPAL SRL
Adresa: Sat CARPINIS, Comuna TARLUNGENI, str. PRINCIPALA, nr. 872/A, cod postal 507221, jud. Brasov
Nr. înmatriculare la Oficiul Registrului Comerţului: J08/275/23.03.2000
CUI : 12824707
Persoana de contact: POPA Alin-Emil
Telefon: 0722642999
Fax: 0268254886
E-mail:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Mijloace de comunicare: prin poştă/curier rapid sau prin depunere directă la sediul autoritatii contractante: Sat CARPINIS, Comuna TARLUNGENI, str. PRINCIPALA, nr. 872/A, cod postal 507221,
jud. Brasov
I . SURSA DE FINANTARE
PROGRAMUL OPERAȚIONAL SECTORIAL„Creşterea Competitivităţii Economice”
AXA PRIORITARĂ 1 Un sistem inovativ și ecoeficient de producție
DOMENIU MAJOR DE INTERVENȚIE 1.1 Investiții productive și pregătirea pentru competiție pe piață a întreprinderilor, în special a IMM
OPERAŢIUNEA a)Sprijin pentru consolidarea și modernizarea sectorului productiv pentru investiții tangibile și intangibile
A2- Sprijin financiar în valoare de până la 1.065.000 lei acordat pentru investiții pentru întreprinderile mici și mijlocii
PROIECT:
“ Cresterea competitivitatii economice, prin achizitie de utilaje si modernizarea spatiului de productie si a instalatiilor aferente, la firma S.C. ANPAL S.R.L.”, cod SMIS 44251, contract de finantare nr.4m/400752/6/29.11.2013 co-finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională si Bugetul de Stat, în baza contractului de finanţare încheiat cu Ministerul Economiei, Autoritate de Management a Programului Operațional Sectorial “Creșterea Competitivității Economice“.
Valoarea totală a proiectului este de 1.826.594,50 lei, din care asistenţa financiară nerambursabilă este de 977.622,87 lei. Proiectul se implementeaza în Sat CARPINIS, Comuna TARLUNGENI, str. PRINCIPALA, nr. 872/A, cod postal 507221, jud. Brasov
II. OBIECTUL CONTRACTULUI:
1. Obiectul procedurii: contractare lucrari de modernizare hala si instalatii:
- suprafata modernizata 716 mp
- consolidarea structurii de rezistenta pe stalpi din beton
- inlocuirea acoperisului prin refacere pe structura cu grinzi cu zabrele si panouri sandwich
- inaltarea tavanului de la 3,5 la 4,2 m
- refacerea pardoselii interioare(elicopterizare)
- modernizare instalatii de incalzire, electrica, de apa-canal si PSI, grup social
- aplicare termosistem exterior grosime de 10cm
2. Valoarea estimată a contractului pentru lucrari de modernizare hala de productie si instalatii este de 690.675,50 lei fara TVA
3. Livrare: pe faze determinante
4. Durata contractului, termene de executie
Durata maxima a contractului: 30.11.2014
Termen maxim de executie: 29.11.2014
5. Procedura si criterii de atribuire
Procedura de atribuire: Procedura simplificata conform Ordinului 1120/2013
Criteriul de atribuire: Se va selecta oferta care se pliaza cel mai bine pe nevoile societatii si care contribuie cel mai bine la indeplinirea obiectivelor proiectului de finantare-avantajele tehnice si financiare fata de celelalte oferte primite/specificatii tehnice
6. Prezentarea ofertei
Oferta va contine datele ofertantului, sa fie adresata, datata, semnata, stampilata, sa aiba numar de inregistrare , sa se specifice daca preturile contin sau nu TVA, sa aiba inscrisa valabilitatea, sa mentioneze modalitatile de plata precum perioada de executie.
Propunerea financiara si cea tehnica( listele de cantitati si lucrari valorizate si totalizate), impreuna cu declaratia privind conflictul de interese, se vor prezenta in plic inchis, intrun singur exemplar original.
Plicul se va depune la adresa: SC ANPAL SRL, Sat CARPINIS, Comuna TARLUNGENI, str. PRINCIPALA, nr. 872/A, cod postal 507221, jud. Brasov
si va fi inscriptionat cu:
-Denumirea si adresa ofertantului
-Denumirea si adresa destinatarului: SC ANPAL SRL, Sat CARPINIS, Comuna TARLUNGENI, str. PRINCIPALA, nr. 872/A, cod postal 507221, jud. Brasov
-Mentiunea: Pentru participarea la procedura de selectie de oferta lucrari la proiectul “ Cresterea competitivitatii economice, prin achizitie de utilaje si modernizarea spatiului de productie si a instalatiilor aferente, la firma S.C. ANPAL S.R.L.”
-A nu se deschide inainte de 22.02.2014, ora 13,00
Oferta si documentele insotitoare vor fi redactate în limba romana.
Oferta va cuprinde intreaga gama de lucrari de executat, inclusiv costul materialelor.
Lucrarile se vor executa cu toate autorizarile specifice legale necesare.
Ofertantul trebuie sa aiba activitatea de constructii ca si activitatea autorizata(principala sau secundara).
Preturile vor fi exprimate in lei, fara TVA si reprezinta valoarea lucrarilor predate si receptionate. Preţul ofertei este ferm, nu se accepta actualizarea pretului contractului.
Perioada de valabilitate a ofertei este de 60 zile de la data depunerii.
Oferta va mentiona termenul final de predare si perioadele de garantie pentru lucrari.
Proiectele de arhitectura, rezistenta, instalatii, precum si listele de cantitati si lucrari vor fi puse la dispozitia potentialilor ofertanti, la sediul SC ANPAL SRL- locatia realizarii investitiei.
7. Calendarul procedurii
Publicarea anuntului de participare: 11/02/2014
Data limita pentru primirea ofertelor: 22/02/2014 ora 12.00
Deschiderea ofertelor: 22/02/2014 ora 13.00
Evaluarea ofertelor: 22/02/2014 ora 13.30
Semnarea contractului: maxim 28/02/2014
8. Notificarea atribuirii contractului
În termen de 5 zile calendaristice de la semnarea contractului de achizitie, S.C.ANPAL SRL, va publica pe pagina web www.fonduri-ue.ro informatii despre castigatorul contractului.