Descriere lot procedura

S.C. DOR INVEST S.R.L. Comanesti, Str. Supanului, nr. 11, jud. Bacau Cod fiscal : RO7712898 Reg. Com.: J04/1091/1995 06.02.2014 REF: Denumire proiect: Achizitia de utilaje la SC DOR INVEST SRL Denumire contract: Contract de finantare nr. 4m/400594/2/20.11.2013, Cod SMIS 42932 Obiectul şi locul de implementare a contractului: Achiziţia utilajului: Masina de debitat prisme (1 buc) Locul de implementare: Comanesti, Str. Fagului, F.N, jud. Bacau. Tip contract: Contract de furnizare Durată contract: 7 luni. Valoarea estimată: - Masina de debitat prisme (1 buc) – 1.369.285,21 lei. Criteriu de atribuire: “Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic”. Procedura de atribuire aplicata: Ordinul nr. 1.120 din 15 octombrie 2013 – Procedura simplificata aplicate de beneficiarii privati in cadrul proiectelor finantate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenta”, precum si in cadrul proiectelor finantate prin mecanismele financiare SEE si norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari. Data şi ora-limită de depunere a ofertei: Oferta redactată în limba română, se va depune în plic închis, sigilat, până în data de 13.02.2014, ora 16.00. Perioada de valabilitate a ofertei: Oferta trebuie să fie valabilă minim 60 zile de la data deschiderii ofertelor. Data şi ora deschiderii ofertelor: 14.02.2014, ora 13.00, la Comanesti, Str. Fagului, F.N, jud. Bacau. Adresa la care se transmit ofertele: Comanesti, Str. Fagului, F.N, jud. Bacau. Date limită de primire a solicitărilor de clarificări : 10.02.2014, ora 16.00. Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: 11.02.2014, ora 15.00. Contestatii: 14.02.2014-17.02.2014. Termen pentru semnarea contractului: 19.02.2014. Pentru informaţii suplimentare vă puteţi adresa la: Comanesti, Str. Fagului, F.N, jud. Bacau sau la Tel/Fax: 0234.373.173, E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , persoană de contact Dl Gherasim Aurel.