Descriere lot procedura

ASOCIATIA PATRONATUL TINERILOR INTREPRINZATORI DIN ROMANIA cu sediul social in STR.SPATARULUI, NR.30, SECTOR 2, BUCURESTI , e-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , anunta lansarea procedurii de achizitie pentru atribuirea Contractului de prestari SERVICII DE ÎNCHIRIERE si SERVICII DE CANTINA SI CATERING, CAZARE Cod CPV: 55120000-7, 5550000-5, 55110000-4, in conformitate cu Ordinul 1.120/15.10.2013, in cadrul proiectului POSDRU/126/5.1/S/139512 „Garanţii pentru TINEri!" Denumirea/Obiectul contractului Achizitie SERVICII DE ÎNCHIRIERE si SERVICII DE CANTINA SI CATERING, CAZARE Locul de implementare al contractului (prestare servicii): Constanta Tip contract: Contract de prestari servicii -Durata contractului: 2 luni de la data semnarii contractului Valoare estimata : 5810,48 lei Valoare estimata in euro: 1303,12 euro calculati la curs BNR euro din data de 04.02.2014, 1 euro= 4.4589 RON Procedura aplicata: Procedura simplificata, Cerere de oferte conform Ordinului 1.120/15.10.2013 Criteriu de atribuire: Preţul cel mai scăzut Posibilitatea de ajustare a preţului: Numai in condițiile prevazute de Ordinului 1.120/15.10.2013 Informații și clarificări: a) Caiet de sarcini- Specificatiile tehnice se pot descarca gratuit de pe site-ul www.fonduri-ue.ro in perioada: 06.02.2014–17.02.2014; b) Cererile de clarificări se pot trimite prin e-mail la adresa: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. (luni-vineri: 9.00 - 16.00) Răspunsurile la eventualele solicitări de clarificări se vor posta pe site-ul www.fonduri-ue.ro. Data si ora limita de depunere a ofertelor (data sosirii la sediul beneficiarului): 17.02.2014 ora 10:00; Adresa la care trebuie transmise/depuse ofertele: Str.Blanduziei, Nr.1, Cod Postal 020963, Sector 2, Bucureşti, România. Limba de redactare a ofertelor: română NOTA: Ofertele prezentate de nerezidenti / ofertantii straini pot fi prezentate in alta limba, cu conditia ca acestea sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana. Documente obligatorii care urmeaza a fi prezentate de ofertanti: 1. DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA (Formular 1) 2. DECLARAŢIE privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 181 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 (Formular 2) 3. DECLARAȚIE privind neincadrarea in situațiile de conflict de interese, conform Ordonanței de urgența a Guvernului Romaniei nr. 66/2011(Formular 3) 4. FORMULAR DE OFERTA (Formular 4) 5. CENTRALIZATOR DE PRETURI pentru produse si servicii Anexa l la Formularul de oferta 6. OFERTA TEHNICA INTOCMITA CONFORM Specificatiilor tehnice din Caietul de sarcini 7. SCRISOARE DE ÎNAINTARE (Formular 5). Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 17.02.2014, 10:00, la adresa de depunere a ofertelor ANEXA: Specificații tehnice Informații suplimentare pot fi obținute contactând ASOCIATIA PATRONATUL TINERILOR INTREPRINZATORI DIN ROMANIA, persoana de contact: Responsabil proiect Florin Nicolae JIANU, folosind mijloacele de comunicare indicate în caietul de sarcini