Descriere lot procedura

Programul Operaţional Sectorial „Creşterea Competitivităţii Economice” -co-finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională „Investiţii pentru viitorul dumneavoastră” REF: Denumirea proiectului: „DEZVOLTAREA ACTIVITĂȚII ESCAPADE FASHION SRL PRIN IMPLEMENTAREA UNUI SISTEM INFORMATIC DE COMERȚ ELECTRONIC” Denumirea contractului: „Contract de furnizare aplicaţie sistem informatic de comerţ electronic şi instruire pentru angajaţi în vederea utilizării acesteia” S.C ESCAPADE FASHION S.R.L cu sediul social în sat Chișoda, comuna Giroc, str. Herculane, nr. 57, ap.1, judeţul Timiş, organizează procedura de atribuire a contractului „Contract de furnizare aplicaţie sistem informatic de comerţ electronic şi instruire pentru angajaţi în vederea utilizării acesteia” având ca obiect achiziția unei aplicaţii sistem informatic de comerţ electronic şi instruire pentru angajaţi în vederea utilizării acesteia, în cadrul proiectului cu finanțare nerambursabilă sus-menționat. Proiectul este finanțat în cadrul Programului Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice 2007-2013, Axa prioritară III - Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public, Domeniul major de intervenţie 3 - Susţinerea E-Economiei, Operaţiunea 2 - Sprijin pentru dezvoltarea sistemelor de comerţ electronic şi a altor soluţii on-line pentru afaceri. INFORMAŢII DESPRE PROCEDURĂ Obiectul şi locul de implementare a contractului: furnizarea unei aplicaţii sistem informatic de comerţ electronic şi instruire pentru angajaţi în vederea utilizării acesteia, locația de implementare a proiectului din sat Chișoda, comuna Giroc, str. Herculane, nr.57, ap.1, judeţul Timiş, România Tipul şi durata contractului: contract de furnizare, durata de 9 luni Valoarea estimată: 1.067.500,00 lei (fără TVA) Procedura aplicată: Procedura simplificată aplicată de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanțate din instrumente structurale, obiectivul „Convergență” precum și în cadrul proiectelor finanțate prin mecanismele financiare SEE şi Norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare bunuri, servicii sau lucrări aprobată prin Ordinul de ministru 1120/2013 Garanție de participare: se solicită garanție de participare în cuantum de 15.000,00 lei, cu o perioadă de valabilitate cel puţin egală cu perioada minimă de valabilitate a ofertei. Garanția de participare se poate constitui fie prin virament bancar în contul ESCAPADE FASHION S.R.L, fie printr-un instrument de garantare emis în condiţiile legii de o societate bancară ori de o societate de asigurări în favoarea ESCAPADE FASHION S.R.L. Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic Data şi ora-limită de depunere a ofertei: 14.02.2014, Ora: 12:00 Adresa la care se transmit ofertele: punctul de lucru al ESCAPADE FASHION S.R.L din localitatea Timişoara, Calea Buziaşului, nr. 11 A, judeţul Timiş, cod poștal 300699, România Locul, data şi ora deschiderii ofertelor: punctul de lucru al ESCAPADE FASHION S.R.L din localitatea Timişoara, Calea Buziaşului, nr. 11 A, judeţul Timiş, cod poștal 300699, România, Data: 14.02.2014, Ora: 14:00 Limbă de redactare a ofertei: română Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 zile de la termenul limită de depunere Ajustarea preţului contractului: pe durata derulării contractului de furnizare preţul acestuia nu se ajustează Pentru informaţii suplimentare vă puteţi adresa la punctul de lucru al ESCAPADE FASHION S.R.L din localitatea Timişoara, Calea Buziaşului, nr. 11 A, judeţul Timiş, cod poștal 300699, România, Persoana de contact: Zima Cristian Virgil, Tel. 0745-346926, Fax: 0374-122238, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.