Descriere lot procedura

SC DENTICARE IMPLANTOLOGY CENTER SRL Adresa: București Calea 13 Septembrie nr. 235, bl. V3, sc. 2, AP 39, sector 5, CP 050723 Tel: +40749025050 Fax +40 318 16 60 47 sau +40 (21) 410 62 15 Email : Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Persoane şi coordonate de contact: Responsabilul de achiziţii : Ştefan Gheoda Obiectul contractului: Cod CPV 33112300-1- Scannere cu ultrasunete. Valoarea contractului: Valoarea estimata a achiziției TOTALA: 154.000 RON fără TVA. Nu se accepta oferte de preț superioare valorii estimate, sub sancțiunea încadrării ofertei drept inacceptabila si a respingerii acesteia. Toate produsele ofertate care fac obiectul achiziției vor avea caracteristicile tehnice minime descrise in caietul de sarcini - parte integranta din prezenta documentației de atribuire. Procedura aplicata : Procedura simplificata aplicata de beneficiarii privați in cadrul proiectelor finanțate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenta” precum si in cadrul proiectelor finanțate prin mecanismele financiare SEE si Norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare bunuri, servicii sau lucrări aprobata prin Ordinul ministrului fondurilor europene nr. 1120/2013. Durata contractului de achiziție : maxim 2 luni. Condiţii specifice contractului : Să se asigure service post-garanție minim 24 de luni. - Să se prezinte garanţia produsului de minim 24 luni - Timp de intervenţie max 48 ore CRITERII DE CALIFICARE ŞI/SAU SELECŢIE Cerințe obligatorii : 1. Situaţia personală a candidatului /ofertantului - Certificat de atestare fiscală valabil, emis de Administrația Financiară, în original, în copie legalizată sau copie conform cu originalul. - Declaraţie privind eligibilitatea - Prezentare formular 12A. - Documente privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din Ordonanţa: Se solicită completarea unei declaraţii pe proprie răspundere, conform formularului 12B - Declarație de respectare a OUG 66/2011 privind conflictul de interese in cadrul procedurilor de achiziție - Certificat de participare la licitație cu oferta independenta - Declarație privind calitatea de participant la procedura 2. Capacitatea de exercitare a activităţii profesionale Persoane juridice/fizice române - Certificat constatator emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului valabil, în original sau copie legalizată sau copie conform cu originalul. Persoane juridice /fizice străine - Documente care dovedesc o formă de înregistrare / atestare ori apartenenţă din punct de vedere profesional 3. Capacitatea tehnică şi/sau profesională Informaţii privind capacitatea tehnică - să fi avut activitate comercială cu aparatura similară (de exemplu, copie după un contract încheiat şi copia procesului verbal de recepţie) - recomandări de la beneficiari 4. Situaţia economico-financiară Informaţii privind situaţia economico-financiară - ultimul bilanţ contabil vizat de organul fiscal - balanţa de verificare pe luna anterioară prezentării ofertei. PREZENTAREA OFERTEI Limba de redactare a ofertei- limba română Modul de prezentare a propunerii : - Propunerea tehnică se va prezenta detaliat, urmând modelul de prezentare al cerinţelor tehnice solicitate în caietul de sarcini, care să permită identificarea cu uşurinţă a corespondenţei cu specificaţiile tehnice minime solicitate în Caietul de Sarcini (prezentarea ofertei în oglindă). Propunerea tehnica va fi elaborata astfel incât sa rezulte ca produsele ofertate îndeplinesc in totalitate cerințele tehnice din caietul de sarcini-parte integranta din documentația de atribuire. Cerințele tehnice din caietul de sarcini vor fi considerate ca având mențiunea de «sau echivalent», iar ofertantul are obligația de a demonstra echivalenta produselor ofertate cu cele solicitate. Cerinţele tehnice solicitate reprezintă un minim de cerinţe tehnice ce trebuie respectate de produsele ofertate. Orice ofertă care se abate de la prevederile cerințelor tehnice minime impuse, va fi luată în considerare doar în măsura în care propunerea tehnică presupune asigurarea unui nivel calitativ superior cerinţelor minimale. Ofertarea de produse cu caracteristici tehnice inferioare atrage neconformitatea ofertei şi respingerea acesteia. - Propunerea financiara va fi întocmită prin depunerea: Formularului de oferta completat. Propunerea financiară trebuie să se încadreze în limita fondurilor care pot fi disponibilizate pentru îndeplinirea contractului de achiziție publică, sub sancțiunea respingerii acesteia drept inadmisibila. Adjudecarea se va face pentru întreaga soluție ofertata. Nu se accepta oferte parțiale. Preţul total va include toate cheltuielile necesare pentru execuţia contractului: furnizare, instalare, transport. Ofertantul are obligația de a exprima prețul in RON . Valoarea menționată in formularul de oferta va fi exprimata in cifre si litere si va include toate informațiile cu privire la preturi, tarife, precum si alte condiții financiare comerciale legate de obiectul contractului de achiziție publica. Preţul contractului este ferm in RON şi nu se ajustează. Modul de prezentare a ofertei - Oferta va fi depusă la sediul beneficiarului. Data limită pentru transmiterea oferte: 14.02.2014 ora 12:00. Oferta va fi structurată pe: - propunere tehnică - propunere financiară - documente însoţitoare Orice ofertant are dreptul de a-şi modifica sau de a-şi retrage oferta numai înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertei. Ofertantul nu are dreptul de a-şi retrage sau de a-şi modifica oferta după expirarea datei limită pentru depunerea ofertelor, sub sancţiunea excluderii acestuia de la procedură pentru atribuirea contractului de achiziţie publică. Oferta tehnică şi financiară şi documentele care însoţesc oferta se vor prezenta într-un plic închis, pe care se va scrie denumirea şi adresa operatorului economic, precum şi menţiunea "OFERTA TEHNICĂ ŞI FINACIARĂ ŞI DOCUMENTE ÎNSOŢITOARE". Plicul trebuie sa fie marcat cu adresa achizitorului şi cu inscripţia "PENTRU ACHIZIŢIONARE SCANNER ULTRASUNETE "precum si cu “A nu se deschide înainte de data 14.02.2014 ora 13:00. Denumire: SC DENTICARE IMPLANTOLOGY CENTER SRL Localitate si adresa: București Calea 13 Septembrie nr. 235, bl. V3, sc. 2, AP 39, sector 5, CP 050723 DACĂ PLICUL NU ESTE MARCAT CONFORM PREVEDERILOR DE MAI SUS , ACHIZITORUL NU ÎŞI ASUMĂ NICIO RESPONSABILITATE PENTRU RĂTĂCIREA OFERTEI. Perioada de valabilitate a ofertei - 30 zile . Deschiderea ofertelor – 14.02.2014 ora 13 :00 la sediul societăţii din București Calea 13 Septembrie nr. 235, bl. V3, sc. 2, AP 39, sector 5. Nu va avea loc o ședință publica de deschidere a ofertelor. CRITERII DE ATRIBUIRE - Preţul cel mai scăzut . Documentaţia de atribuire se poate obţine de la sediul beneficiarului sau pe e-mail pe baza de cerere scrisă transmisă pe mail sau fax. Director Proiect, Bogdan Vlădilă