S.C. DORALEX COM S.R.L. cu sediul in Cluj-Napoca, Str. Maramuresului, nr.151/A, Birou Administratie, Biroul nr. 2, Bloc 151/A, etaj 5, jud. Cluj, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Cluj sub nr. J12/2275/1997, avand CUI 10074560, Tel/fax: 0364-116.146, e-mail:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
, reprezentata legal de administrator Timari Beniamin Ioan are onoarea sa va invite sa participati la procedura de atribuire a contractului “Furnizare 2 autobetoniere, 1 incarcator frontal si 2 seturi sprijiniri de maluri”.
Procedura aplicata pentru atribuirea contractului: Procedura simplificata conform Anexei 7 („Procedura de atribuire aplicabila beneficiarilor privati de proiecte finantate din instrumente structurale, obiectivul convergenta”) la contractul de finantare si cu legislatia in vigoare aplicabila, si anume Ordinul nr. 1120/15.10.2013.
Sursa de finantare a contractului: Finantat in cadrul proiectului „Dezvoltarea activitatii SC Doralex Com SRL prin achizitia de utilaje”, cod SMIS 44734, finantat in proportie de 70% prin Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice, Apel nr. 4 / Axa prioritara Un sistem de producţie inovativ şi eco-eficient / Operatiunea 1.1.1 Sprijin pentru consolidarea si modernizarea sectorului productiv prin investitii tangibile si intangibile - investitii pentru întreprinderi mici si mijlocii.
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt.
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic (tehnic si financiar, algoritmul de calcul fiind prezentat in cadrul documentatiei de atribuire).
Valoarea estimata: 1.456.405,00 lei fara TVA 320.942,51 euro fara TVA la cursul BNR din ziua de 22.01.2014 ( 1 Euro= 4,5379 lei).
Termenul limita de depunere a ofertelor: 11.02.2014, ora 12.00
Adresa la care se transmit ofertele: Cluj-Napoca, Str. Maramuresului, nr.151/A, Birou Administratie, Biroul nr. 2, Bloc 151/A, etaj 5, jud. Cluj, cod postal: 400258, România
Data si ora la care se deschid ofertele: 11.02.2014, ora 14.00
Locatia de deschidere a ofertelor: Cluj-Napoca, Str. Maramuresului, nr.151/A, Birou Administratie, Biroul nr. 2, Bloc 151/A, etaj 5, jud. Cluj, cod postal: 400258, România
Echipamentele trebuie sa fie noi.
Informații și clarificări: se pot solicita în scris până la data de 07.02.2014, ora: 14.00. la sediul societatii (Cluj-Napoca, Str. Maramuresului, nr.151/A, Birou Administratie, Biroul nr. 2, Bloc 151/A, etaj 5, jud. Cluj, cod postal: 400258, România), personal, prin posta/curier, fax sau e-mail. Raspunsul la clarificari se va transmite pana la data de 07.02.2014, ora 18.00.
Oferta trebuie :
- sa fie valabila timp de 60 zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor;
- sa indeplineasca conditiile din Caietul de sarcini.
Nu se accepta oferte partiale.
Limba de redactare a ofertei: română. Ofertele prezentate de ofertanți din altă țară pot fi prezentate în altă limbă, cu condiția ca acestea să fie însoțite de o traducere autorizată în limba română.
Rezultatul procedurii: va fi anuntat in scris.