Descriere lot procedura

SC LODZSA SRL va invita sa participati la procedura de selectie a ofertantului castigator pentru atribuirea contractului de furnizare privind achizitia de bunuri (LOT 1) care fac obiectul proiectului „ACHIZITIE DE UTILAJE LA SC LODZSA SRL DIN LOCALITATEA ORADEA, JUDETUL BIHOR” - proiect cofinantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala Obiectul contractului: achizitie bunuri: Lot 1 - Buldoexcavator (1 bucata) Valoarea estimata a achizitiei: 78.269,20 euro + TVA. Sursa de finanţare: aport propriu si ajutor nerambursabil: FEDR (86%) si Bugetul de stat (14%) Procedura aplicata: procedura simplificata conform Ordinul 1120/2013 Criteriul de atribuire: cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere economic (a se vedea in ANEXA II factorii de punctaj, ponderea si algoritmul de calcul). Oferta depusă trebuie să conţină: - Propunerea financiara - Propunerea tehnica. - Documente de calificare: o Cerificat Constatator (copie legalizata/ original/ copie certificata), nu mai vechi de 30 zile, care sa contina cel putin: obiectul de activitate care sa includa activitatile ce fac obiectul licitatiei, actionarii si administratorii firmei, mentiuni cu privire la neincadrarea in prevederile legii 85/2006 o CUI copie certificata conform cu originalul. o Pentru persoanele juridice straine: Documente edificatoare (copie legalizata/ original/ copie certificata), traduse legalizat, emise de organisme similare care sa dovedeasca o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile din tarile unde ofertantii isi au sediul. o Declaratie privind respectarea regulilor pentru evitarea conflictului de interese – conform model Anexa 3 o Declaratie privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 180-181 – conform model Anexa 3 o Declaratie privind eligibilitatea– conform model Anexa 3 Limba de redactare a ofertei: - pentru persoane juridice romane: limba romana - pentru persoane juridice straine: daca oferta este prezentata in alta limba, aceasta va fi insotita de traducere in limba romana. Perioada de valabilitate a ofertei: minim 3 luni. Compararea ofertelor din punct de vedere financiar se va face in LEI. Cursul valutar la care se va face echivalarea ofertelor este cursul valutar comunicat de Banca Nationala a Romaniei in data de 04.02.2014. Nu se acceptă oferte alternative. Adresa la care se depun ofertele: Mun. Oradea, Str. Simion Barnitiu nr. 19 Ap. 4, Cam nr. 1, judetul Bihor. Data limită pentru solicitarea clarificarilor: 06.02.2014, ora 16.00. Data limită pentru depunerea ofertelor: 12.02.2014, ora 16.00 Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 12.02.2014, ora 16.30, Mun. Oradea, Str. Simion Barnitiu nr. 19 Ap. 4, Cam nr. 1, judetul Bihor. Continutul ofertei: Caietul de sarcini (Anexa nr. 1) conţine indicaţii cu privire la regulile de bază care trebuie respectate, astfel încât potenţialii ofertanţi să elaboreze propunerea tehnică corespunzător cu necesităţile Beneficiarului. Cerinţele impuse în Caietul de sarcini sunt condiţiile minimale pe care trebuie să le îndeplinească oferta câştigătoare. Ofertele vor fi prezentate in plicuri inchise pe exteriorul carora se vor preciza urmatoarele: - Denumirea si adresa ofertantului - Destinatar: SC LODZSA SRL - Adresa: Mun. Oradea, Str. Simion Barnitiu nr. 19 Ap. 4, Cam nr. 1, judetul Bihor. - Pentru participarea la procedura de SELECTIE DE OFERTA pentru proiectul „ACHIZITIE DE UTILAJE LA SC LODZSA SRL DIN LOCALITATEA ORADEA, JUDETUL BIHOR” - A nu se deschide inainte de data de 12.02.2014, ora 16.30. Daca plicul nu este marcat conform prevederilor de mai sus, SC LODZSA SRL nu isi asuma nici o responsabilitate pentru ratacirea sau deschiderea prematura a ofertei. Oferta trebuie sa contina datele ofertantului, sa fie adresata, datata, semnata, numerotata, stampilata, sa aiba nr. de inregistrare, sa se specifice daca preturile contin sau nu TVA, sa aiba inscrisa valabilitatea, sa mentioneze modalitatile de plata si moneda in care se va face plata, precum si perioada de livrare Condiţii Comerciale : - Durata contractului : maxim 5 luni - Livrarea produselor: Mun. Oradea, Str. Simion Barnitiu nr. 19 Ap. 4, Cam nr. 1, judetul Bihor. - Garantia produselor: minim 12 luni - Vanzatorul va asigura service in perioada post garantie - Bunurile trebuie sa fie noi si nefolosite - La livrarea bunurilor se va intocmi proces verbal de predare-primire, receptie si punere in functiune si acestea vor fi insotite de certificat de calitate/conformitate,certificat de garantie Observatie: Bunurile care fac obiectul proiectului de finantare mentionat mai sus au fost impartite in patru loturi dupa cum urmeaza: - Lot 1 - Buldoexcavator (1 bucata) - Lot 2 - Excavator (1 bucata) - Lot 3 – Miniexcavator (1 bucata) - Lot 4 - Incarcator multifunctional (1 bucata) Valoarea totala estimata a achizitiei: 295.186,70 euro + TVA impartita pe loturi astfel: - Lot 1 – 78.269,20 euro + TVA - Lot 2 – 127.207,50 euro + TVA - Lot 3 – 56.120,00 euro + TVA - Lot 4 – 33.590,00 euro + TVA. Prezenta procedura este doar pentru Lotul 1 (buldoexcavator - 1 bucata). Procedura pentru Loturile 2, 3 si 4 le puteti gasi de asemenea pe www.fonduri-ue.ro rubrica „achizitii privati/anunturi”. Detalii suplimentare puteti obtine de la: Olle Ferenc, ADMINISTRATOR 0747137352; Fax: 0259441911; e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.