Descriere lot procedura

Denumire proiect: „Sprijin pentru sisteme TIC integrate și alte aplicații electronice pentru afaceri in cadrul SC CAMARO INVEST SRL” Finantat din fonduri comunitare prin Programul Operational Sectorial „Cresterea competitivitatii economice”, Axa III „Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public”, DMI 3 „Sustinerea e-economiei”, Operatiunea 1 „Sprijin pentru sisteme TIC integrate si alte aplicatii electronice pentru afaceri”. Denumire contract: ,, Servicii de implementare a aplicatiilor informatice CRM si ERP si instruire personal, inclusiv furnizare de echipamente TIC, aplicatii informatice CRM si ERP” A. Echipamente TIC  Server pentru solutie ERP: 1 bucata  Copiator: 1 bucata  Rack: 1 bucata  Router: 1 bucata  Switch: 1 bucata B. Licente  Sistem de operare server: 1 bucata  Licenta aplicatie server ERP : 1 bucata  Licenta utilizator ERP maxim 3-5 utilizatori: 1 bucata  Licenta baza de date server: 1 bucata  Licenta utilizator baza de date: 1 bucata  Licenta aplicatie server CRM : 1 bucata  Licenta utilizator CRM maxim 3-5 utilizatori: 1 bucata C. Servicii conexe aplicatiilor informatice  Servicii instalare ERP  Servicii analiza procese pre-implementare ERP  Servicii implementare ERP  Servicii testare ERP  Servicii instalare CRM  Servicii analiza procese pre-implementare CRM  Servicii implementare CRM  Servicii testare CRM D. Servicii training utilizatori sisteme ERP si CRM  Servicii training utilizatori sistem ERP  Servicii training utilizatori sistem CRM Coduri CPV 48820000-2 – Servere; * Server pentru solutie ERP 30121100-4 – Fotocopiatoare; * Copiator 30237300-2 – Accesorii informatice * rack, router, swich 48000000-8 – Pachete software si sisteme informatice * Sistem de operare server 72000000-5 - Servicii IT: consultanţă, dezvoltare de software, internet şi asistenţă 80510000-2 - Servicii de formare specializată INFORMATII DESPRE PROCEDURA Obiectul si locul de implementare a contractului: sediul SC CAMARO INVEST SRL, Str. C-tin Bratescu, nr.5, Et. P, ap.3, Judetul Constanta Tip si durata contract: Contract Servicii, 6 LUNI Valoare estimata: 315.520,60 lei fara TVA Procedura aplicata: Procedura simplificată aplicată de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanțate din instrumente structurale, obiectivul „Convergență”, precum și în cadrul proiectelor finanțate prin mecanismele financiare SEE şi Norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare bunuri, servicii sau lucrări aprobată prin Ordinul de ministru 1.120/2013 Criteriul de atribuire: ,,OFERTA CEA MAI AVANTAJOASĂ DIN PUNCT DE VEDERE ECONOMIC” Data si ora limita de depunere a ofertei: 26.11.2013, ora 13.00 Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2013, ora 14.00 Adresa la care se transmit ofertele: S.C. CAMARO INVEST S.R.L., Str. C-tin Bratescu, nr.5, Et. P, ap.3, Judetul Constanta Locul si modul de obținere a documentației de atribuire: www.fonduri-ue.ro/anunturi Cursul de referinta leu/euro aplicabil (daca este cazul): 4,4288 Pentru informatii suplimentare va puteti adresa la urmatoarele date de contact: PINDICHI CAMELIA Telefon: 0241/612.833 Fax: 0241/612.833 Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.