Denumire proiect:
„Sprijin pentru sisteme TIC integrate și alte aplicații electronice pentru afaceri in cadrul SC CAMARO INVEST SRL”
Finantat din fonduri comunitare prin Programul Operational Sectorial „Cresterea competitivitatii economice”, Axa III „Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public”, DMI 3 „Sustinerea e-economiei”, Operatiunea 1 „Sprijin pentru sisteme TIC integrate si alte aplicatii electronice pentru afaceri”.
Denumire contract:
,, Servicii de implementare a aplicatiilor informatice CRM si ERP si instruire personal, inclusiv furnizare de echipamente TIC, aplicatii informatice CRM si ERP”
A. Echipamente TIC
Server pentru solutie ERP: 1 bucata
Copiator: 1 bucata
Rack: 1 bucata
Router: 1 bucata
Switch: 1 bucata
B. Licente
Sistem de operare server: 1 bucata
Licenta aplicatie server ERP : 1 bucata
Licenta utilizator ERP maxim 3-5 utilizatori: 1 bucata
Licenta baza de date server: 1 bucata
Licenta utilizator baza de date: 1 bucata
Licenta aplicatie server CRM : 1 bucata
Licenta utilizator CRM maxim 3-5 utilizatori: 1 bucata
C. Servicii conexe aplicatiilor informatice
Servicii instalare ERP
Servicii analiza procese pre-implementare ERP
Servicii implementare ERP
Servicii testare ERP
Servicii instalare CRM
Servicii analiza procese pre-implementare CRM
Servicii implementare CRM
Servicii testare CRM
D. Servicii training utilizatori sisteme ERP si CRM
Servicii training utilizatori sistem ERP
Servicii training utilizatori sistem CRM
Coduri CPV
48820000-2 – Servere; * Server pentru solutie ERP
30121100-4 – Fotocopiatoare; * Copiator
30237300-2 – Accesorii informatice * rack, router, swich
48000000-8 – Pachete software si sisteme informatice * Sistem de operare server
72000000-5 - Servicii IT: consultanţă, dezvoltare de software, internet şi asistenţă
80510000-2 - Servicii de formare specializată
INFORMATII DESPRE PROCEDURA
Obiectul si locul de implementare a contractului: sediul SC CAMARO INVEST SRL, Str. C-tin Bratescu, nr.5, Et. P, ap.3, Judetul Constanta
Tip si durata contract: Contract Servicii, 6 LUNI
Valoare estimata: 315.520,60 lei fara TVA
Procedura aplicata: Procedura simplificată aplicată de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanțate din instrumente structurale, obiectivul „Convergență”, precum și în cadrul proiectelor finanțate prin mecanismele financiare SEE şi Norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare bunuri, servicii sau lucrări aprobată prin Ordinul de ministru 1.120/2013
Criteriul de atribuire: ,,OFERTA CEA MAI AVANTAJOASĂ DIN PUNCT DE VEDERE ECONOMIC”
Data si ora limita de depunere a ofertei: 26.11.2013, ora 13.00
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2013, ora 14.00
Adresa la care se transmit ofertele: S.C. CAMARO INVEST S.R.L., Str. C-tin Bratescu, nr.5, Et. P, ap.3, Judetul Constanta
Locul si modul de obținere a documentației de atribuire: www.fonduri-ue.ro/anunturi
Cursul de referinta leu/euro aplicabil (daca este cazul): 4,4288
Pentru informatii suplimentare va puteti adresa la urmatoarele date de contact:
PINDICHI CAMELIA
Telefon: 0241/612.833
Fax: 0241/612.833
Email:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.