Descriere lot procedura

Programul Operațional Sectorial ”Creșterea Competitivității Economice”, Organismul Intermediar pentru Promovarea Societăţii Informaţionale Axa Prioritară 3: Tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor (TIC) pentru sectoarele privat şi public Domeniul Major de Intervenţie 3.3 (DMI 3.3) – Dezvoltarea e-economiei Operaţiunea 3.3.1: Sprijin pentru sisteme TIC integrate şi alte aplicaţii electronice pentru afaceri Titlu proiect : Eficientizarea managementul firmei SIMACEK CLEANING SRL prin implementarea unui sistem integrat de management informatic Obiectul contractului deservicii: Implementare soluție informatică integrată ERP:  Analiza necesităților  Dezvoltarea și personalizarea aplicației  Implementare și testare ERP  Integrare și lansare Locul de livrare a produselor ( locația implementării proiectului ): Municipiul Cluj-Napoca, Strada Inău, Nr. 18, Județ Cluj Tipul și durata contractului: • contract de servicii • durata contractului: până la sfârşitul perioadei de implementare a proiectului, 9 luni până 17.08.2014 Termenul de realizare: până 19.05.2014 Valoarea estimată a contractului: Implementare soluție informatică integrată ERP: 886.166,90 fără TVA  Analiza necesităților: 107.500 fără TVA  Dezvoltarea și personalizarea aplicației: 203.455 fără TVA  Implementare și testare ERP: 358.890,2 fără TVA  Integrare și lansare: 216.321,70 fără TVA Procedura de atribuire aplicată: Ordin 1120 din 2013 Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 25.11.2013 ora 12:00 Locul şi modalitatea de depunere: Ofertele se pot depune personal, prin poştă, sau cu curierat rapid, la adresa: Municipiul Cluj-Napoca, Strada Inău, Nr. 18, Județ Cluj Pe plic se trec datele de identificare ale ofertantului. Oferta trebuie să fie semnată şi ştampilată în original. Data, ora şi locul deschiderii ofertei: Adresa Municipiul Cluj-Napoca, Strada Inău, Nr. 18, Județ Cluj , 26.11.2013, în intervalul orar: 12 : 00 - 17 : 00 Limba de redactare a ofertei: Limba română, limba engleză sau limba germană Moneda folosită: RON sau EURO, curs EURO folosit în procedură: 4,45 RON / Euro Ofertele alternative: interzise Modalitatea de solicitare a clarificărilor: Clarificările pot fi trimise prin email sau fax la: Adresă poștă electronică: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Telefon: 0758248418 Fax: 0264402781 Persoana de contact: Tóth Szilárd