Descriere lot procedura

INVITAȚIE DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI DE FURNIZARE BUNURI PROGRAMUL OPERAȚIONAL SECTORIAL „Creşterea Competitivităţii Economice” AXA PRIORITARĂ 1 - Un sistem inovativ şi ecoeficient de producţie Domeniul major de intervenție D.M.1. - Investiţii productive şi pregătirea pentru competiţia pe piaţă a întreprinderilor, în special a IMM Operaţiunea a) Sprijin pentru consolidarea şi modernizarea sectorului productiv prin investiţii tangibile şi intangibile A2 – Sprijin financiar în valoare de până la 1.065.000 lei acordat pentru investiţii pentru întreprinderile mici şi mijlocii, Titlul proiectului: “Dezvoltarea potenţialului competitiv pentru S.C. CONDOR S.R.L. prin imbunătăţirea eficienţei operaţionale” Cod SMIS:42451 Procedura de atribuire aplicată: conform Ordinului 1120/2013 privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări Obiectul contractului : furnizare bunuri Tipul și durata contractului: • contract de furnizare bunuri • durata contractului: 10 luni. Valoarea estimată a contractului: • Achizitie MACARA - cod CPV 42414400-5 Valoare estimativă a investitiei fara TVA: 1.109.360 lei Curs euro BNR din 24.01.2014: 1 euro = 4,5280 lei Criteriul de atribuire: oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere tehnico- economic Valabilitatea ofertei: 90 de zile. Termenul de livrare: 60 de zile. Locul de livrare a produselor (locația implementării proiectului): -localitatea Babadag. Str. Republicii, nr. 3, judetul Tulcea Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 31.01.2014 ora 12:00 Locul şi modalitatea de depunere: Ofertele trebuie depuse în original, semnate şi ştampilate din partea ofertantului. Prin poştă, curierat sau personal la: TULCEA, Str. 9 Mai, Bl. F4, sc.A, ap.2 Data, ora şi locul deschiderii ofertei: 31.01.2014, ora: 13.00 Limba de redactare a ofertelor: română. Ofertele redactate in alta limba sunt acceptate cu o traducere tradusa de catre un traducator autorizat. Moneda folosită: RON. Preturile ofertelor in alta moneda decat lei vor fi convertite la cursul BNR valabil in data 24.01.2014 (data publicarii anuntului pe site-ul www.fonduri-ue.ro) Ofertele alternative: interzise. Caietul de Sarcini:-Se poate ridica de la adresa TULCEA, Str. 9 Mai, Bl. F4, sc.A, ap.2. Modalitatea de solicitare a clarificărilor: Clarificările pot fi trimise prin email sau fax la: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , Telefon : 0240/51.52.53; fax: 0240/51.52.53, manager proiect: Robert Berbecel, - tel 0740239040