Descriere lot procedura

S.C. AMIRAS C&L IMPEX S.R.L. CUI 917713 Adresa: Strada Constantin Brâncoveanu, Nr. 66A, judeţul Dâmboviţa Telefon: 0245 612 607 Fax: 0245 612 607 ANUNŢ DE PARTICIPARE La procedura de atribuire a contractului de servicii de consultanta in domeniul inovării si servicii de sprijinire a inovării in cadrul proiectului «Noi produse inovative bazate pe LED- uri destinate iluminatului» Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice Axa prioritară 2: Competivitate prin Cercetare, Dezvoltare Tehnologica şi Inovare Domeniul Major de intervenţie D.2.3 „Accesul întreprinderilor la activităţi de cercetare-dezvoltare şi inovare” Operaţiunea 2.3.3 „Promovarea inovării în cadrul întreprinderilor” şi din surse ale Autorităţii contractante (beneficiar). Proiect: „Noi produse inovative bazate pe LED-uri destinate iluminatului” Obiectul contractului de servicii îl constituie prestarea următoarelor servicii: Lotul 1: Servicii de consultanta in domeniul inovarii - Servicii de consultanţă în materie de achiziţie, protejare şi comercializare a drepturilor de proprietate intelectuală şi pentru acordurile de acordare a licenţelor Lotul 2: Servicii de sprijinire a inovarii: 1. Servicii de utilizare de laboratoare 2. Servicii de etichetarea, testarea şi certificarea calităţii - Locul principal de prestare: Sediul Beneficiarului privat din Sat Viforâta, Comuna Aninoasa, judeţul Dâmboviţa, cod poştal 137007 - Sediul prestatorului de servicii declarat câştigător/ alte locaţii in funcţie de specificul serviciilor (laboratoare de încercări, testări etc.) Tipul şi durata contractului: • contract de servicii • durata contractului de servicii este: 4 luni: lotul 1 14 luni: lotul 2 Valoarea estimată a contractului de servicii de consultanta in domeniul inovării si servicii de sprijinire a inovării in cadrul proiectului «Noi produse inovative bazate pe LED-uri destinate iluminatului» este de 541.200,00 lei fara TVA, din care: - Lotul 1: 13.530,00 lei fara TVA - Lotul 2: 527.670,00 lei fara TVA Defalcarea preţurilor: 1 Lotul 1: Servicii de consultanta in domeniul inovarii- Servicii de consultanţă în materie de achiziţie, protejare şi comercializare a drepturilor de proprietate intelectuală şi pentru acordurile de acordare a licenţelor - 13.530,00 RON fara TVA 2. Lotul 2: Servicii de sprijinire a inovarii 527.670,00 RON fara TVA, din care: 2.1 Servicii de utilizare de laboratoare 99.220,00 RON fara TVA 2.2 Servicii de etichetarea, testarea şi certificarea calităţii 428.450,00 RON fara TVA Procedura de achiziţie:Procedura simplificată aplicată de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări – Anexa la Ordinul nr.1120/15.10.2013 Condiţii de participare 1.Certificatul constatator emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului în raza căruia este situat sediul ofertantului/alt document emis in conditiile legii, din care sa rezulte faptul ca ofertantul este prestator de servicii cu activitate in domeniu, care oferă in mod licit pe piaţa servicii similare obiectului contractului . Informaţiile cuprinse in certificatul constatator/ alt document emis in conditiile legii, trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Respectivele documente se prezintă in original/copie legalizata/copie lizibila cu menţiunea “conform cu originalul”. In cazul in care operatorul economic, ales in urma comparării ofertelor primite, a depus documentul in copie conform cu originalul, beneficiarul privat are dreptul de a solicita acestuia, înainte de semnarea contractului depunerea documentului in original sau copie legalizata. Ofertanţii nerezidenţi vor prezenta documente edificatoare care să dovedească forma de înregistrare ca persoana fizica sau juridica si, după caz, de atestare ori apartenenţă din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile din tara în care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu menţiunea “conform cu originalul”, însoţite de traducerea autorizată in limba romana. 2. Se va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent, sau alta certificare naţionala sau europeana pentru serviciile ce fac obiectul contractului, in copie lizibila cu menţiunea “conform cu originalul”, aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor. Operatorii economici nerezidenţi (străini): vor prezenta certificatele/documentele relevante, in copie lizibila cu menţiunea “conform cu originalul”, însoţite de traducerea autorizata in limba romana. Nota : în cazul unei asocieri se vor prezenta certificate pentru fiecare asociat. 3. Declaraţie pe proprie răspundere din care să rezulte că operatorul economic participant nu se află în situaţiile descrise la art.14 şi art. 15 din O.U.G. nr.66/2011, în original - Formularul nr.1. Persoanele cu funcţie de decizie din partea beneficiarului privat: - Stancu Ioan - administrator. Comisia de evaluare a ofertelor la prezenta procedura: 1.Stancu Marian Laurenţiu – Preşedinte cu drept de vot 2. Stancu Ioan – membru 3. Niţă Ioana – membru Membrii de rezervă: 1. Negrea Eugenia Membrii echipei de implementare a proiectului: 1. Director de proiect: Stancu Marian Laurenţiu 2. Responsabil tehnic: Stancu Ioan 3. Responsabil financiar: Negrea Eugenia 4. Responsabil achiziţii, Responsabil informare şi publicitate: Niţă Ioana Responsabilul de întocmirea documentaţiei de atribuire: 1. Niţă Ioana 4. Criteriu atribuire: pret 5. Oferta Oferta va conţine preţul serviciilor si specificaţiile tehnice ofertate. Operatorul economic va elabora oferta astfel încât aceasta sa respecte in totalitate cerinţele prevăzute in Anexa cu specificaţii tehnice. Oferta de servicii care nu satisface cerinţele prezentului anunţ de participare va fi declarată ofertă inadmisibilă şi va fi respinsă. 6. Contract de servicii însuşit Se va prezenta Formularul de contract însuşit (semnat şi ştampilat pe fiecare pagină). FORMULARE SI ANEXE - FORMULARE – declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile descrise la art.14 şi art. 15 din O.U.G. nr.66/2011 şi model contract de servicii - Anexa cu specificaţii tehnice Data şi ora limită de depunere a ofertei: Termenul limită de depunere este 25.11.2013 ora 12,00, la sediul societăţii: Sat Viforâta, Comuna Aninoasa, judeţul Dâmboviţa, cod poştal 137007 Limba de redactare a ofertei: română Valabilitatea ofertei: 60 de zile Ofertele alternative: interzise Oferta financiara va fi exprimata in lei si euro. Data publicării: 14.11.2013 Nume firmă: S.C. AMIRAS C&L IMPEX S.R.L.