Descriere lot procedura

SC ITALY PALLETS SRL CUI: 16058823 Adresa: Comuna Căteasca, nr. 380, judeţul Argeş, cod postal 117220. Telefon: 0248 661025/0729341574, Fax: 0248 661025 E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. ANUNŢ DE PARTICIPARE La procedura de atribuire a contractului de furnizare instalaţie de uscare pentru producerea peletilor. Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice 2007-2013 Axa prioritară 1- Un sistem inovativ şi ecoeficient de producţie Domeniul Major de Intervenţie 1.1 – Investiţii productive si pregătirea pentru competiţia pe piaţă a întreprinderilor, in special a IMM Operaţiunea A2 – Sprijin financiar cu valoare de pana la 1.065.000 lei pentru investiţii in întreprinderile mici si mijlocii. Proiect: „Dezvoltarea durabila a firmei ITALY PALLETS S.R.L. prin investitii in domeniul producerii peletilor” Obiectul contractului de furnizare îl constituie livrarea, montarea si punerea in funcţiune a unei instalaţii de uscare pentru producerea peletilor. Locul principal de livrare: Comuna Căteasca, nr. 380, judeţul Argeş. Tipul şi durata contractului: • contract de furnizare • durata contractului de furnizare este de 5 luni. - Termenul de livrare al instalaţiei este de maximum 90 de zile de la semnarea contractului de furnizare sau 90 de zile de la plata avansului, daca se solicita avans de catre furnizor (Plata avansului se va efectua de catre achizitor in termen de maxim 15 de zile de la semnarea contractului, numai după primirea scrisorii de garantie bancara emisa de furnizor). -Termenul de montare şi punere in funcţiune al instalaţiei este de maximum 20 zile de la livrarea instalaţiei, la locul de implementare al proiectului: Comuna Căteasca, nr. 380, judeţul Argeş. -Termenul de plata este de 45 zile de la emiterea facturii; factura se va emite la livrarea instalaţiei. Valoarea estimată a contractului de furnizare a instalaţiei de uscare pentru producerea peletilor este de 1.397.420,00 lei fără TVA. Procedura de achiziţie: Procedura simplificată aplicată de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări – Anexa la Ordinul nr.1120/15.10.2013. Condiţii de participare: 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului în raza căruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte faptul ca ofertantul este furnizor de produse cu activitate in domeniu, care oferă in mod licit pe piaţa produse similare obiectului contractului (obiectul contractului trebuie sa aibă corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). Informaţiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator se prezintă in original/copie legalizata/copie lizibila cu menţiunea “conform cu originalul”. Ofertanţii nerezidenţi vor prezenta documente edificatoare care să dovedească forma de înregistrare ca persoana fizica sau juridica si după caz, de atestare ori apartenenţă din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile din tara în care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu menţiunea “conform cu originalul”, însoţite de traducerea autorizată in limba romana. In cazul in care operatorul economic, ales in urma comparării ofertelor primite, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, beneficiarul privat are dreptul de a solicita acestuia, înainte de semnarea contractului depunerea documentului in original sau copie legalizata. 2. Declaraţie pe proprie răspundere din care să rezulte că operatorul economic participant nu se află în situaţiile descrise la art.14 şi art. 15 din O.U.G. nr.66/2011, în original - Formularul nr.1. Persoanele cu funcţie de decizie din autoritatea contractanta: Dimasi Roberto - administrator. Comisia de evaluare a ofertelor la prezenta procedura: 1. Dimasi Roberto – Preşedinte cu drept de vot 2. Ciolompea Diana Mihaela - membru 3. Jucălea Elena – membru Membrii echipei de implementare a proiectului 1. Manager de proiect si responsabil tehnic: Dimasi Roberto 2. Responsabil financiar: ec. Ciolompea Diana Mihaela Responsabilul de întocmirea documentaţiei de atribuire: 1. Manager de proiect si responsabil tehnic: Dimasi Roberto 2. Responsabil financiar: ec. Ciolompea Diana Mihaela Responsabilul de întocmirea documentaţiei de atribuire: 1. Ciolompea Diana Mihaela 2. Dimasi Roberto 3. Oferta Oferta va conţine următoarele informaţii: - Preţul, care va fi defalcat, astfel: preţul instalaţiei şi preţul de transport, asigurare şi livrare a mărfii - Caracteristicile tehnice ofertate, inclusiv garanţia oferită - Perioada de valabilitate a ofertei Operatorul economic va elabora oferta astfel încât aceasta sa respecte in totalitate cerinţele prevăzute in Anexa cu specificaţii tehnice. Ofertarea de produse cu caracteristici inferioare celor prevăzute în Anexa cu specificaţii tehnice sau care nu satisfac cerinţele prezentului anunţ de participare va fi declarată ofertă inadmisibilă şi va fi respinsă. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut 4. Contract de furnizare însuşit Se va prezenta Formularul de contract însuşit (semnat şi ştampilat pe fiecare pagină). FORMULARE SI ANEXE - FORMULARE – declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile descrise la art.14 şi art. 15 din O.U.G. nr.66/2011 şi model contract de furnizare - ANEXA CU SPECIFICAŢII TEHNICE Data si ora limită de depunere a ofertei: Termenul limită de depunere este 29.01.2014 ora 12.00, la sediul societăţii din Comuna Căteasca, nr. 380, judeţul Argeş, cod postal 117220. Limba de redactare a ofertei: română Orice alte documente emise in tara de origine vor fi însoţite de traducere autorizată in limba română. Valabilitatea ofertei: 60 de zile Ofertele alternative: interzise Oferta financiara va fi exprimata in lei si euro. Nume firmă: SC ITALY PALLETS SRL