Descriere lot procedura

SC ECOLEMN SRL CUI 15038011 Adresa: Sat Viforâta, Comuna Aninoasa, Str. Aleea Sinaia, Nr. 1, judeţul Dâmboviţa Telefon: 0245 220 538 Fax: 0245 220 537 ANUNŢ DE PARTICIPARE La procedura de atribuire a contractului de furnizare instalaţii şi echipamente Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice 2007-2013 Axa prioritară 1- Un sistem inovativ şi ecoeficient de producţie Domeniul Major de Intervenţie 1.1 – Investiţii productive si pregătirea pentru competiţia pe piaţă a întreprinderilor, in special a IMM Operaţiunea A2 – Sprijin financiar cu valoare de pana la 1.065.000 lei pentru investiţii in întreprinderile mici si mijlocii. Proiect: „Dezvoltarea durabilă a societăţii ECOLEMN SRL prin investiţii în instalaţii şi echipamente performante” Obiectul contractului de furnizare îl constituie livrarea si punerea in funcţiune a următoarelor instalaţii şi echipamente: uscător, cameră pentru tratament termic, maşină de rindeluit. Locul principal de livrare: Sat Viforâta, Comuna Aninoasa, Str. Aleea Sinaia, Nr. 1, judeţul Dâmboviţa Tipul şi durata contractului: • contract de furnizare • durata contractului de furnizare este de 5 luni. - Termen de livrare: maximum 1,5 luni de la data comenzii ferme a Beneficiarului; - Termen de punere in funcţiune: maximum 0,5 luni de la data recepţiei instalaţiilor şi echipamentelor la locul de implementare al proiectului: Sat Viforâta, Comuna Aninoasa, Str. Aleea Sinaia, Nr. 1, judeţul Dâmboviţa; - Termen de plată: maximum 45 zile de la punerea in funcţiune a instalaţiilor şi echipamentelor Valoarea estimată a contractului de furnizare instalaţii şi echipamente este de 1.393.400,00 lei fără TVA. Defalcarea prețurilor: Uscător - 245.260,00 lei fără TVA Cameră pentru tratament termic - 960.510,00 lei fără TVA Maşină de rindeluit - 187.630,00 lei fără TVA Procedura de achiziţie: Procedura simplificată aplicată de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări – Anexa la Ordinul nr.1120/15.10.2013 Condiţii de participare: 1.Certificatul constatator emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului în raza căruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte faptul ca ofertantul este furnizor de produse cu activitate in domeniu, care oferă in mod licit pe piaţa produse similare obiectului contractului (obiectul contractului trebuie sa aibă corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). Informaţiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator se prezintă in original/copie legalizata/copie lizibila cu menţiunea “conform cu originalul”. In cazul in care operatorul economic, ales in urma comparării ofertelor primite, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, beneficiarul privat are dreptul de a solicita acestuia, înainte de semnarea contractului depunerea documentului in original sau copie legalizata. Ofertanţii nerezidenţi vor prezenta documente edificatoare care să dovedească forma de înregistrare ca persoana fizica sau juridica si, după caz, de atestare ori apartenenţă din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile din tara în care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu menţiunea “conform cu originalul”, însoţite de traducerea autorizată in limba romana. 2. Declaraţie pe proprie răspundere din care să rezulte că operatorul economic participant nu se află în situaţiile descrise la art.14 şi art. 15 din O.U.G. nr.66/2011, în original - Formularul nr.1. Persoanele cu funcţie de decizie din partea beneficiarului privat: Comisia de evaluare a ofertelor la prezenta procedura: 1. Bobeică Alexandru – Preşedinte cu drept de vot 2. Stefanov Magdalena Alina – membru 3. Bobeică Radu – membru Membrii de rezervă: 1. Bobeică Mihaela Membrii echipei de implementare a proiectului 1. Manager de proiect: Bobeică Alexandru 2. Responsabil tehnic: Bobeică Radu 3. Responsabil financiar: Stefanov Magdalena Alina Responsabilul de întocmirea documentaţiei de atribuire: 1. Bobeică Alexandru 3. Oferta Oferta va conţine următoarele informaţii: - Preţul, care va fi defalcat astfel: preţul instalaţiei şi preţul de transport, asigurare şi livrare a mărfii - Caracteristicile tehnice ofertate, inclusiv garanţia oferită - Perioada de valabilitate a ofertei Operatorul economic va elabora oferta astfel încât aceasta sa respecte in totalitate cerinţele prevăzute in Anexa cu specificaţii tehnice. Ofertarea de produse cu caracteristici inferioare celor prevăzute în Anexa cu specificaţii tehnice sau care nu satisfac cerinţele prezentului anunţ de participare va fi declarată ofertă inadmisibilă şi va fi respinsă. Criteriul de atribuire: Preţul cel mai scăzut 4. Contract de furnizare însuşit Se va prezenta Formularul de contract însuşit (semnat şi ştampilat pe fiecare pagină). FORMULARE SI ANEXE - FORMULARE – declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile descrise la art.14 şi art. 15 din O.U.G. nr.66/2011 şi model contract de furnizare - ANEXA CU SPECIFICAŢII TEHNICE Data și ora limită de depunere a ofertei: Termenul limită de depunere este 27.01.2014 ora 12.00, la sediul societăţii: Sat Viforâta, Comuna Aninoasa, Str. Aleea Sinaia, Nr. 1, judeţul Dâmboviţa, cod poştal 137007 Limba de redactare a ofertei: română Orice alte documente emise in tara de origine vor fi însoţite de traducere autorizată in limba română. Valabilitatea ofertei: 60 de zile Ofertele alternative: interzise Oferta financiara va fi exprimata in lei si euro. Nume firmă: SC ECOLEMN SRL