Descriere lot procedura

S.C. ADIX TECHNIK S.R.L CUI: 25191470 Mun. Oradea, Str. Matei Corvin, Nr.30, Birou Nr. 5, Jud. Bihor Tel. 0259-468.684 Fax 0259-406.426 ANUNȚ DE INTENȚIE PROGRAMUL OPERAȚIONAL SECTORIAL „Creşterea Competitivităţii Economice” AXA PRIORITARĂ 3 Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public DOMENIU MAJOR DE INTERVENȚIE 3 Dezvoltarea e-economiei OPERAŢIUNEA 1 Sprijin pentru sisteme TIC integrate şi alte aplicaţii electronice pentru afaceri “REORGANIZAREA PROCESELOR INTERNE ALE FIRMEI S.C. ADIX TECHNIK S.R.L. PRIN ACHIZIȚIA UNUI SISTEM INFORMATIC DE MANAGEMENT ȘI A ECHIPAMENTELOR CONEXE” Obiectul contractului îl constituii achizitia bunurilor precum : 1. Server –ajută la o viteza de lucru sporită şi presupune redundanţă tehnologică 2. Laptop –utile pentru accesarea datelor puse la dispozitie pe server şi pot fi folosite şi în prezentări la client 3. Desktop - în scopul eficientizării modului de utilizare a noului sistem informaţional. 4. Imprimantă A0 - reduce în mod semnificativ costurile actuale de imprimare a documentelor 5. Imprimantă A4 - reduce în mod semnificativ costurile actuale de imprimare a documentelor 6. Scanner A4 – ajută la scanarea şi adăugarea propriu-zisă a documentaţiilor în cadrul aplicaţiilor ERP si CRM Locul de livrare a produselor ( locația implementării proiectului ): • Oradea, Str. Matei Corvin, Nr. 30, Jud. Bihor • Brașov, Str. Lunga, Nr. 209, Jud. Brașov • Constanța, B-dul. Tomis, Nr. 215, Bl. TS9, Sc. A, Ap. 3, Jud. Constanța • Baia Mare, B-dul. Decebal, Nr. 11/A, Jud. Maramureș • Cluj Napoca, Str. București, Nr.89, Jud. Cluj • Sibiu, Str. Victor Hugo, Nr. 2, Jud. Sibiu Tipul și durata contractului: • contract de furnizare bunuri (echipamente TIC) • perioada de valabilitate a contractului de furnizare bunuri (Server, Laptop, Desktop, Imprimantă A0, Imprimantă A4, Scanner A4 ) este de 9 luni • perioada de livrare a utilajelor care fac obiectul contractului de furnizare bunuri -Server, Laptop, Desktop: până în 23decembrie 2013 -Imprimantă A0, Imprimantă A4, Scanner A4 : până în 18 martie 2014 Valoarea estimată a contractului pentru achiziţionarea de echipamente TIC (server, calculatoare personale tip desktop/portabile, monitoare,echipamente de reţea, echipamente periferice etc.) necesare aprobării proiectului este de 138.589,68 lei + TVA. - Server – 3 bucati – valoare 44271,15 RON + TVA - Laptop – 10 bucati – valoare 27405,90 RON + TVA - Desktop – 20 bucati – valoare 42163 RON + TVA - Imprimanta A0 – 1 bucata – valoare 12648,90 RON + TVA - Imprimanta A4 – 7 bucati – valoare 7378,49 RON + TVA - Scanner A4 – 8 bucăți – valoare 4722,24 RON + TVA Procedura de atribuire aplicată: conform Ordinului privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări Data și ora limită de depunere a ofertei: Termenul limită de depunere este 01.11.2013 ora 12:00, la sediul societatii (Mun. Oradea, Str. Matei Corvin, Nr.30, Birou Nr. 5, Jud. Bihor), iar deschiderea şi evaluarea ofertelor între 04.11.2013-05.11.2013, tot la sediul societatii Limba de redactare a ofertei: română Valabilitatea ofertei: 90 de zile Ofertele alternative: interzise DATA: 25.10.2013 Nume firmă SC ADIX TECHNIK SRL